Jeg har et spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Moderator

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

mariamiss6

SSL skriver:

Men hvis du ser efter, så skriver jeg netop at MIT formål IKKE har været at rage i privatliv, men det kan jeg læse mig frem til i den nye ledelse ER en privat sag .. Se, JEG troede det var mere baby.dk (uskyldigt) end noget privat.. Så nu vil jeg ikke koncentrere mig længere om det, ligemeget HVAD der er foregået, hvem der er skredet, hvem der er udelukket - jeg var sikker på det var en uskyldig grund.. Nu er det jo sådan at baby.dk flere gange har lavet tråde og hængt de udelukede ud, når det kom til "....... er her ikke længere da hun har snydt en anden bruger i køb&salg.." Og det var d+et jeg tror folk forventede at få i denne 'sag' også, fordi alting blev mere mærkeligt

Men jeg vil, for de andres skyld - ikke længere omtale sagen, da det som sagt er så privat, og det ænsede jeg ikke før.. Jeg synes folk har retten til et privatliv!

Over and out - I denne debat i hvert fald, er sikker på TS går med til at lukke ellers håber jeg en mod. vil gøre det

Ja ja, jeg giver dig ret i det du skriver, jeg synes bare det var en vigtig detalje at Eva SELV gik og EFTERFØLGENDE er udelukket fra at komme tilbage....

Hun er jo ikke smidt ud, hun har bare ikke lov at komme tilbage

Anmeld

24. juli 2011

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Liiiiige en lille bitte rettelse som JEG synes er vigtig i hele denne sag om Eva....

Eva valgte SELV at deaktivere sin profil, og det gjorde hun med et brag og et mega opråb og smækken med døren....

DEREFTER har hun så valgt at gøre alt der stod i hendes magt for at svine baby.dk og ledelsen til RIGTIG meget, og virkelig téet sig tosset. og DERFOR er det blevet sådan at hun er udelukket fra at kunne genaktivere sin profil, eller oprette en ny...

ALtså, Eva gik selv, men staff har besluttet at sørge for at hun ikke kan komme ind igen...

Det synes jeg er en væsentlig detalje

Ellers ja, lad dog folk have deres privatliv i fred, og lad staff gøre det de synes er bedst for siden

Og har man spørgsmål til det, så synes jeg man skal skrive direkte til staff, i stedet for at smide det her i åbent forum

Er det mig der er blind ???

Syntes efterhånden du svarer som moderator i nærmest alle tråde der drejer sig om baby.dk eller Eva , er det bare mig der ikke kan se dit moderator.stempel ???

Anmeld

24. juli 2011

mariamiss6

Mca<3 skriver:

Syntes efterhånden du svarer som moderator i nærmest alle tråde der drejer sig om baby.dk eller Eva , er det bare mig der ikke kan se dit moderator.stempel ???

Jeg gentager såmænd bare alt det som staff har sagt en milliard gange her inde.... Det gør mig ikke til moderator jo.....

Måske var du blind da staff skrev de samme ting som jeg har skrevet her?

Og så er der bare nogle emner jeg bliver uendeligt træt af.... Jeg fatter simpelthen ikke at folk ABSOLUT skal blive ved at rode rundt om Eva er her eller ikke, og hvorfor... Og at de konstant sviner staff til i åbent forum, i stedet for bare at henvende sig direkte til staff via post systemet som jo fungerer ganske glimrende på denne side....

Anmeld

25. juli 2011

Hansen97

Mca<3 skriver:

også undren herfra...

Anmeld

25. juli 2011

morethanperfect

25. juli 2011

Loa

Zafir skriver:

Alt der skal forklares, er forklaret her:

https://www.baby.dk/debat/123306pi1/ordet-er-frit/officiel-udmelding-fra-staff-.aspx

Guuud vidste slet ikke Henrik var væk fra siden........ Øv, han var da så flink.......
Men er sikker på du nok skal gøre et lige så godt stykke arbejde her på siden som Henrik......

Anmeld

25. juli 2011

Mille83

Zafir skriver:

Alt der skal forklares, er forklaret her:

https://www.baby.dk/debat/123306pi1/ordet-er-frit/officiel-udmelding-fra-staff-.aspx

Wow vidste ikke du havde overtaget "siden" nu er jeg helt forvirret, men stort tillykke 

Anmeld

25. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mille83 skriver:

Wow vidste ikke du havde overtaget "siden" nu er jeg helt forvirret, men stort tillykke 

Tak. vil gøre mit bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.