Jeg har et spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Stjernestoev

Men jeg forstår ikke.. Hvorfor taler alle om det, som om Staff bærer rundt på en kæmpe dyster hemmelighed?

Og hvad ville vi få ud af at vide hvad hemmeligheden var?

INTET.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Fines mor

Stjernestoev skriver:

Men jeg forstår ikke.. Hvorfor taler alle om det, som om Staff bærer rundt på en kæmpe dyster hemmelighed?

Og hvad ville vi få ud af at vide hvad hemmeligheden var?

INTET.

Jeg tænker, at det hele for nogle er blevet lidt for "familieært" og når man så kommer så tæt på hinanden, så kan der hurtigt gå noget galt ;-( Men for sidens skyld, så bør nogle måske kort forklare hvad der er sket. Hvis ikke, så tror jeg siden får et dårligt ry, som så mange andre "baby" sider på nettet, som folk er flygtet fra;-(

Anmeld

22. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære venner!

Stop nu med al den sladder om dit og dat...giv os dog lidt arbejdsro..please.
Det er som om at alt og alle er blevet fjender herinde..jamen hvad er det dog for noget??? 

Baby.dk er baby.dk og mere er der ikke til det.
Tror I virkeligt at piger som Zafir, Kitty, Caroline, Karoline, Rosa, Carina og jeg ville være i staff og fortsat være på baby.dk hvis det var så galt? 
Jamen hvad er det dog I tiltror os?
Kunne det tænkes at vi stadig er her, fordi vi kan se at den heksejagt som pt bliver kørt er uretfærdig og direkte nedrig..og netop derfor bliver vi, fordi vi VED at den er urimelig og helt ude af proportioner??

Nogle er fulde af løgn vil I måske sige og tænke...jamen fint, men det kan vi ikke bruge noget til herinde, kan man ikke lide at være her..jamen så gå dog videre..det kommer ingen til gode at så mistænkelighed og bagtale folk eller tale grimt til og om dem.
Det skaber en dårlig stemning, og det er synd for de mange brugere.

Ja I har mange spørgsmål..og hvis I ellers vil give os et par dages arbejdsro, så skal vi give jer de svar som er relevante at svare på.
I skal nok få en udmelding, når vi er klar til det..men indtil da..så stop al den sladren og negativitet..det er vel ikke urimeligt at bede om.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juli 2011

Fru Nielsen

SussieThyssen skriver:

Kære venner!

Stop nu med al den sladder om dit og dat...giv os dog lidt arbejdsro..please.
Det er som om at alt og alle er blevet fjender herinde..jamen hvad er det dog for noget??? 

Baby.dk er baby.dk og mere er der ikke til det.
Tror I virkeligt at piger som Zafir, Kitty, Caroline, Karoline, Rosa, Carina og jeg ville være i staff og fortsat være på baby.dk hvis det var så galt? 
Jamen hvad er det dog I tiltror os?
Kunne det tænkes at vi stadig er her, fordi vi kan se at den heksejagt som pt bliver kørt er uretfærdig og direkte nedrig..og netop derfor bliver vi, fordi vi VED at den er urimelig og helt ude af proportioner??

Nogle er fulde af løgn vil I måske sige og tænke...jamen fint, men det kan vi ikke bruge noget til herinde, kan man ikke lide at være her..jamen så gå dog videre..det kommer ingen til gode at så mistænkelighed og bagtale folk eller tale grimt til og om dem.
Det skaber en dårlig stemning, og det er synd for de mange brugere.

Ja I har mange spørgsmål..og hvis I ellers vil give os et par dages arbejdsro, så skal vi give jer de svar som er relevante at svare på.
I skal nok få en udmelding, når vi er klar til det..men indtil da..så stop al den sladren og negativitet..det er vel ikke urimeligt at bede om.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juli 2011

linemus

Tabula Rasa skriver:

i siger alle at det hele vil gå over hvis bare staff er ærlig og kommer med hele forklaringen om hvad der er sket fordi i er nysgerrige men hvis det er noget der omhandler deres privatliv har jeg meget svært ved at se hvorfor det rager os andre brugere for vi kan jo være ligeglade med hvad der foregår bag lukkede døre..... hvis man synes ens venner herinde er blevet uretfærdigt behandlet eller noget kan man jo bare slette sig og snakke med dem et andet sted...... kan overhovedet ikke se nogen  god grund til at alle skal vide noget privat..... hvis det seriøst handler om skide nysgerrighed foreslår jeg at man læser ekstrabladet og får lidt krydderi på tilværelsen der... altså forstå mig ret er ikke nedladende ment men alle siger jo at det jo er fordi man er iiih og åååh så nysgerrig.... personligt synes jeg ikke det vedkommer mig eller jer eller nogen andre hvad der foregår bag lukkede døre

Anmeld

22. juli 2011

Sof

Shibby skriver:

Det var nok det bedste svar jeg længe har læst fra en moderator! 

Hep, helt enig 

Anmeld

22. juli 2011

SSL

Jeg vil gerne lige pointere at det ikke har været hensigten at de skulle spytte deres privatliv ud, for jeg tror ikke der er mange der regner med det havde noget med det private af gøre, nok nærmere baby.dk, osv..

Og så vil jeg faktisk lige påminde om, at jeg tror at starten på alt den spørgen og nysgerrighed/mystik, bunder i at det var en moderater der skrev at Eva var udelukket og IKKE gået selv, og der startede den nok - ellers var det nok kun en brøkdel der vidste dét, men eftersom en moderator herinde selv lagde dét ud i en tråd, begyndte folk automatisk at spørge, og så skete det ene med det andet, udelukkede folk, slettede tråde og husk nu, at det er dét TS spørg ind til, hvorfor tråden blev slettet - jeg havde samme opfattelse som TS at det var ikke noget man gjorde sig i herinde, men men - lad os endelig lade den ligge, jeg vil ikke ind og rode i moderatores/admin osv, privatliv.. Jeg tror bare at mange tænkte at det var noget mildere end det helt private og sårbare....

Men vil bare fortælle hvor alt denne kaos starter, og det er fra en moderators fortælling om at Eva blev udelukket - det skulle måske bare ikke være sagt!!

Men evt. spørg TS om tråden kan lukkes - der er ingen grund til at rode mere rundt i det, og lad de baby.dk folk det nu kommer til få den fred når nu det siges højlydt at det er deres privatliv (hvilket jeg virkelig først opfattede igår)

God dag herfra til jer

Anmeld

22. juli 2011

mariamiss6

SSL skriver:

Jeg vil gerne lige pointere at det ikke har været hensigten at de skulle spytte deres privatliv ud, for jeg tror ikke der er mange der regner med det havde noget med det private af gøre, nok nærmere baby.dk, osv..

Og så vil jeg faktisk lige påminde om, at jeg tror at starten på alt den spørgen og nysgerrighed/mystik, bunder i at det var en moderater der skrev at Eva var udelukket og IKKE gået selv, og der startede den nok - ellers var det nok kun en brøkdel der vidste dét, men eftersom en moderator herinde selv lagde dét ud i en tråd, begyndte folk automatisk at spørge, og så skete det ene med det andet, udelukkede folk, slettede tråde og husk nu, at det er dét TS spørg ind til, hvorfor tråden blev slettet - jeg havde samme opfattelse som TS at det var ikke noget man gjorde sig i herinde, men men - lad os endelig lade den ligge, jeg vil ikke ind og rode i moderatores/admin osv, privatliv.. Jeg tror bare at mange tænkte at det var noget mildere end det helt private og sårbare....

Men vil bare fortælle hvor alt denne kaos starter, og det er fra en moderators fortælling om at Eva blev udelukket - det skulle måske bare ikke være sagt!!

Men evt. spørg TS om tråden kan lukkes - der er ingen grund til at rode mere rundt i det, og lad de baby.dk folk det nu kommer til få den fred når nu det siges højlydt at det er deres privatliv (hvilket jeg virkelig først opfattede igår)

God dag herfra til jer

Liiiiige en lille bitte rettelse som JEG synes er vigtig i hele denne sag om Eva....

Eva valgte SELV at deaktivere sin profil, og det gjorde hun med et brag og et mega opråb og smækken med døren....

DEREFTER har hun så valgt at gøre alt der stod i hendes magt for at svine baby.dk og ledelsen til RIGTIG meget, og virkelig téet sig tosset. og DERFOR er det blevet sådan at hun er udelukket fra at kunne genaktivere sin profil, eller oprette en ny...

ALtså, Eva gik selv, men staff har besluttet at sørge for at hun ikke kan komme ind igen...

Det synes jeg er en væsentlig detalje

Ellers ja, lad dog folk have deres privatliv i fred, og lad staff gøre det de synes er bedst for siden

Og har man spørgsmål til det, så synes jeg man skal skrive direkte til staff, i stedet for at smide det her i åbent forum

Anmeld

22. juli 2011

mariamiss6

SSL skriver:

God dag herfra til jer

Liiiiige en lille bitte rettelse som JEG synes er vigtig i hele denne sag om Eva....

Eva valgte SELV at deaktivere sin profil, og det gjorde hun med et brag og et mega opråb og smækken med døren....

DEREFTER har hun så valgt at gøre alt der stod i hendes magt for at svine baby.dk og ledelsen til RIGTIG meget, og virkelig téet sig tosset. og DERFOR er det blevet sådan at hun er udelukket fra at kunne genaktivere sin profil, eller oprette en ny...

ALtså, Eva gik selv, men staff har besluttet at sørge for at hun ikke kan komme ind igen...

Ellers ja, lad dog folk have deres privatliv i fred, og lad staff gøre det de synes er bedst for siden

Og har man spørgsmål til det, så synes jeg man skal skrive direkte til staff, i stedet for at smide det her i åbent forum

Anmeld

22. juli 2011

SSL

mariamiss6 skriver:

Men hvis du ser efter, så skriver jeg netop at MIT formål IKKE har været at rage i privatliv, men det kan jeg læse mig frem til i den nye ledelse ER en privat sag .. Se, JEG troede det var mere baby.dk (uskyldigt) end noget privat.. Så nu vil jeg ikke koncentrere mig længere om det, ligemeget HVAD der er foregået, hvem der er skredet, hvem der er udelukket - jeg var sikker på det var en uskyldig grund.. Nu er det jo sådan at baby.dk flere gange har lavet tråde og hængt de udelukede ud, når det kom til "....... er her ikke længere da hun har snydt en anden bruger i køb&salg.." Og det var d+et jeg tror folk forventede at få i denne 'sag' også, fordi alting blev mere mærkeligt

Men jeg vil, for de andres skyld - ikke længere omtale sagen, da det som sagt er så privat, og det ænsede jeg ikke før.. Jeg synes folk har retten til et privatliv!

Over and out - I denne debat i hvert fald, er sikker på TS går med til at lukke ellers håber jeg en mod. vil gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.