Hvor tit havde i sex/har i sex under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah så må i igang. Så er der en masse ophobet trang der skal ud.
Hvis det var mig, ville jeg sige stakkels mand. hihi. Kan kun forestille mig hvad 9+++ måneder ville gøre ved trangen. hehe.

Jaah vi kan jo ikke gøre andet end at vente og se. Jeg håber, men bliver selvfølgelig nødt til at acceptere hvis han ikke vil. Hber dog han bliver en aff dem der ikke kan lade mig være. () medmindre jeg ikke selv har lyst. hehe

Og det er det der er svært, for jeg havde virkelig ikke lyst med den kvalme og oppustehed, puha, kunne slet ikke overskue det og så for man 60% af ens normale lyst og puf, så vil kæresten ikke længere, arhmen dårlig timing.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Og det er det der er svært, for jeg havde virkelig ikke lyst med den kvalme og oppustehed, puha, kunne slet ikke overskue det og så for man 60% af ens normale lyst og puf, så vil kæresten ikke længere, arhmen dårlig timing.

Jah det er svært. men det er godt i ahr fundet andre måde at holde liv i kærligheden/intimiteten. - Så kan det ikke gp helt skævt.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Den er super genial, for kunne heller ikke forstille mig at skulle ligge på ryggen og føde, aldrig. Så heller stå op og føde !!!

Men de giver jo rund ture på sygehuset hvis man ser en masse af den ting man kan møde

Det synes jeg, jeg høre flere og flere sige. At det der med at ligge ned ikke vil være en mulighed for dem, så hellere stå op.

Jaah det er jo det. Men altid rart at få lidt insider viden fra jer skønne piger/kvinder/damer herinde.

Anmeld

27. juli 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah det er svært. men det er godt i ahr fundet andre måde at holde liv i kærligheden/intimiteten. - Så kan det ikke gp helt skævt.

Det er jo det

Forresten, held og lykke med PB.

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Det er jo det

Forresten, held og lykke med PB.

Taaak. Jeg glæder mig, mere og mere for hver dag.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Frk-Lotusblomst skriver:

Det synes jeg, jeg høre flere og flere sige. At det der med at ligge ned ikke vil være en mulighed for dem, så hellere stå op.

Jaah det er jo det. Men altid rart at få lidt insider viden fra jer skønne piger/kvinder/damer herinde.

Ja, jeg suger også viden til mig, og hang nærmest fast inde i fødselsberetninger 2 mdr før termin, love it haha.

Men du spørger ENDELIG, så skal jeg fortælle alt hvad min ammehjerne har gemt af hukommelse

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tina&Martin skriver:

Ja, jeg suger også viden til mig, og hang nærmest fast inde i fødselsberetninger 2 mdr før termin, love it haha.

Men du spørger ENDELIG, så skal jeg fortælle alt hvad min ammehjerne har gemt af hukommelse

. Det er også rigtig hyggeligt at læse dem.

I sure will do.

Anmeld

27. juli 2011

Sof

Vi har sex som vi plejer og manden har det helt fint med det. Eneste problem er at min mave begynder at være lidt i vejen, men så er vi bare opfindsomme 

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Sof skriver:

Vi har sex som vi plejer og manden har det helt fint med det. Eneste problem er at min mave begynder at være lidt i vejen, men så er vi bare opfindsomme 

Der er ikke andet for. held og lykke med diverse stillinger.

Anmeld

27. juli 2011

Sof

Frk-Lotusblomst skriver:

Der er ikke andet for. held og lykke med diverse stillinger.

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.