Jeg har et spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

jydeinden

jeg er personligt en af dem som er glad for ikke at sige lettet over at de såkaldte " debatter" er fjernet, for jeg kan ikke se formålet med dem udover at sætte spørgsmålstegn ved alt baby er og sikkert altid har været, og hvorfor være på et forum hvis man kun kan stille kritiske spørgsmål til måden stedet fungerer på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Diana...

jydeinden skriver:

jeg er personligt en af dem som er glad for ikke at sige lettet over at de såkaldte " debatter" er fjernet, for jeg kan ikke se formålet med dem udover at sætte spørgsmålstegn ved alt baby er og sikkert altid har været, og hvorfor være på et forum hvis man kun kan stille kritiske spørgsmål til måden stedet fungerer på?

Helt enig og sjovt at nogen af dem har været her længe hvor undre man sig først nu? Ja baby.dk er blevet mere strenge ang tråde osv men det har de jo tydeligvis været nød til! 

Anmeld

21. juli 2011

FruPudderkvast

jydeinden skriver:

Jeg synes egentlig altid at baby.dk har været en god hjemmeside, men det virker lidt for kryptisk og underligt at den første tråd der bliver slettet er en debat hvor der sættes spørgsmålstegn ved noget omkring baby.dk..
Og som Znuske skriver, så er Henriks profil pludselig også væk.. Hmm..

Anmeld

21. juli 2011

jydeinden

Diana... skriver:

Helt enig og sjovt at nogen af dem har været her længe hvor undre man sig først nu? Ja baby.dk er blevet mere strenge ang tråde osv men det har de jo tydeligvis været nød til! 

noget var der i hvertfald nødtil at blive gjort, for at bestemte debatter og muligvis personer ikke styrede hele løbet hvis du spørg mig... synes det er hammer ærgeligt for ikke kun forum men også staff at dette er nødvendigt.

Anmeld

21. juli 2011

FruPudderkvast

Carina1977 skriver:

Der ligger såmænd ikke mere i det, end at vi er begyndt at slette tråde med hårdere hånd nu. Det er desværre blevet nødvendigt.

Håber dette var svar nok.

Venligst Carina - moderator

Ærlig, så køber jeg ikke den historie..

Hvorfor har man så aldrig slettet andre tråde? Hvorfor sletter man en tråd med sårbare oplysninger om baby.dk når man aldrig har ville slette andre tråde?

Hvorfor er Henrik væk?
Hvorfor svarede man aldrig på det Albertesmor skrev med at Evas plusprofil var betalt af Henrik? Osv osv osv..

Anmeld

21. juli 2011

jydeinden

13~12~09 skriver:

Jeg synes egentlig altid at baby.dk har været en god hjemmeside, men det virker lidt for kryptisk og underligt at den første tråd der bliver slettet er en debat hvor der sættes spørgsmålstegn ved noget omkring baby.dk..
Og som Znuske skriver, så er Henriks profil pludselig også væk.. Hmm..

tjaa der er nu forsvundet mere end den ene. og det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at der er en grund til. jeg forstår ikke behovet for at sætte ting til debat om siden offenligt, hvorfor ikke bare tage det med staff, hvis ikke det er for at lave ballade eller skabe en stemning som ikke er til det gode?

og at henrik er væk kan der vel være flere grunde til, hvis ikke det var fordi han var "leder" af siden havde ingen vel undret sig? hvorfor skal der gøres noget stort nummer ud af det, han har vel sine grunde.

Anmeld

21. juli 2011

Diana...

jydeinden skriver:

noget var der i hvertfald nødtil at blive gjort, for at bestemte debatter og muligvis personer ikke styrede hele løbet hvis du spørg mig... synes det er hammer ærgeligt for ikke kun forum men også staff at dette er nødvendigt.

Anmeld

21. juli 2011

FruPudderkvast

jydeinden skriver:

tjaa der er nu forsvundet mere end den ene. og det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at der er en grund til. jeg forstår ikke behovet for at sætte ting til debat om siden offenligt, hvorfor ikke bare tage det med staff, hvis ikke det er for at lave ballade eller skabe en stemning som ikke er til det gode?

og at henrik er væk kan der vel være flere grunde til, hvis ikke det var fordi han var "leder" af siden havde ingen vel undret sig? hvorfor skal der gøres noget stort nummer ud af det, han har vel sine grunde.

Og du synes ikke at det er underligt at administrator af siden er væk?

Anmeld

21. juli 2011

jydeinden

13~12~09 skriver:

Og du synes ikke at det er underligt at administrator af siden er væk?

med den hønsegård der kan være herinde mange gange kan jeg godt undrer mig over at der ikke er flere staff medlemmer, dét kan jeg undrer mig over.

men hvis man som admin ikke kan sige sin mening ud at blive haglet ned for det så forstår jeg ærligt talt godt at man vælger at holde sin mening for sig selv.

Anmeld

21. juli 2011

Diana...

13~12~09 skriver:

Ærlig, så køber jeg ikke den historie..

Hvorfor har man så aldrig slettet andre tråde? Hvorfor sletter man en tråd med sårbare oplysninger om baby.dk når man aldrig har ville slette andre tråde?

Hvorfor er Henrik væk?
Hvorfor svarede man aldrig på det Albertesmor skrev med at Evas plusprofil var betalt af Henrik? Osv osv osv..

Altså hvad er det du vil høre før du tror på det. 

Det er langt fra første tråd der er blevet slettet. Der er blevet slettet mange tråde gennem tiden som der også har været løbet godt af sporet eller været en tand for personlige osv Hvorfor er det først nu i lægger mærke til det. 

Hvem siger at Eva har fået betalt hendes plusprofil? Eva? Eller måske hun bare har hjulpet dem med noget på hjemmesiden? og til gengæld har hun fået fri plusprofil? Ja hvad ved jeg? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.