Ryger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ryger du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

16.936 visninger
208 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvad er dit forhold til rygning og graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Kløver

Jeg er eks ryger, stoppede med at ryge for 4 år siden, så var jo noget tid før min graviditet. manden er ryger, men han ryger ikke huset, det er røgfrit, så gæster og andet godtfolk må også selv vælge om de vil ryge, men så er det også bare udenfor

Jeg kan godt forstå det kan være rigtig svært at stoppe og vil bestemt ikke spille hellig, jeg synes dog så vidt muligt man kan, at man skal undgå rygning i ens graviditet og omkring børnene

Anmeld

12. juni 2011

Lady Marion <3

Jeg stoppede med at ryge før vi gik i gang med projekt baby

I min verden bliver man ikke gravid hvis man ryger .

Anmeld

12. juni 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

jeg har aldrig selv røget, og kan heller ikke fordrage lugten og røgen, hvis nogen står og ryger ved siden af mig. men jeg dømmer ikke folk der ryger imens der er gravid. - fordi, ja de kloge frabeder at ryge imens man er gravid, MEN der er også en million andre ting man heller ikke så gerne må, og jeg tror ikke på særlig mange af de ting.

Anmeld

12. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg har aldrig permanent røget, men har hygget lidt med det. Fandt ud af hvor farligt det er, og hvor længe det bliver i kroppen. Efter jeg er blevet gravid, har jeg sørget for at stå langt væk fra folk som ryger, og syntes også svigerfamilien er gode til at tage hensyn. De plejer at ryge i bilen, og det gør de ikke længere 

Anmeld

12. juni 2011

Guldet

Jeg har aldrig røget..

i min verden er rygning og alkohol under en graviditet NO GO. bliver faktisk lidt små ked, når jeg så ser en gravid ryge., men det er self. ikke noget der kommer mig ved.

Anmeld

12. juni 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Mit eget forhold til rygning.... Jeg røg fra jeg var 13-26 år.. Blev gravid med Tristan og stoppede..Ikke røget en eneste smøg siden og det er det bedst jeg har gjort for mig selv.. og mine børn...

Min mening om rygning og graviditet er meget simpel.. GØR MAN IKKE.. 

Anmeld

12. juni 2011

SaNiNa

Jeg er IKKE RYGER og stor modstander af det.

Hver er 100% røgfrit selv oldefar må pænt gå uden for hvis han skal ryge når han er her også selvom andre syntes jeg er streng og at han jo er en gammel mand, men det er mig som skal sove i det og være i det resten af dagen og dagen efter.

Manden kan godt ryge til fester men gør det ikke til daglig, men hvis han vil ryge hjemme så må han sku også uden for.

Sådan har det altid været hos os og det bliver altså ikke lavet om.

Anmeld

12. juni 2011

anynom

Jeg er nok en af de få, som vil stå ved, at jeg ryger. Og min mand ryger. Vi ryger dog ikke inde i huset, men i udestuen og det bliver vi ved med, når vores guldklump er født. Og jo, jeg kender risikoen ved det og jo, jeg vælger alligevel, at fortsætte. Og jo, jeg er klar over, at jeg skal høre på for det. Og fred være med det.

Anmeld

12. juni 2011

kiwilouise

jeg er 32 uger henne og har røget i hele min graviditet. jeg har også drukket en øl i ny og næ. det er mit valg og jeg vil ikke dømmes fordi jeg ikke lige er med på det sundhedstrip der kører lige nu   

var til jordemoder hvor jeg fik en lang liste ove hvad der er forbudt når man er gravid. jeg smed sedlen ud og nyder nu min graviditet istedet for at være bange for alt omkring mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.