Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.512 visninger
114 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Hej piger.

Efter en anden tråd gik over i noget lignende fik ejg endelig taget mig sammen til at stille et spørgsmål der har gået mig på siden kæresten sagde det:

Sagen er den at min kæreste hele tiden har sagt han ikke vil have sex under graviditeten fordi han (CITAT "ikke vil bolle den lille i hovedet".

Det irriterer mig lidt, men er det sådan det skal være, jah så må det jo være ¨sådan det bliver. Håber selvfølgelig at han ændre mening når vi engang bliver gravide..

S som overskriften siger: Hvor mange gange havde i sex/har i sex under graviditeten.
Hvis der ingen sex er = Hvorfor ikke?

Ha' en god dag.

Kraaam.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

B&J

Vi havde sex som vi plejer nogle gange 1 gang om ungen nogle gange 4 gange om ugen det er meget forskelligt

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

Vi havde sex som vi plejer nogle gange 1 gang om ungen nogle gange 4 gange om ugen det er meget forskelligt

Tak for svar.
Og din mand/kæreste var ligeglad med at du var gravid? Altså at han "bollede barnet i hovedet" . Ved godt det ikke er tilfældet men det er sådan min kæreste har det med det.

Anmeld

27. juli 2011

1012lmp

Da jeg var gravid var der ikke ret meget men det var fordi min lyst var lig 0.

Og til sidst kunne jeg næsten ikke pga bækkenløsning havde ondt i flere dage efter... men vel engang hver 14 dag eller sådan noget hvilket absolut ikke er ret meget synes jeg.

Anmeld

27. juli 2011

Clisolka

Vi havde også sex som vi plejede - alt fra 1 gang om dagen til flere gange i løbet af ugen (andre gange flere gange om dagen) 

Vi stoppede til slut i graviditeten, fordi jeg ikke kunne være nogle steder for smerter i mit skamben 

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

1012lmp skriver:

Da jeg var gravid var der ikke ret meget men det var fordi min lyst var lig 0.

Og til sidst kunne jeg næsten ikke pga bækkenløsning havde ondt i flere dage efter... men vel engang hver 14 dag eller sådan noget hvilket absolut ikke er ret meget synes jeg.

Taak for svar. Jah sådan kan det jo også gå. At det er kvinden der ikke har lyst.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Babymor2010 skriver:

Vi havde også sex som vi plejede - alt fra 1 gang om dagen til flere gange i løbet af ugen (andre gange flere gange om dagen) 

Vi stoppede til slut i graviditeten, fordi jeg ikke kunne være nogle steder for smerter i mit skamben 

Dejligt. Og manden havde det fint med det fra start af??

Og selvfølgelig, der er vel egentlig mange der stopper med det sidst i graviditeten pga. gener.

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak for svar.
Og din mand/kæreste var ligeglad med at du var gravid? Altså at han "bollede barnet i hovedet" . Ved godt det ikke er tilfældet men det er sådan min kæreste har det med det.

Jamen jeg tog min kæreste med til lægen og vi fik en god snak om det fordi jeg viste heller ikke hvordan barnet vil tage det når man har sex, viste der ikke ville ske noget men syntes også det var godt for min kæreste at vide så vi gik til lægen og han sagde jamen i gør som i plejer for den nærhed er kun sundt hvis man har lyst, for tit bagefter er der jo ikke så mange der lige har lyst de første par mdr

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

Jamen jeg tog min kæreste med til lægen og vi fik en god snak om det fordi jeg viste heller ikke hvordan barnet vil tage det når man har sex, viste der ikke ville ske noget men syntes også det var godt for min kæreste at vide så vi gik til lægen og han sagde jamen i gør som i plejer for den nærhed er kun sundt hvis man har lyst, for tit bagefter er der jo ikke så mange der lige har lyst de første par mdr

Orrrh det var fantastisk sagt. Så må jegslæbe manden med og tage en snak om sex under graviditet med vores læge når den tid kommer.
Det havde jeg slet ikke tænkt på.
Vil ihvertfald være ked af ay undvære den nærhed. Intimitenten. Men det kan selvfølgelig også ske jeg ikke får lyst. Og så må vi jo få nærheden på en anden måde.

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

Det tror jeg mange mænd siger men bare vent hans lyst skal nok komme over det punkt det gjorde det herhjemme.. Min mand syns jeg er pisse fræk når jeg er gravid (kuk kuk) men lysten hos mig er ik så stor i starten (de første 4-5 mdr) men så har jeg tilgengæld os lyst hele tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.