Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
13~12~09 skriver: Det virker for mig også lidt skummelt.. Men det er såmænd helt fair hvis Henrik og staff mener at der var nogle oplysninger der afslørede lidt for meget om baby.dk, men jeg mener stadig at jeg er i min fulde ret til at spørge hvordan det kan lade sig gøre, når Henrik al den tid jeg har været her, har sagt at det ikke kan lade sig gøre..
Det virker for mig også lidt skummelt.. Men det er såmænd helt fair hvis Henrik og staff mener at der var nogle oplysninger der afslørede lidt for meget om baby.dk, men jeg mener stadig at jeg er i min fulde ret til at spørge hvordan det kan lade sig gøre, når Henrik al den tid jeg har været her, har sagt at det ikke kan lade sig gøre..
Jeg er FULDSTÆNDIG enig, der skal sku være lov til at spørge og folk kan svare pænt, og ikke stille sig undrende - det var da egentlig utroligt.!
bullerbassen skriver: Har opgivet at følge med i hvad der sker. Har heller ikke opdaget tråden er forsvundet
Har opgivet at følge med i hvad der sker.
Har heller ikke opdaget tråden er forsvundet
Miss T skriver: Jeg er FULDSTÆNDIG enig, der skal sku være lov til at spørge og folk kan svare pænt, og ikke stille sig undrende - det var da egentlig utroligt.!
SSL skriver:Jeg må indrømme og sige at jeg har gået udenom så godt som muligt, på de andre debatter, men efter igår - undre jeg mig også om hvad der egentlig foregår? Og lige et side spørgsmål, er Albertesmor væk??
Stjernestoev skriver:Hun er da stadig herinde?
hvad har hendes debater handlet om siden de blevet slettet.. underlig at staff sletter debater man kan selv tænke sig til hvorfor de gør det
13~12~09 skriver: Tak Men folk har for vane at antage alt muligt i stedet for at læse det skrevne.. Og intet andet..
Tak Men folk har for vane at antage alt muligt i stedet for at læse det skrevne.. Og intet andet..
Man få jo intet afvide hvis man ikke spørg - så det burde der være plads til...
Så må folk læse hvad der står istedet for at konkludere
bullerbassen skriver: Man få jo intet afvide hvis man ikke spørg - så det burde der være plads til... Så må folk læse hvad der står istedet for at konkludere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128