Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Vi ventede til efter de 8 uger, da jeg ikke ville risikere at det ikke var helet nok.
Men mange gør det før.

Puuha. Tror sku ikk jeg ville turde inden. Men det kan man selvfølgelig først fornemme til den tid. Om man føler sig klar inden eller først efter de 8 uger.

Taak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha. Tror sku ikk jeg ville turde inden. Men det kan man selvfølgelig først fornemme til den tid. Om man føler sig klar inden eller først efter de 8 uger.

Taak for svar.

Helt sikkert. Jeg blødte i næsten de 8 uger, så vi kunne ikke alligevel

Anmeld

27. juli 2011

Jonna1979

hej med dig

jeg er i dag 34+6 og indtil videre har vi haft sex som vi plejer.... det eneste min kæreste syntes er svær er missionær stillingen for han er bange for at ligge på maven heldigvis er der jo mange andre måder at gøre det på.
google det det her på nettet med hvordan man forholder sig til sex med gravide og print det ud og lad ham læse det.
sig han må ind i kampen og jo flere orgasmer man får som kvinde jo nemmere har de ved at føde siges der så bare kom i sving

Anmeld

27. juli 2011

Anonym

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Efter en anden tråd gik over i noget lignende fik ejg endelig taget mig sammen til at stille et spørgsmål der har gået mig på siden kæresten sagde det:

Sagen er den at min kæreste hele tiden har sagt han ikke vil have sex under graviditeten fordi han (CITAT "ikke vil bolle den lille i hovedet".

Det irriterer mig lidt, men er det sådan det skal være, jah så må det jo være ¨sådan det bliver. Håber selvfølgelig at han ændre mening når vi engang bliver gravide..

S som overskriften siger: Hvor mange gange havde i sex/har i sex under graviditeten.
Hvis der ingen sex er = Hvorfor ikke?

Ha' en god dag.

Kraaam.

Blev gravid tre måneder efter vi begyndte at ses, så her bo**ede vi som kaniner, selv i 9 måned.  Maven var kun lidt til besvær, men vi havde så meget lyst til hinanden at vi hele tiden fandt på løsninger, tror vi var sammen hvis ikke hver dag, så hveranden.

- Sådan er det i øvrigt stadigvæk, der gik 14 dage efter fødslen, så var vi igang igen... på trods af jeg havde en slem fødsel, og blev flået i stykker.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Helt sikkert. Jeg blødte i næsten de 8 uger, så vi kunne ikke alligevel

Nej så var det jo et helt godt valg du tog med ingen sex før du vidste det var ved at være normalt dernede igen.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej så var det jo et helt godt valg du tog med ingen sex før du vidste det var ved at være normalt dernede igen.

hæ hæ, nemlig,,, turde ikke rigtig kigge dernede i laaaaang tid haha

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Blev gravid tre måneder efter vi begyndte at ses, så her bo**ede vi som kaniner, selv i 9 måned.  Maven var kun lidt til besvær, men vi havde så meget lyst til hinanden at vi hele tiden fandt på løsninger, tror vi var sammen hvis ikke hver dag, så hveranden.

- Sådan er det i øvrigt stadigvæk, der gik 14 dage efter fødslen, så var vi igang igen... på trods af jeg havde en slem fødsel, og blev flået i stykker.

Lækkert. Og dejligt i holder sexlivet ved lige, også her efter fødslen.

Efter p-pillestop er der kommet gang iden herhjemme. Hvad der før var ca. 1 gang om måneden og som oftes en Quickie er gået hen og blevet hver anden til vher dag og varre som oftes op til 1 time. MMmm.. Der er intet bedre. Skal aldrig på pillen igen. vi må finde anden prævention efter en evt. graviditet. (Lige endnu et sidespring ifht tråden. heh)

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

hæ hæ, nemlig,,, turde ikke rigtig kigge dernede i laaaaang tid haha

Hehe det kan jeg sku godt forstå. Er heller ikke sikkert jeg har lyst til det. hehe.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe det kan jeg sku godt forstå. Er heller ikke sikkert jeg har lyst til det. hehe.

Nej vel.... Og fik kun 3 sting, så det var jo ikke voldsomt meget hæh

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Nej vel.... Og fik kun 3 sting, så det var jo ikke voldsomt meget hæh

PUUUHA. Det er mit skræk scenaie. Så en gang i D.U.M at en blev syet. (altså så tråden når hun trak den tilbage). Jeg var ved at kaste op. - Jeg kan bare ikke med det. Puuha. Håber at undgå det, men sandsynligheden for at skulle syes er jo rimelig stor. heeh. Puuha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.