Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Mange tak.. Havde også gjort mig mange tanker omkring hvordan min fødsel skulle være

Det fornemmer man ikke ved at læse FB'en. Det lyder til det bare er gledet. Men det er altid godt at have haft sine tanker om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Silja&Noam

Frk-Lotusblomst skriver:

Uh, så vil jeg glæde mig. Hvis han altså vender.

Bare vent og se

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

SiljasMoar skriver:

Bare vent og se

i will do.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Det fornemmer man ikke ved at læse FB'en. Det lyder til det bare er gledet. Men det er altid godt at have haft sine tanker om det.

Nej, ville jo gerne føde i vand, haha, men deres fødebassin er et alm badekar, så der er jo ikke voldsom meget plads at boltre sig på, så det ville jeg på ingen måder alligevel

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Nej, ville jo gerne føde i vand, haha, men deres fødebassin er et alm badekar, så der er jo ikke voldsom meget plads at boltre sig på, så det ville jeg på ingen måder alligevel

Hold da op. Nej og kunne forestille mig at man med smerterne ikke har brug for at føle sig klaustrofobisk men helst have så meget plads så mulig når fanden tager ved..

Er du træt af du ikke fødte i vand så? Altså at de ikke ahvde et større "bassin"?

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op. Nej og kunne forestille mig at man med smerterne ikke har brug for at føle sig klaustrofobisk men helst have så meget plads så mulig når fanden tager ved..

Er du træt af du ikke fødte i vand så? Altså at de ikke ahvde et større "bassin"?

Jeg havde det bedst ved at gå rundt med veerne, så kunne ikke se mig selv i det kar.
Men nej har slet ikke fortrudt jeg fødte i den fødestol. VOLDSOM hårdt for min benede røv, men nemt at presse i "toilet" stilling hæhæ... Sådan vil jeg gerne føde igen. Følte heller ikke at mit skridt var til skue for alle, selvom der kun var to på stuen.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Jeg havde det bedst ved at gå rundt med veerne, så kunne ikke se mig selv i det kar.
Men nej har slet ikke fortrudt jeg fødte i den fødestol. VOLDSOM hårdt for min benede røv, men nemt at presse i "toilet" stilling hæhæ... Sådan vil jeg gerne føde igen. Følte heller ikke at mit skridt var til skue for alle, selvom der kun var to på stuen.

Så endte det jo godt det hele. Det lyder også på fb'en som om du var "tilpas" Dejligt med nogen gode erfaringer. Jeg havde f.eks aldrig tænkt voer det med stolen. Havde bare regnet med det skulle være i "sengen". Nu er vi jo ikke gravide endnu. Men jeg er en "overtænker" så jeg har behov for at have meget viden inden.

Anmeld

27. juli 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah for katten en million gange hellere. Og ikke at han ikke må, vil bare hellere være med. - Kan jeg nemt sige nu, det kan jo være virkelighedene r en anden til den tid.
og selvfølgelig skal man respektere hinandens grænser. Hvis ikke ahn vil, er der jo intet at gøre ved det.

Og så er det jo godt man kan holde kærligheden og det intime i gang ved det som du beskriver, ligge og kysse og kramme osv.

Så i har jo fundet en hel sund og dejlig måde for jer at gennemgå graviditet uden sex.

Kan jeg nu godt forstå, altså du heller vil deltage, vil jeg også. Men han ved hvad der venter, når underlivet er klart og lillepigen sover

For nogen er der ikke et problem med graviditeten, så i må vente og se om det ikke går alligevel, plejer det da Det kan også være, at din mand ikke kan lade dig værre, når det kommer til stykket.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Kan jeg nu godt forstå, altså du heller vil deltage, vil jeg også. Men han ved hvad der venter, når underlivet er klart og lillepigen sover

For nogen er der ikke et problem med graviditeten, så i må vente og se om det ikke går alligevel, plejer det da Det kan også være, at din mand ikke kan lade dig værre, når det kommer til stykket.

Jah så må i igang. Så er der en masse ophobet trang der skal ud.
Hvis det var mig, ville jeg sige stakkels mand. hihi. Kan kun forestille mig hvad 9+++ måneder ville gøre ved trangen. hehe.

Jaah vi kan jo ikke gøre andet end at vente og se. Jeg håber, men bliver selvfølgelig nødt til at acceptere hvis han ikke vil. Hber dog han bliver en aff dem der ikke kan lade mig være. () medmindre jeg ikke selv har lyst. hehe

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Så endte det jo godt det hele. Det lyder også på fb'en som om du var "tilpas" Dejligt med nogen gode erfaringer. Jeg havde f.eks aldrig tænkt voer det med stolen. Havde bare regnet med det skulle være i "sengen". Nu er vi jo ikke gravide endnu. Men jeg er en "overtænker" så jeg har behov for at have meget viden inden.

Den er super genial, for kunne heller ikke forstille mig at skulle ligge på ryggen og føde, aldrig. Så heller stå op og føde !!!

Men de giver jo rund ture på sygehuset hvis man ser en masse af den ting man kan møde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.