Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wimmie skriver: Hvis du ikke orker dem, så lad dog for p.... være med at deltage - så simpelt er det; der er ingen der siger at du skal deltage i alle debatter du kommer forbi Jeg ryger ikke, har aldrig gjort det, og jeg har ingen problemer med at "slå" de gravide oven i hovedet der ryger - eller tude dem ørene fulde omkring hvor skidt det er - for det er jo uskyldige børn de skader og det er i mine øjne en form for omsorgssvigt. Hvis man ikke må blande sig i hvordan gravide behandler baby i maven, hvorfor må man så blande sig i at en mor slår sin 3-årige på gaden?
Hvis du ikke orker dem, så lad dog for p.... være med at deltage - så simpelt er det; der er ingen der siger at du skal deltage i alle debatter du kommer forbi
Jeg ryger ikke, har aldrig gjort det, og jeg har ingen problemer med at "slå" de gravide oven i hovedet der ryger - eller tude dem ørene fulde omkring hvor skidt det er - for det er jo uskyldige børn de skader og det er i mine øjne en form for omsorgssvigt.
Hvis man ikke må blande sig i hvordan gravide behandler baby i maven, hvorfor må man så blande sig i at en mor slår sin 3-årige på gaden?
Så fuldstændig aldeles enig....det er for mig også omsorgssvigt og jeg har ingen repsket for mennesker der vælger at udsætte sine børn for rygning...der er ingen undskyldning...tænk at ens egne behov går forud barnets...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det dog sørgeligt at man kan sidde og give Thumbs Up fordi man ryger under graviditeten. Jeg er måløs!!
ano14316 skriver: Nåhh glemte lige hvad min holdning egentlig er.. på trods af mine egne handlinger mener jeg at hvis man ikke er "klar" til at kvitte smøgerne, så er man ikke klar til at få børn.
Nåhh glemte lige hvad min holdning egentlig er.. på trods af mine egne handlinger mener jeg at hvis man ikke er "klar" til at kvitte smøgerne, så er man ikke klar til at få børn.
Hmm rygning har intet med forældreevne at gøre... der er sgu mange derude der ikke er klar til at få børn eller burde have børn som ikke ryger.
Lauritz skriver: Hvor er det dog sørgeligt at man kan sidde og give Thumbs Up fordi man ryger under graviditeten. Jeg er måløs!!
Jeg synes det fortæller en hel del....trist..
Nej jeg stoppede i april 2009 pga sygdom, fandt så ud af jeg var gravid, havde SA i maj 2009 og blev gravid igen 2 måneder efter Så røg ikke under graviditeten nej!
Og manden er også lige stoppet med at ryge nu, og han har været røgfri i 3 uger
MaleneF skriver: Nej jeg stoppede i april 2009 pga sygdom, fandt så ud af jeg var gravid, havde SA i maj 2009 og blev gravid igen 2 måneder efter Så røg ikke under graviditeten nej! Og manden er også lige stoppet med at ryge nu, og han har været røgfri i 3 uger
Ja, det er virkelig trist - det er lidt som om at "nu skal vi stå sammen imod ikke-rygerne" - bare synd at det er baby det går ud over
Talbutikken skriver: Hmm rygning har intet med forældreevne at gøre... der er sgu mange derude der ikke er klar til at få børn eller burde have børn som ikke ryger.
Eva. skriver: Tænk engang, det er der nogle der vil...fordi deres afhænighed vinder over børnenes bedste-.... kan slet ikke forstå hvis man er et normalt begavet menneske at man kan udsætte sine børn for alle de risici..
Tænk engang, det er der nogle der vil...fordi deres afhænighed vinder over børnenes bedste-.... kan slet ikke forstå hvis man er et normalt begavet menneske at man kan udsætte sine børn for alle de risici..
den der var godt nok under bæltestedet
jeg kunne aldrig drømme om at nedgøre nogen fordi de har valgt anerledes end mig. forstår ikke at du har samvittighed til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128