Ryger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

SSL

Line&Liam&Milan skriver:

Jubiiii lad os endelig tærske langhalm på DEN debat........................

............ IGEN!

Du ka da helt og holdent gå pænt udenom ! God aften til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

L-Mortil3

Wimmie skriver:

Hvem tvinger dig?

Der kommer jo altså hele tiden nye herinde på Baby, hvorfor skal vi ikke have lov til at tage den diskussion også bare fordi folk der har været herinde længere allerede har taget den?

Så er der da heldigvis et søgefelt til de nye Så kan de da læse de seneste 150 debatter om rygning - Smart ikke

Anmeld

12. juni 2011

SSL

Wimmie skriver:

Nej, stærkt overvægtige får ikke lov at komme i fertilitetsbehandling - man skal have et BMI under et vis krav først (i hvert fald ved det offentlige - ved ikke om det er anderledes i privaten uden henvisning fra egen læge)

Okay, det giver vel mening.. men det er jo svært at tage stilling til synes jeg, for det er jo lidt kompleks, men et sted er det vel fair nok tænkte bare lige på det..

Anmeld

12. juni 2011

L-Mortil3

SSL skriver:

Du ka da helt og holdent gå pænt udenom ! God aften til dig!

DET kan jeg nemlig Heldigvis for det

Også rigtig god aften til dig.

Anmeld

12. juni 2011

Wimmie

Line&Liam&Milan skriver:

Så er der da heldigvis et søgefelt til de nye Så kan de da læse de seneste 150 debatter om rygning - Smart ikke

Så vi må ikke deltage i nye debatter? Vil det ikke være mærkeligt at genoptage en måske 6 måneder gammel debat.

Forstår simpelthen ikke "Hvorfor skal vi nu tage diskussionen igen"-holdningen. Man kan da bare lade være hvis man synes det er træls. Hvorfor har man behov for at skrive i en debat man selv synes er overflødig?

Anmeld

12. juni 2011

L-Mortil3

Så vi må ikke deltage i nye debatter? Vil det ikke være mærkeligt at genoptage en måske 6 måneder gammel debat.

Forstår simpelthen ikke "Hvorfor skal vi nu tage diskussionen igen"-holdningen. Man kan da bare lade være hvis man synes det er træls. Hvorfor har man behov for at skrive i en debat man selv synes er overflødig?

Jeg har skam ikke skrevet at "i" ikke må starte nye debatter, men når der sideløbende er næsten identiske tråde, behøver man vel ikke lave en magen til?

Jeg har et behov for at udtrykke min frustration omkring den der headhunting attitude der bare bliver ved med at blive bragt op hver og hveranden dag... Men det er jo bare sådan jeg har det.

Og da vi jo netop har gang i at anvende ytringsfriheden, så følte jeg lige for at give mit besyv med også

Der er da ingen grund til at tage det så nært

Anmeld

12. juni 2011

L.J.L

SSL skriver:

Nej, men det var udfra at en anden skrev omkring fertillitetsbeh., og det er jo samme problem.. Hvis man er overvægtig kan det hæmme en graviditet og hvis man ryger.. Det var mere sådan jeg tænker Men det vil jeg slet ikke tage stilling til, for det er jo meget kompleks og meget individuelt..

det er rigtig nok

Anmeld

12. juni 2011

Wimmie

Line&Liam&Milan skriver:

Jeg har skam ikke skrevet at "i" ikke må starte nye debatter, men når der sideløbende er næsten identiske tråde, behøver man vel ikke lave en magen til?

Jeg har et behov for at udtrykke min frustration omkring den der headhunting attitude der bare bliver ved med at blive bragt op hver og hveranden dag... Men det er jo bare sådan jeg har det.

Og da vi jo netop har gang i at anvende ytringsfriheden, så følte jeg lige for at give mit besyv med også

Der er da ingen grund til at tage det så nært

Hvem siger jeg tager det nært? Jeg tror måske nærmere det er dig der tager emnet nært

Jeg fik bare at vide af Henrik at det ikke var tilladt at sætte spørgsmålstegn ved en brugers oprettelse af en debat herinde, så længe debatten var lovlig. Det kom jeg selv til kort efter jeg blev bruger og det blev jeg anmeldt for

Anmeld

12. juni 2011

MaliksMor

Jeg røg indtil nf scaningen også begyndte jeg igen da jeg stoppede med at amme - så har stemt blankt.

Anmeld

12. juni 2011

L-Mortil3

Wimmie skriver:

Hvem siger jeg tager det nært? Jeg tror måske nærmere det er dig der tager emnet nært

Jeg fik bare at vide af Henrik at det ikke var tilladt at sætte spørgsmålstegn ved en brugers oprettelse af en debat herinde, så længe debatten var lovlig. Det kom jeg selv til kort efter jeg blev bruger og det blev jeg anmeldt for

Jeg sætter skam slet ikke spørgsmålstegn ved debatten, nok nærmere spørgsmålstegn ved hvorfor det er nødvendigt at have den hver uge

Jeg tager bestemt ikke emnet nært på den måde, folk kan gøre som det passer dem både når de er gravide og når de ikke er. Det er ikke mit job at dømme.

- Ja og så igen, lidt spørgsmålstegn sætter man vel altid... For det jeg tager lidt nært er, at hver gang vi skal have en "here we go again" debat - så er det en ano tråd...Og det står da for egen regning at stryger mig mod hårene... (Og nej, her skal ikke uddrages at jeg hader alle ano tråde - så fik vi den klaret)

Måske jeg bare er blevet for gammel, trist og sur til at være her Så er det godt jeg ikke kommer så tit mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.