Jeg har et spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.373 visninger
89 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

FruPudderkvast

Jeg synes altid at man har fået at vide at det ikke er muligt at slette debatter på baby.dk, men kun låse dem.. Men så vidt jeg kan se er de debatter lavet af Albertesmor de sidste par dage slettet - hvordan kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

bullerbassen

13~12~09 skriver:

Jeg synes altid at man har fået at vide at det ikke er muligt at slette debatter på baby.dk, men kun låse dem.. Men så vidt jeg kan se er de debatter lavet af Albertesmor de sidste par dage slettet - hvordan kan det være?

Ved det faktisk ikke men mon ikke staff har ordnet dette

Anmeld

21. juli 2011

FruPudderkvast

bullerbassen skriver:

Ved det faktisk ikke men mon ikke staff har ordnet dette

Jo jo, selvfølgelig har de ordnet det. Men at stille et spørgsmål er vel ikke forkert?

Anmeld

21. juli 2011

mariamiss6

13~12~09 skriver:

De debatter er vel slettet fordi de kun skabte dårlig stemning, over hele linien.

Og fordide tydeligvisvar oprettet med det ene lille formål at lave ballade...

Personligt er jeg også helt imod censur, men det gør mig bestemt ikke noget at sådan noget bavl er blevet slettet....

Det er okay at stille spørgsmål til det. Men hvorfor spørger du ikke en fra staff direkte, i stedet for at køre videre i den rille der fik de andre tråde slettet?

Anmeld

21. juli 2011

bullerbassen

13~12~09 skriver:

Jo jo, selvfølgelig har de ordnet det. Men at stille et spørgsmål er vel ikke forkert?

jo med mindre der er nået som ikke skal frem i lyset

Anmeld

21. juli 2011

Sara_S

Og Albertesmor er også forsvundet... eller? 

Anmeld

21. juli 2011

Nadia&Daniel

mariamiss6 skriver:

De debatter er vel slettet fordi de kun skabte dårlig stemning, over hele linien.

Personligt er jeg også helt imod censur, men det gør mig bestemt ikke noget at sådan noget bavl er blevet slettet....

Det er okay at stille spørgsmål til det. Men hvorfor spørger du ikke en fra staff direkte, i stedet for at køre videre i den rille der fik de andre tråde slettet?

Anmeld

21. juli 2011

FruPudderkvast

mariamiss6 skriver:

Altså først vil jeg godt lige have lov til at sige at den her tråd kun fortsætter i samme rille hvis folk skal svare på den måde.. Jeg stiller et spørgsmål og mere er der såmænd ikke i det!

Jeg tænker bare; der er SÅ mange tråde som gennem tiden udelukkende er oprettet for at skabe ballade, men de bliver ikke slettet.. De låses bare.. Så derfor stiller jeg mig undrende overfor det?

Anmeld

21. juli 2011

FruPudderkvast

bullerbassen skriver:

jo med mindre der er nået som ikke skal frem i lyset

Det virker for mig også lidt skummelt.. Men det er såmænd helt fair hvis Henrik og staff mener at der var nogle oplysninger der afslørede lidt for meget om baby.dk, men jeg mener stadig at jeg er i min fulde ret til at spørge hvordan det kan lade sig gøre, når Henrik al den tid jeg har været her, har sagt at det ikke kan lade sig gøre..

Anmeld

21. juli 2011

bullerbassen

13~12~09 skriver:

Det virker for mig også lidt skummelt.. Men det er såmænd helt fair hvis Henrik og staff mener at der var nogle oplysninger der afslørede lidt for meget om baby.dk, men jeg mener stadig at jeg er i min fulde ret til at spørge hvordan det kan lade sig gøre, når Henrik al den tid jeg har været her, har sagt at det ikke kan lade sig gøre..

Har opgivet at følge med i hvad der sker.

Har heller ikke opdaget tråden er forsvundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.