Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

DEJLIGT.

Ja, og det var fra første fløjt til 6 timer inden fødslen gik i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

FØJ DA det var længe.. Pryyyh...
Jeg vil læse den med det samme.
Forresten så knuselsker jeg din datters navn.

Hehe, det startede i de små, så overlevede længe uden at fatte det var veer.

Mange tak, er også glad for at vi valgte det navn til hende

Anmeld

27. juli 2011

Frk Mig

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Efter en anden tråd gik over i noget lignende fik ejg endelig taget mig sammen til at stille et spørgsmål der har gået mig på siden kæresten sagde det:

Sagen er den at min kæreste hele tiden har sagt han ikke vil have sex under graviditeten fordi han (CITAT "ikke vil bolle den lille i hovedet".

Det irriterer mig lidt, men er det sådan det skal være, jah så må det jo være ¨sådan det bliver. Håber selvfølgelig at han ændre mening når vi engang bliver gravide..

S som overskriften siger: Hvor mange gange havde i sex/har i sex under graviditeten.
Hvis der ingen sex er = Hvorfor ikke?

Ha' en god dag.

Kraaam.

Vi dyrkede sex som vi plejede .. Min lyst er enorm stor når jeg er gravid .. så gerne en 5-8 gange om ugen ..  

Vi dyrkede endda sex da jeg havde veer .. (viste dog ikk det var veer på det tidspunkt)

Anmeld

27. juli 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha. Respekt. Det vil jeg ikke kunne. Altså lade ham nyde sig selv imens jeg intet fik. Kald mig bare ego, men jeg har også behov. Så heller ordne det for ham, så er noget af intimitenten der stadig.

Men jah, det er nok sådan min kæreste kommer til at have det også.

Tusinde gange heller han klare den på den måde, end at finde en eller anden tøs i byen. Brokker mig da også, men igen, hvis det er hans grænse vil jeg heller ikke ligge for stort et pres på ham. DOG vil den ALDRIG gå, hvis jeg ikke var gravid.

Vi prøve at være intime på andre måder, såsom en masse små fælles protjekter og kysse/krame hele tiden. Ligger også i sofaen sammen hver dag, for at undgå der bliver bygget en kæmpe mur mellem os.

Tror man selv om gøre op med, hvad man/forholdet kan klare og det er vores balance.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Hehe, det startede i de små, så overlevede længe uden at fatte det var veer.

Mange tak, er også glad for at vi valgte det navn til hende

Orrh det var en smuk FB. Og det lyder til du klarede det virkelig godt.

Anmeld

27. juli 2011

Silja&Noam

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah den skriger af mand. haha.
Men jah, det er jo langt tid at gå uden. Og det er jo så meget mere end "bare" sex. Intimiteten, nærheden. Uhh, får helt kuldegysninger. hehe.

Så håber virkelig han vender.

Og taak for svar.

Ja det jo det.. sex blir anderledes under graviditeten syns jeg. Man er mere kærlig, nærværende osv jamen det var så lidt

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Tusinde gange heller han klare den på den måde, end at finde en eller anden tøs i byen. Brokker mig da også, men igen, hvis det er hans grænse vil jeg heller ikke ligge for stort et pres på ham. DOG vil den ALDRIG gå, hvis jeg ikke var gravid.

Vi prøve at være intime på andre måder, såsom en masse små fælles protjekter og kysse/krame hele tiden. Ligger også i sofaen sammen hver dag, for at undgå der bliver bygget en kæmpe mur mellem os.

Tror man selv om gøre op med, hvad man/forholdet kan klare og det er vores balance.

Jah for katten en million gange hellere. Og ikke at han ikke må, vil bare hellere være med. - Kan jeg nemt sige nu, det kan jo være virkelighedene r en anden til den tid.
og selvfølgelig skal man respektere hinandens grænser. Hvis ikke ahn vil, er der jo intet at gøre ved det.

Og så er det jo godt man kan holde kærligheden og det intime i gang ved det som du beskriver, ligge og kysse og kramme osv.

Så i har jo fundet en hel sund og dejlig måde for jer at gennemgå graviditet uden sex.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Ja, og det var fra første fløjt til 6 timer inden fødslen gik i gang

Hold da op. :O Ingen gener??

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Orrh det var en smuk FB. Og det lyder til du klarede det virkelig godt.

Mange tak.. Havde også gjort mig mange tanker omkring hvordan min fødsel skulle være

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

SiljasMoar skriver:

Ja det jo det.. sex blir anderledes under graviditeten syns jeg. Man er mere kærlig, nærværende osv jamen det var så lidt

Uh, så vil jeg glæde mig. Hvis han altså vender.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.