Jeg har et spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

SSL

Puslingen skriver:

Jeg ved at Eva er mere end villig til at fortælle hendes side af sagen hvis i skriver til hende på Facebook

Jeg tænker hvorfor det kun er hende der vil fortælle? Og så synes jeg at de ting Albertesmor lagde frem igår, bør der komme bare lidt respons på, for selvom der var staff der svarede i tråden, så svarede de jo ikke på Albertesmor's spørgsmål og som ts undre sig over, hvorfor blev den tråd, af alle slettet?? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

FruPudderkvast

Puslingen skriver:

Jeg ved at Eva er mere end villig til at fortælle hendes side af sagen hvis i skriver til hende på Facebook

For mig handler det egentlig ikke så meget om Eva-sagen, men mere at der må være noget at skjule siden debatten er væk - og det må du da indrømme virker lidt mærkeligt?
Evas plusabonnement blev betalt af baby.dk, men hvad er der mere foregået? Det er bare mystisk..

Anmeld

21. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der ligger såmænd ikke mere i det, end at vi er begyndt at slette tråde med hårdere hånd nu. Det er desværre blevet nødvendigt.

Håber dette var svar nok.

Venligst Carina - moderator

Anmeld

21. juli 2011

2721

SSL skriver:

Jeg tænker hvorfor det kun er hende der vil fortælle? Og så synes jeg at de ting Albertesmor lagde frem igår, bør der komme bare lidt respons på, for selvom der var staff der svarede i tråden, så svarede de jo ikke på Albertesmor's spørgsmål og som ts undre sig over, hvorfor blev den tråd, af alle slettet?? ?

Tal med Eva,så tror jeg du vil forstå meget mere. Jeg ønsker ikke at rage mig uklar med staff, ved at skrive om noget herinde

Anmeld

21. juli 2011

Diana...

Znuzke skriver:

Der er jo blevet slettet en tråd angående behandling at slettede profiler. Den har INTET med Eva at gøre - det er faktisk ikke alt der omhandler Eva.

Jeg ville da også gerne vide hvorfor:

1: tråden er slettet

2: hvordan baby rent faktisk håndterer den slags - eller om man i det mindste kan få slettet sine ting hvis man spørger pænt

3: hvorfor Henriks baby.dk profil er blevet slettet?

Og Albertesmor er her stadig, hun er ikke blevet slettet.

Og jo - det er første gang jeg har kendskab til tråde der er blevet slettet. Ikke engang den rigtigt grimme hemmelighedstråd blev slettet - den blev bare låst.

Nej det ved jeg godt jeg skriver Eva fordi de nævner Eva i denne tråd. Det derfor jeg skriver som jeg skriver! Jeg forstå bare ikke hvorfor man ikke bare spørg hende stedet for at nævne det her. 

Har henrik ikke bare skiftet navn? det da samme profil? 

Anmeld

21. juli 2011

FruPudderkvast

Znuzke skriver:

Der er jo blevet slettet en tråd angående behandling at slettede profiler. Den har INTET med Eva at gøre - det er faktisk ikke alt der omhandler Eva.

Jeg ville da også gerne vide hvorfor:

1: tråden er slettet

2: hvordan baby rent faktisk håndterer den slags - eller om man i det mindste kan få slettet sine ting hvis man spørger pænt

3: hvorfor Henriks baby.dk profil er blevet slettet?

Og Albertesmor er her stadig, hun er ikke blevet slettet.

Og jo - det er første gang jeg har kendskab til tråde der er blevet slettet. Ikke engang den rigtigt grimme hemmelighedstråd blev slettet - den blev bare låst.

Præcis!

Anmeld

21. juli 2011

2721

For mig handler det egentlig ikke så meget om Eva-sagen, men mere at der må være noget at skjule siden debatten er væk - og det må du da indrømme virker lidt mærkeligt?
Evas plusabonnement blev betalt af baby.dk, men hvad er der mere foregået? Det er bare mystisk..

Jeg sys også det er mystisk

Anmeld

21. juli 2011

ekzunz

Diana... skriver:

Nej det ved jeg godt jeg skriver Eva fordi de nævner Eva i denne tråd. Det derfor jeg skriver som jeg skriver! Jeg forstå bare ikke hvorfor man ikke bare spørg hende stedet for at nævne det her. 

Har henrik ikke bare skiftet navn? det da samme profil? 

Hvis du fx. kigger i Køb og salg, så har Henrik jo lavet et indlæg først i hver kategori. Før i tiden hed den Henrik, så hed den baby.dk - og nu er den bare grå - altså slettet!

Og vi kan da ikke spørge Eva om hvorfor staff har slettet en tråd Albertesmor har oprettet om hvordan baby.dk håndterer slettede profiler - det aner hun da intet om

Anmeld

21. juli 2011

Diana...

Znuzke skriver:

Hvis du fx. kigger i Køb og salg, så har Henrik jo lavet et indlæg først i hver kategori. Før i tiden hed den Henrik, så hed den baby.dk - og nu er den bare grå - altså slettet!

Og vi kan da ikke spørge Eva om hvorfor staff har slettet en tråd Albertesmor har oprettet om hvordan baby.dk håndterer slettede profiler - det aner hun da intet om

Nåå for pokker det da nyt så jeg synes da ikke det så længe siden jeg så den profil! 

Nej det ved jeg da godt det var helle ikke det jeg mente! Oppe over mit indlæg er der en der nævner Eva og det er dertil jeg skriver! 

Men staff har svaret på jeres spørgsmål også er den vel ikke længere. 

Anmeld

21. juli 2011

Isabella_mor

det er da lidt for dårligt at slette...

jeg vil personligt gerne have en forklareing fra STAFF hvertfald omkring den tråd hvor det faktisk var et meget REELT spørgsmål.. mht sletning af billeder og personlige oplysninger osv når man enten bliver blokeret eller slettet..

det er jo censur det der.. det er ikke fair.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.