Jeg har et spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Stumpen

13~12~09 skriver:

Jeg synes egentlig altid at baby.dk har været en god hjemmeside, men det virker lidt for kryptisk og underligt at den første tråd der bliver slettet er en debat hvor der sættes spørgsmålstegn ved noget omkring baby.dk..
Og som Znuske skriver, så er Henriks profil pludselig også væk.. Hmm..

Jeg har set op til flere tråde der er blevet slettet i tidens løb... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

bullerbassen

Shibby skriver:

Det har jeg også fået afvide-at tråde IKKE kan slettes. Men pludselig kan tråde omkring mystiske ting ved siden her slettes. Ergo KAN tråde slettes,hvilket gør at jeg ikke forstår alle de grimme tråde der bare er blevet låst-istedet for slettet når nu muligheden tilsyneladene var tilgængelig fra starten af  Men som admin og ejer af siden ligger valget,prioteringerne og magten over diverse i deres hænder. Hvis brugere er utilfredse kan de forlade siden,problemet er jo bare at de fleste er glade for siden,men uforståene overfor alt det her. Jeg tror at en sandfærdig forklaring vil kunne sætte en en stopper for flere tråde omkring det her emne Forklaring fremmer forståelesen..ikk 

Lige præcis det samme tænker jeg. Har IKKE fulgt med i alt hvad der er foregået herinde.

Men når staff begynder at slette tråde & undlade og svare på spørgsmlå - ja så undres folk jo bare endnu mere

Anmeld

21. juli 2011

SSL

jydeinden skriver:

ikke den her "debat" jeg hentydede til mht at blive haglet ned.

og hvis man kunne gå uden om så gjorde jeg gerne det, men det er snart dagligt at der bliver oprettet debatter om det samme, og forstår ærligt talt ikke formålet når man får samme svar hver gang fra de " involverede" regner man med at få flere svar hvis man opretter flere "debatter" ?

Det er jo en helt anden indgangsvinkel TS har i denne tråd Hun ved ingenting, det fornemmer jeg at Albertesmor gjorde.. men men, lad os lade det ligge Måske kommer der svar, måske ikke Nu er tråden her, og det kan søreme ikke laves om

Anmeld

21. juli 2011

Diana...

Stumpen skriver:

Jeg har set op til flere tråde der er blevet slettet i tidens løb... 

Nemlig det er langt fra første gang! 

Anmeld

21. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Angående jeres spørgsmål omkring sletning af billeder, når en tråd bliver deaktiveret, så kan jeg desværre ikke svare jer på dette endnu. Jeg bliver nødt til at vente til Admin er online før jeg kan give jer et 100 % korrekt svar. Men et svar får I. I må bare væbne jer lidt med tålmodighed

Venligst Carina - moderator

Anmeld

21. juli 2011

Shibby

Carina1977 skriver:

Angående jeres spørgsmål omkring sletning af billeder, når en tråd bliver deaktiveret, så kan jeg desværre ikke svare jer på dette endnu. Jeg bliver nødt til at vente til Admin er online før jeg kan give jer et 100 % korrekt svar. Men et svar får I. I må bare væbne jer lidt med tålmodighed

Venligst Carina - moderator

Det var nok det bedste svar jeg længe har læst fra en moderator! 

Anmeld

21. juli 2011

A.

13~12~09 skriver:

Jeg synes egentlig altid at baby.dk har været en god hjemmeside, men det virker lidt for kryptisk og underligt at den første tråd der bliver slettet er en debat hvor der sættes spørgsmålstegn ved noget omkring baby.dk..
Og som Znuske skriver, så er Henriks profil pludselig også væk.. Hmm..

hej jeg ved godt had er det du tænker på tro ejg og du er ikke helt galt på den så jo du ahr ret i det du skriver her og det du tænker på.. men du skal ikke forvente en ærlig svar her fra nogen

Anmeld

21. juli 2011

Koen.

A. skriver:

hej jeg ved godt had er det du tænker på tro ejg og du er ikke helt galt på den så jo du ahr ret i det du skriver her og det du tænker på.. men du skal ikke forvente en ærlig svar her fra nogen

Anmeld

21. juli 2011

mariamiss6

13~12~09 skriver:

Altså først vil jeg godt lige have lov til at sige at den her tråd kun fortsætter i samme rille hvis folk skal svare på den måde.. Jeg stiller et spørgsmål og mere er der såmænd ikke i det!

Jeg tænker bare; der er SÅ mange tråde som gennem tiden udelukkende er oprettet for at skabe ballade, men de bliver ikke slettet.. De låses bare.. Så derfor stiller jeg mig undrende overfor det?

Hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål? som var: Hvorfor spørger du ikke direkte en fra staff, i stedet for at smide det offentligt, når du udemærket godt ved at det skaber ballade.

Du (og andre) forventer jo at det "rigtige" svar kommer fra en moderator, hvorfor så ikke spørge en moderator direkte i stedet for?

Så vidt jeg ved har der heller aldrig været tale om, eller påstået at man ikke kunne slette tråde på baby.dk men derimod at man helst ikke ville/gjorde det fordi de alligevel forsvinder bagerst i køen når man låse dem, og fordi de fra staff's side ikke havde lyst til at slette det folk skrev...

Har i nogensinde være på libero.dk? Der er så godt som ingen tråde man kan læse sig igennem og forstå, fordi det altid ser ud som om folk taler til eller om spøgelser, fordi der slettes her og der og alle vegne konstant og hurtigere end man kan nå at sige ups... Det gad jeg godt nok ikke have skete for baby.dk, og det vil desværre ske, hvis folk ikke kan stå ved deres ord og forlanger ting slettede hele tiden..

Anmeld

21. juli 2011

Tabula Rasa

i siger alle at det hele vil gå over hvis bare staff er ærlig og kommer med hele forklaringen om hvad der er sket fordi i er nysgerrige men hvis det er noget der omhandler deres privatliv har jeg meget svært ved at se hvorfor det rager os andre brugere for vi kan jo være ligeglade med hvad der foregår bag lukkede døre..... hvis man synes ens venner herinde er blevet uretfærdigt behandlet eller noget kan man jo bare slette sig og snakke med dem et andet sted...... kan overhovedet ikke se nogen  god grund til at alle skal vide noget privat..... hvis det seriøst handler om skide nysgerrighed foreslår jeg at man læser ekstrabladet og får lidt krydderi på tilværelsen der... altså forstå mig ret er ikke nedladende ment men alle siger jo at det jo er fordi man er iiih og åååh så nysgerrig.... personligt synes jeg ikke det vedkommer mig eller jer eller nogen andre hvad der foregår bag lukkede døre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.