Jeg har et spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

SSL

13~12~09 skriver:

Jeg har heller ikke skrevet i debatterne, da jeg ikke følte at det var nødvendigt for mig at blande mig i det.. Men det er bare underligt at de debatter pludselig er væk? Hmm..
Og ja, Albertesmor er garanteret blevet bortvist herfra..
på dig!

Når det er kommet så langt, og der er smidt så mange ting ud på baby.dk's offentlighed, så forstår jeg ikke at én af staff eller Henrik selv fortæller deres version, det siges Eva at gøre, til offentlig skue, på facebook så det virker lidt skummelt at trådene slettes, og andre lukkes den der er større diskussion, og at der ikke svares yderligere fra staff eller Henrik side af har bare tænkt over det efter igår - men "turde" ikke oprette noget om det! Så jeg vil også bare vise min støtte til tråden her :-) nu siger en bruger at Albertesmor er her, spørg om hun kan linke, for kan ikk selv søge hende frem og helt privat, så en musling tilbage til dig ;-)) er på fra iPhone :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Diana...

A. skriver:

hvad har hendes debater handlet om siden de blevet slettet.. underlig at staff sletter debater man kan selv tænke sig til hvorfor de gør det

Den handlet om sletning af billeder og indlæg når man sletter sig her fra. 

Hvad tænker du dig til de handler om? Det kan da handle om alverdens så det kan jeg da slet ikke se hvordan man kan tænke sig til. 

Anmeld

21. juli 2011

SSL

Diana... skriver:

Den handlet om sletning af billeder og indlæg når man sletter sig her fra. 

Hvad tænker du dig til de handler om? Det kan da handle om alverdens så det kan jeg da slet ikke se hvordan man kan tænke sig til. 

Argh, vil mene den handlede om nogle helt andre ting, hvis det er samme tråd vi omtaler?

Anmeld

21. juli 2011

SSL

Stjernestoev skriver:

Hun er da stadig herinde?

Jeg kan ikke søge hendes navn frem, kan du evt. linke til hende?

Anmeld

21. juli 2011

FruPudderkvast

SSL skriver:

Når det er kommet så langt, og der er smidt så mange ting ud på baby.dk's offentlighed, så forstår jeg ikke at én af staff eller Henrik selv fortæller deres version, det siges Eva at gøre, til offentlig skue, på facebook så det virker lidt skummelt at trådene slettes, og andre lukkes den der er større diskussion, og at der ikke svares yderligere fra staff eller Henrik side af har bare tænkt over det efter igår - men "turde" ikke oprette noget om det! Så jeg vil også bare vise min støtte til tråden her :-) nu siger en bruger at Albertesmor er her, spørg om hun kan linke, for kan ikk selv søge hende frem og helt privat, så en musling tilbage til dig ;-)) er på fra iPhone :-)

Præcis - det virker lusket!
Og nu fik jeg ikke læst hele tråden inden den var væk, men tror at nogen vidste noget ingen skulle vide? :-D

Anmeld

21. juli 2011

SSL

Det tror jeg også og derfor undre jeg mig netop over at det ikke forsvares bare lidt, eller kommenteres Men man får nok ikke svar på det :/

Anmeld

21. juli 2011

Diana...

SSL skriver:

Argh, vil mene den handlede om nogle helt andre ting, hvis det er samme tråd vi omtaler?

Den jeg læste som også er slettet handlet om det. 

Altså helt ærlig alt det med Eva har da intet med jer at gøre hvorfor så nysgerrig hvorfor ikke bare lade den være Som Rosa skrev var det mellem Eva og staff. Jeg synes det er så træls alle de her spørgsmål skal komme frem hele tiden, hvorfor kan i ikke bare være lige glade og nyde siden som den er eller lad vær? 

Jeg kan slet ikke se hvorfor vi skal blande os i noget der har med staff og Eva at gøre at hun vælger og skrive en masse pladder på FB er jo hendes problem og hvis man er så nys hvorfor søger man hende så ikke bare på FB og spørg hende som Rosa også skrev. 

Lad nu baby.dk være BABY.dk. Og der er altså ikke første gang der er blevet slettet tråde. Så sjovt det først er nu i undres! 

Anmeld

21. juli 2011

2721

SSL skriver:

Det tror jeg også og derfor undre jeg mig netop over at det ikke forsvares bare lidt, eller kommenteres Men man får nok ikke svar på det :/

Jeg ved at Eva er mere end villig til at fortælle hendes side af sagen hvis i skriver til hende på Facebook

Anmeld

21. juli 2011

SSL

Diana... skriver:

Altså helt ærlig alt det med Eva har da intet med jer at gøre hvorfor så nysgerrig hvorfor ikke bare lade den være Som Rosa skrev var det mellem Eva og staff. Jeg synes det er så træls alle de her spørgsmål skal komme frem hele tiden, hvorfor kan i ikke bare være lige glade og nyde siden som den er eller lad vær? 

Jeg kan slet ikke se hvorfor vi skal blande os i noget der har med staff og Eva at gøre at hun vælger og skrive en masse pladder på FB er jo hendes problem og hvis man er så nys hvorfor søger man hende så ikke bare på FB og spørg hende som Rosa også skrev. 

Lad nu baby.dk være BABY.dk. Og der er altså ikke første gang der er blevet slettet tråde. Så sjovt det først er nu i undres! 

Det er helt ok at du spørger og undre dig over andres nysgerrighed, men kan du så ikk gå udenom tråden hvis du synes den er så unødvendig? du behøver jo ikke at abbonere, skrive eller tænke over hvorfor vi er så nysgerrige :-) men selvom folk ikk skriver her i tråden er jeg sten sikker på St mange følger med på sidelinien fordi det ER bare mystisk!

Anmeld

21. juli 2011

ekzunz

Diana... skriver:

Der er jo blevet slettet en tråd angående behandling at slettede profiler. Den har INTET med Eva at gøre - det er faktisk ikke alt der omhandler Eva.

Jeg ville da også gerne vide hvorfor:

1: tråden er slettet

2: hvordan baby rent faktisk håndterer den slags - eller om man i det mindste kan få slettet sine ting hvis man spørger pænt

3: hvorfor Henriks baby.dk profil er blevet slettet?

Og Albertesmor er her stadig, hun er ikke blevet slettet.

Og jo - det er første gang jeg har kendskab til tråde der er blevet slettet. Ikke engang den rigtigt grimme hemmelighedstråd blev slettet - den blev bare låst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.