Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Frk.S

Vi har da dyrket sex hele vejen igennem graviditeten - meget forskelligt hvor meget i de forskellige perioder, da lysten har været svingende. Fra slet ingen lyst til lyst hele tiden.

Din kæreste behøver ikke være bekymret - han rammer ikke den lille i hovedet! Den lille ligger godt beskyttet i din livmoder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

B&J

Frk-Lotusblomst skriver:

Orrrh det var fantastisk sagt. Så må jegslæbe manden med og tage en snak om sex under graviditet med vores læge når den tid kommer.
Det havde jeg slet ikke tænkt på.
Vil ihvertfald være ked af ay undvære den nærhed. Intimitenten. Men det kan selvfølgelig også ske jeg ikke får lyst. Og så må vi jo få nærheden på en anden måde.

Nemlig det er så super svært at vide for man ved jo ikke hvordan ens krop bliver men så længe man har lyst skal man bare gøre det og tror helt klart lægen kan få vendt din kærestes tanker håber jeg da for jer

Anmeld

27. juli 2011

Clisolka

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejligt. Og manden havde det fint med det fra start af??

Og selvfølgelig, der er vel egentlig mange der stopper med det sidst i graviditeten pga. gener.

Ja ja, han havde ikke problemer med det. Han syntes det var sexet 

Haha ja, puha det er ikke sjovt i slutningen af graviditeten med den store mavse 

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Frk.S skriver:

Vi har da dyrket sex hele vejen igennem graviditeten - meget forskelligt hvor meget i de forskellige perioder, da lysten har været svingende. Fra slet ingen lyst til lyst hele tiden.

Din kæreste behøver ikke være bekymret - han rammer ikke den lille i hovedet! Den lille ligger godt beskyttet i din livmoder.

Jah lysten er jo i de fleste tilfælde svingerne. Og meget forskellig

Ved godt han ikke rammer den, men han har sådan en tanke med at han tror han skader barnet. Og tanken om at have bollet sit barn i hovedet kan han ikke med.

Men din kæreste/mand havde/har det helt fint med det??

Anmeld

27. juli 2011

132319

Her var det omvendt, min daværende kæreste ville bare ikke

Det fortsatte efter fødslen og endte med at være derfor vi gik fra hinanden, det brød mit humør og selvværd helt ned

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Babymor2010 skriver:

Ja ja, han havde ikke problemer med det. Han syntes det var sexet 

Haha ja, puha det er ikke sjovt i slutningen af graviditeten med den store mavse 

hehe. jah nogen har det jo på den både: Gravid kvinder = SEXET.

Håber manden min får det ligesådan. Selvom han nu ikke vil. Men vi kan jo ikke helt forbedrede os.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

Nemlig det er så super svært at vide for man ved jo ikke hvordan ens krop bliver men så længe man har lyst skal man bare gøre det og tror helt klart lægen kan få vendt din kærestes tanker håber jeg da for jer

Taaaak. Det håber jeg også.

Anmeld

27. juli 2011

Frk.S

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah lysten er jo i de fleste tilfælde svingerne. Og meget forskellig

Ved godt han ikke rammer den, men han har sådan en tanke med at han tror han skader barnet. Og tanken om at have bollet sit barn i hovedet kan han ikke med.

Men din kæreste/mand havde/har det helt fint med det??

Han skader IKKE barnet - og barnet får ikke traumer!

Læs evt. dette:
http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/parforhold-og-sexlivet/sex-under-graviditeten.htm

Ja, min kæreste har det fint med det!

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

132319 skriver:

Her var det omvendt, min daværende kæreste ville bare ikke

Det fortsatte efter fødslen og endte med at være derfor vi gik fra hinanden, det brød mit humør og selvværd helt ned

Det er jeg ked af at høre. Og det er det jeg er bange for sker her. Jeg har virkelig brug for den intimitet og nærhed.

Hvordan kan det være han ikke ville hvis jeg må spørge.? Mistede han bare lysten i takt med du blev mere og mere gravid?

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Efter en anden tråd gik over i noget lignende fik ejg endelig taget mig sammen til at stille et spørgsmål der har gået mig på siden kæresten sagde det:

Sagen er den at min kæreste hele tiden har sagt han ikke vil have sex under graviditeten fordi han (CITAT "ikke vil bolle den lille i hovedet".

Det irriterer mig lidt, men er det sådan det skal være, jah så må det jo være ¨sådan det bliver. Håber selvfølgelig at han ændre mening når vi engang bliver gravide..

S som overskriften siger: Hvor mange gange havde i sex/har i sex under graviditeten.
Hvis der ingen sex er = Hvorfor ikke?

Ha' en god dag.

Kraaam.

De første 12 uger havde vi ikke sex, for jeg var bange for at han tog ægget med sig igen samtidig var jeg MØG træt de første 3 mdr.

Derefter havde vi sex som vi plejer frem til 2 uger før termin, der havde jeg så mange plukveer, så det blev for ubehageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.