Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Frk.S skriver:

Han skader IKKE barnet - og barnet får ikke traumer!

Læs evt. dette:
http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/parforhold-og-sexlivet/sex-under-graviditeten.htm

Ja, min kæreste har det fint med det!

Tak for det. Det ved han i bund og grund godt. Han kan bare slet ikke med tanken.
Jeg læser artiklen højt for ham når han kommer hjem. hehe

Og tak for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

De første 12 uger havde vi ikke sex, for jeg var bange for at han tog ægget med sig igen samtidig var jeg MØG træt de første 3 mdr.

Derefter havde vi sex som vi plejer frem til 2 uger før termin, der havde jeg så mange plukveer, så det blev for ubehageligt

Kan godt forstå dine bange anelser. Dem har jeg selv tænkt på.
Men dejligt i kunne nyde sex helt indtil 2 uger før.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

SiljasMoar skriver:

Det tror jeg mange mænd siger men bare vent hans lyst skal nok komme over det punkt det gjorde det herhjemme.. Min mand syns jeg er pisse fræk når jeg er gravid (kuk kuk) men lysten hos mig er ik så stor i starten (de første 4-5 mdr) men så har jeg tilgengæld os lyst hele tiden...

Nååååerh. Hvor dejligt at han synes du er fræk. Håber også han vender. Jeg har spurgt hvad han så vil gøre for at blvie tilfredsstillet. Han siger så: Jeg regner da med at du ordner det for mig. HAHAHA. Så han skal have men ikke jeg. Nej nej du, sådan legetr vi ikke. Håber lysten kommer til den tid.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Kan godt forstå dine bange anelser. Dem har jeg selv tænkt på.
Men dejligt i kunne nyde sex helt indtil 2 uger før.

Jaaah... ville have været mærkeligt at skule undvære..for os begge!!!

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Jaaah... ville have været mærkeligt at skule undvære..for os begge!!!

Sådan ahr jeg det også. Kunne slet ikke forestille mig 11 måneder uden sex. - (9 gravid, og 2 efter - er det ikke først efter 8 ugers undersøgelsen de anbefalder man starter igen.)

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

Frk-Lotusblomst skriver:

Nååååerh. Hvor dejligt at han synes du er fræk. Håber også han vender. Jeg har spurgt hvad han så vil gøre for at blvie tilfredsstillet. Han siger så: Jeg regner da med at du ordner det for mig. HAHAHA. Så han skal have men ikke jeg. Nej nej du, sådan legetr vi ikke. Håber lysten kommer til den tid.

Ja det er skønt ha ha en typisk mande replik, kender den udemærket herhjemme hedder det noget for noget tror bestemt i nok skal få en masse lækker sex alligevel, bare vent han er jo en fyr ha ha

Anmeld

27. juli 2011

Dansker i England

Lige pt har vi ikke sex så ofte, som vi plejer, men det er pga manden min arbejder enormt hårdt og er træt om aftenen - men en 3-4 gange om ugen, vil jeg skyde på. Vi har begge lyst og ved, det ikke skader barnet.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

SiljasMoar skriver:

Ja det er skønt ha ha en typisk mande replik, kender den udemærket herhjemme hedder det noget for noget tror bestemt i nok skal få en masse lækker sex alligevel, bare vent han er jo en fyr ha ha

Jah den skriger af mand. haha.
Men jah, det er jo langt tid at gå uden. Og det er jo så meget mere end "bare" sex. Intimiteten, nærheden. Uhh, får helt kuldegysninger. hehe.

Så håber virkelig han vender.

Og taak for svar.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Dansker i England skriver:

Lige pt har vi ikke sex så ofte, som vi plejer, men det er pga manden min arbejder enormt hårdt og er træt om aftenen - men en 3-4 gange om ugen, vil jeg skyde på. Vi har begge lyst og ved, det ikke skader barnet.

DEJLIGT!. Og jah der er jo nogen hverdagsomstændigheder der også kan gøre noget ved sexlivet. ( WE KNOW, for det har været et stort problem for os i nogen år.Heldigvis blevet bedre) - Nå det var lige en sidebemærkning.

Men dejligt i begge har sunde relationer til sex under graviditet og i begge føler jer tilpas.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Sådan ahr jeg det også. Kunne slet ikke forestille mig 11 måneder uden sex. - (9 gravid, og 2 efter - er det ikke først efter 8 ugers undersøgelsen de anbefalder man starter igen.)

Vi ventede til efter de 8 uger, da jeg ikke ville risikere at det ikke var helet nok.
Men mange gør det før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.