SSL skriver:
Jeg vil gerne lige pointere at det ikke har været hensigten at de skulle spytte deres privatliv ud, for jeg tror ikke der er mange der regner med det havde noget med det private af gøre, nok nærmere baby.dk, osv..
Og så vil jeg faktisk lige påminde om, at jeg tror at starten på alt den spørgen og nysgerrighed/mystik, bunder i at det var en moderater der skrev at Eva var udelukket og IKKE gået selv, og der startede den nok - ellers var det nok kun en brøkdel der vidste dét, men eftersom en moderator herinde selv lagde dét ud i en tråd, begyndte folk automatisk at spørge, og så skete det ene med det andet, udelukkede folk, slettede tråde og husk nu, at det er dét TS spørg ind til, hvorfor tråden blev slettet - jeg havde samme opfattelse som TS at det var ikke noget man gjorde sig i herinde, men men - lad os endelig lade den ligge, jeg vil ikke ind og rode i moderatores/admin osv, privatliv.. Jeg tror bare at mange tænkte at det var noget mildere end det helt private og sårbare....
Men vil bare fortælle hvor alt denne kaos starter, og det er fra en moderators fortælling om at Eva blev udelukket - det skulle måske bare ikke være sagt!!
Men evt. spørg TS om tråden kan lukkes - der er ingen grund til at rode mere rundt i det, og lad de baby.dk folk det nu kommer til få den fred når nu det siges højlydt at det er deres privatliv (hvilket jeg virkelig først opfattede igår) 
God dag herfra til jer 
Liiiiige en lille bitte rettelse som JEG synes er vigtig i hele denne sag om Eva....
Eva valgte SELV at deaktivere sin profil, og det gjorde hun med et brag og et mega opråb og smækken med døren....
DEREFTER har hun så valgt at gøre alt der stod i hendes magt for at svine baby.dk og ledelsen til RIGTIG meget, og virkelig téet sig tosset. og DERFOR er det blevet sådan at hun er udelukket fra at kunne genaktivere sin profil, eller oprette en ny...
ALtså, Eva gik selv, men staff har besluttet at sørge for at hun ikke kan komme ind igen...
Det synes jeg er en væsentlig detalje 
Ellers ja, lad dog folk have deres privatliv i fred, og lad staff gøre det de synes er bedst for siden 
Og har man spørgsmål til det, så synes jeg man skal skrive direkte til staff, i stedet for at smide det her i åbent forum