Ryger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

baby012

Wimmie skriver:

Hvis du ikke orker dem, så lad dog for p.... være med at deltage - så simpelt er det; der er ingen der siger at du skal  deltage i alle debatter du kommer forbi

Jeg ryger ikke, har aldrig gjort det, og jeg har ingen problemer med at "slå" de gravide oven i hovedet der ryger - eller tude dem ørene fulde omkring hvor skidt det er - for det er jo uskyldige børn de skader og det er i mine øjne en form for omsorgssvigt.

Hvis man ikke må blande sig i hvordan gravide behandler baby i maven, hvorfor må man så blande sig i at en mor slår sin 3-årige på gaden?

Sådan ! 

-kunne ikke have sagt det bedre selv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

SSL

maria_wt skriver:

Mit eget forhold til rygning.... Jeg røg fra jeg var 13-26 år.. Blev gravid med Tristan og stoppede..Ikke røget en eneste smøg siden og det er det bedst jeg har gjort for mig selv.. og mine børn...

Min mening om rygning og graviditet er meget simpel.. GØR MAN IKKE.. 

Jeg stjæler din, for det er næsten akkurat det samme her Jeg er dig 21 år, og har røget siden jeg var 12 år  Men jeg stoppede da testen var positiv og jeg har slet ikke savnet det det mindste, bare tanken om hvordan det skader!!!  Så børn og rygning hænger IKKE sammen nogen steder!

Anmeld

12. juni 2011

Sophia'smor

kiwilouise skriver:

jeg er 32 uger henne og har røget i hele min graviditet. jeg har også drukket en øl i ny og næ. det er mit valg og jeg vil ikke dømmes fordi jeg ikke lige er med på det sundhedstrip der kører lige nu   

var til jordemoder hvor jeg fik en lang liste ove hvad der er forbudt når man er gravid. jeg smed sedlen ud og nyder nu min graviditet istedet for at være bange for alt omkring mig.

Anmeld

12. juni 2011

SSL

kiwilouise skriver:

jeg er 32 uger henne og har røget i hele min graviditet. jeg har også drukket en øl i ny og næ. det er mit valg og jeg vil ikke dømmes fordi jeg ikke lige er med på det sundhedstrip der kører lige nu   

var til jordemoder hvor jeg fik en lang liste ove hvad der er forbudt når man er gravid. jeg smed sedlen ud og nyder nu min graviditet istedet for at være bange for alt omkring mig.

Sundhedstrip?!?! Kost og motion kan vi blive enige om kan være sundhedstrip, men alkohol/rygning er da sund fornuft! Dit barn ryger MED hver gang, med den viden idag synes jeg ikke der er en god undskyldning for at ryge.. Og jeg har selv været ryger i 9år, jeg er selv stoppet og om jeg starter igen ved jeg ikke, men MENS man er gravid? Men hudløs ærlig er du, og det er da flot

Anmeld

12. juni 2011

PernilleogDennis

maria_wt skriver:

Sundhedstrip...Det tror jeg nu ikke du kan kalde det.. Det er mere sund fornuft...

Anmeld

12. juni 2011

Lou87

Never smoked, never will!

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvad er dit forhold til rygning og graviditet?

Det er ski en farlig debat Rygere må passe sig selv, så længe de er hensynsfulde overfor andre, men at ryge under graviditeten synes jeg er meget egoistisk, fordi man træffer et valg for et lille foster, som ikke selv kan vælge, velvidende hvor mange risici der er involveret ved rygning + graviditet. 

- Jeg har aldrig røget. Har aldrig så meget som taget et hiv af en smøg  

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hvad er dit forhold til rygning og graviditet?

Har ALDRIG røget..

Synes det er så modbydelig klamt og jeg væmmes simpelthen ved folk der ryger... ja rigtig led holdning men det giver mig kvalme at se folk ryge  
INGEN skal ryge i nærheden af mit barn ELLER mine hunde... Mit barn skal IKKE komme i ryger hjem og det gør vores hunde heller ikke..

Rigtig sort holdning at have I know men sådan har vi det bare, både min kæreste og jeg  

Anmeld

12. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har selv haft røget i mine teenage år...

Men derfor synes jeg stadig det er uansvarligt og meget egoistisk at ryge når der kommer børn ind i billedet...

Min mor og hendes forlovede ryger og røg også dengang jeg var barn... De weekender jeg var hos dem havde jeg næsten konstant hovedpine og kvalme.. endte med meget tør hud og blev oftere syg hvis jeg havde været hos dem i flere dage...

Synes man bør sætte det liv man er igang med at lave eller har lavet højere end ens egne tvangsvaner...

jeg har ikke røget i mange år og selvom der i stressede perioder har været tanken om at starte igen har jeg ladet være da jeg tænkte på hvor godt jeg fik det da jeg stoppede...

Anmeld

12. juni 2011

B&J

jeg har røget engang men gør det dog ikke mere længe siden men under min graviditet røg min kæreste uden for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.