13~12~09 skriver:
Altså først vil jeg godt lige have lov til at sige at den her tråd kun fortsætter i samme rille hvis folk skal svare på den måde.. Jeg stiller et spørgsmål og mere er der såmænd ikke i det!
Jeg tænker bare; der er SÅ mange tråde som gennem tiden udelukkende er oprettet for at skabe ballade, men de bliver ikke slettet.. De låses bare.. Så derfor stiller jeg mig undrende overfor det?
Hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål? som var: Hvorfor spørger du ikke direkte en fra staff, i stedet for at smide det offentligt, når du udemærket godt ved at det skaber ballade.
Du (og andre) forventer jo at det "rigtige" svar kommer fra en moderator, hvorfor så ikke spørge en moderator direkte i stedet for?
Så vidt jeg ved har der heller aldrig været tale om, eller påstået at man ikke kunne slette tråde på baby.dk men derimod at man helst ikke ville/gjorde det fordi de alligevel forsvinder bagerst i køen når man låse dem, og fordi de fra staff's side ikke havde lyst til at slette det folk skrev...
Har i nogensinde være på libero.dk? Der er så godt som ingen tråde man kan læse sig igennem og forstå, fordi det altid ser ud som om folk taler til eller om spøgelser, fordi der slettes her og der og alle vegne konstant og hurtigere end man kan nå at sige ups... Det gad jeg godt nok ikke have skete for baby.dk, og det vil desværre ske, hvis folk ikke kan stå ved deres ord og forlanger ting slettede hele tiden..
Anmeld