Jeg har et spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

SSL

jydeinden skriver:

tjaa der er nu forsvundet mere end den ene. og det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at der er en grund til. jeg forstår ikke behovet for at sætte ting til debat om siden offenligt, hvorfor ikke bare tage det med staff, hvis ikke det er for at lave ballade eller skabe en stemning som ikke er til det gode?

og at henrik er væk kan der vel være flere grunde til, hvis ikke det var fordi han var "leder" af siden havde ingen vel undret sig? hvorfor skal der gøres noget stort nummer ud af det, han har vel sine grunde.

Der er jo MANGE ting der er sat ud til offentlig skue, herinde! Det er bestemt ikke den første..

Jeg synes ligeså godt man kan liste udenom tråden istedet for at lave mere dårlig stemning ved at fortælle at det er mellem staff, ledelsen og omtalte personer..

Det er det jo tydeligvis ikke længere.. Det hele kommer sig af sagen med Eva, og det var jo til dels også dét Albertesmor's tråd omhandlede igår, og nu er den væk?!

Henrik er væk, hvor skla spørgsmålet ellers stilles?

Skal vi ikke fokusere på TS spørgsmål, og så lade os 'nysgerrige' være nysgerrige og Jer der er ligeglade, gå udenom?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

SSL

jydeinden skriver:

med den hønsegård der kan være herinde mange gange kan jeg godt undrer mig over at der ikke er flere staff medlemmer, dét kan jeg undrer mig over.

men hvis man som admin ikke kan sige sin mening ud at blive haglet ned for det så forstår jeg ærligt talt godt at man vælger at holde sin mening for sig selv.

"Haglet ned" - TS stiller spørgsmål.. Igen, jeg forstår ike hvorfor I stiller spørgsmål til TS' spørgsmål hvis I synes det er s¨unødvendigt og latterligt?

Anmeld

21. juli 2011

Koen.

Hvorfor ikke lade en MODERATOR svare på spørgsmålet i stedet for??!!

Anmeld

21. juli 2011

Koen.

SSL skriver:

"Haglet ned" - TS stiller spørgsmål.. Igen, jeg forstår ike hvorfor I stiller spørgsmål til TS' spørgsmål hvis I synes det er s¨unødvendigt og latterligt?

Anmeld

21. juli 2011

Diana...

13~12~09 skriver:

Og du synes ikke at det er underligt at administrator af siden er væk?

Jeg forstå da så absolut godt hvis han er væk det må da ikke være sjovt at skulle side til sent hver aften og styre sådan en flok høns. Tænk på hvor meget af hans tid der er gået på baby.dk siden jul (mener jeg der er) hvor meget af hans familie tid der er røget med at side her og finde på nye måder at styer os høns på! 

Ærligt jeg var også smuttet hvis det var mig. Og det er så absolut også en af grundene til jeg næsten ikke er på mere! 

Anmeld

21. juli 2011

jydeinden

SSL skriver:

ikke den her "debat" jeg hentydede til mht at blive haglet ned.

og hvis man kunne gå uden om så gjorde jeg gerne det, men det er snart dagligt at der bliver oprettet debatter om det samme, og forstår ærligt talt ikke formålet når man får samme svar hver gang fra de " involverede" regner man med at få flere svar hvis man opretter flere "debatter" ?

Anmeld

21. juli 2011

jydeinden

Diana... skriver:

Jeg forstå da så absolut godt hvis han er væk det må da ikke være sjovt at skulle side til sent hver aften og styre sådan en flok høns. Tænk på hvor meget af hans tid der er gået på baby.dk siden jul (mener jeg der er) hvor meget af hans familie tid der er røget med at side her og finde på nye måder at styer os høns på! 

Ærligt jeg var også smuttet hvis det var mig. Og det er så absolut også en af grundene til jeg næsten ikke er på mere! 

var sørme også løbet skrigende bort, det er værre end en børnehave klasse hvor der kun er tøser nogen gange, og dét siger en del.

Anmeld

21. juli 2011

Diana...

SSL skriver:

Jamen det er det så absolut ikke, men der er jo svaret på det men man tror ikke på det svar i har fået hvornår tror i så på det? 

Anmeld

21. juli 2011

Shibby

13~12~09 skriver:

Jeg synes altid at man har fået at vide at det ikke er muligt at slette debatter på baby.dk, men kun låse dem.. Men så vidt jeg kan se er de debatter lavet af Albertesmor de sidste par dage slettet - hvordan kan det være?

Det har jeg også fået afvide-at tråde IKKE kan slettes. Men pludselig kan tråde omkring mystiske ting ved siden her slettes. Ergo KAN tråde slettes,hvilket gør at jeg ikke forstår alle de grimme tråde der bare er blevet låst-istedet for slettet når nu muligheden tilsyneladene var tilgængelig fra starten af  Men som admin og ejer af siden ligger valget,prioteringerne og magten over diverse i deres hænder. Hvis brugere er utilfredse kan de forlade siden,problemet er jo bare at de fleste er glade for siden,men uforståene overfor alt det her. Jeg tror at en sandfærdig forklaring vil kunne sætte en en stopper for flere tråde omkring det her emne Forklaring fremmer forståelesen..ikk 

Anmeld

21. juli 2011

Koen.

Shibby skriver:

Det har jeg også fået afvide-at tråde IKKE kan slettes. Men pludselig kan tråde omkring mystiske ting ved siden her slettes. Ergo KAN tråde slettes,hvilket gør at jeg ikke forstår alle de grimme tråde der bare er blevet låst-istedet for slettet når nu muligheden tilsyneladene var tilgængelig fra starten af  Men som admin og ejer af siden ligger valget,prioteringerne og magten over diverse i deres hænder. Hvis brugere er utilfredse kan de forlade siden,problemet er jo bare at de fleste er glade for siden,men uforståene overfor alt det her. Jeg tror at en sandfærdig forklaring vil kunne sætte en en stopper for flere tråde omkring det her emne Forklaring fremmer forståelesen..ikk 

Præcis, kortene på bordet for så stopper spørgsmålene, det er klart at med alt det hemmeligheds halløj at folk bliver nysgerrige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.