Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den kommende far skriver: det er det bestemt også.. Men det er fordi da hun aborterede sidst startede det med blødning så hun bliver meget nervøs når hun så bløder lidt MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/
det er det bestemt også.. Men det er fordi da hun aborterede sidst startede det med blødning så hun bliver meget nervøs når hun så bløder lidt
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: og det er jo fuldt forståeligt. Det ville nok være mere underligt hvis hun ikke bekymrede sig.Jeg i får en vidunderlig graviditet og at spiren bliver derinde
og det er jo fuldt forståeligt. Det ville nok være mere underligt hvis hun ikke bekymrede sig.Jeg i får en vidunderlig graviditet og at spiren bliver derinde
tak for det
Frk-Lotusblomst skriver: Godt i har fundet sexen igen. Og jah det er jo sundt, dejligt og fører par sammen på en ehlt anden måde. Jeg sagde det til ham igår, igen. At der altså ikke er noget at være bange for. Men han er ikke til at rokke med. Babyen skal ikke have min pik i nærheden af sig. Jeg skal ikke have en sutter af babyen o.s.v. Begynder at have mindre tro på han vende men håber. Og så må lægen hjælpe med at stikke til ham..Og undskyld hvis der er stødende ord.
MaybeBaby skriver: Hmmm... Jeg tror, han skal have sine biologi-time penge tilbage. Han kommer jo ikke i nærheden af baby på den måde. Trist at hans uvidenhed kan ødelægge en lækker oplevelse som det altså er at være sammen og tæt. Så tror du bestemt skal have ham med til lægen, så han kan blive informeret og du kan få noget vi har sex lige så ofte som før. Jeg har heldigvis ikke nogle gener, der gør, at det bliver til mindre sex helt til fødsel det kan være at stillingerne måske skifter i løbet af de næste 7 uger til termin, men tror det er bedst og sundest for vores forhold, hvis vi kan fortsætte med at nyde hinanden, når lysten er der krydser fingrer for at du kan få ham med
Hmmm... Jeg tror, han skal have sine biologi-time penge tilbage. Han kommer jo ikke i nærheden af baby på den måde. Trist at hans uvidenhed kan ødelægge en lækker oplevelse som det altså er at være sammen og tæt. Så tror du bestemt skal have ham med til lægen, så han kan blive informeret og du kan få noget vi har sex lige så ofte som før. Jeg har heldigvis ikke nogle gener, der gør, at det bliver til mindre sex helt til fødsel det kan være at stillingerne måske skifter i løbet af de næste 7 uger til termin, men tror det er bedst og sundest for vores forhold, hvis vi kan fortsætte med at nyde hinanden, når lysten er der krydser fingrer for at du kan få ham med
Frk-Lotusblomst skriver: Dejligt.
Dejligt.
Jeps
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128