Ryger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

L.J.L

Jeg er tidligere ryger, og stoppede med at ryge før jeg blev gravid. Jeg kan ikke fordrage at man vælger at blive ved at ryge selvom man er gravid. Jeg synes det er egoistisk og ser så grimt ud, en gravid med en smøg, puha og ja det er så min mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

tazz

Jeg har aldrig røget, og kan slet ikke forstå de mødre, som gerne lader deres spædbørn gå igennem den nikotinafvænning de selv synes er for svær

Selv er jeg født med ondartede celler, som formentlig stammer fra at min mor røg under graviditeten, og min søster er kraftig allergiker, hvilket lægerne også mener kommer fra røg under graviditeten...... I disse oplyste tider, så selv at vælge at skade sit barn, det er mig uforståeligt

Anmeld

12. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hvad er dit forhold til rygning og graviditet?

Har svaret nej, men har da prøvet at ryge... Man var vel ung og sej???

Men er en af dem der er blevet total modstander, og vil ikke have at folk ryger i nærheden af mig eller mit barn. VÆK, blev der sagt.

Anmeld

12. juni 2011

anynom

kiwilouise skriver:

jeg er 32 uger henne og har røget i hele min graviditet. jeg har også drukket en øl i ny og næ. det er mit valg og jeg vil ikke dømmes fordi jeg ikke lige er med på det sundhedstrip der kører lige nu   

var til jordemoder hvor jeg fik en lang liste ove hvad der er forbudt når man er gravid. jeg smed sedlen ud og nyder nu min graviditet istedet for at være bange for alt omkring mig.

Anmeld

12. juni 2011

Faith

Øj jeg er godt nok ved at være træt af de debatter om rygning og graviditet... Dem har der dælme været nogle stykker af og de ender altid grimt

Anmeld

12. juni 2011

baby012

rygning og alkohol og i det hele taget ting der kan skade baby er for mig et NO GO ! har set en baby der skulle på afvænning fordi mor røg og drak en del under graviditeten :O 

- det syns jeg ikke jeg vil byde min lille baby 

og forstår ikke folk der gør det .. 

Anmeld

12. juni 2011

Madam Blå

Jeg stoppede med at ryge to uger inden jeg testede positiv. Synes egentlig det var nemt nok at stoppe, da jeg endelig havde motivationen! Synes det er rigtig ærgerligt, at påføre sit barn alle de skadelige stoffer. Men alligevel er mit rygestop ikke helt holdt

Har røget nok en 10 smøger i løbet af de sidste to måneder. Er hele tiden sååååå rygetrængende, det er forfærdeligt. Så når jeg er brudt helt sammen, og alt kan være ligemeget, så har jeg tændt mig en smøg! Har det rigtig dårligt med det, og skammer mig faktisk over det Jeg ved jo godt, hvor forfærdeligt det er, men en sjælden gang tager trangen desværre over. Har vist ingen rygrad..

Anmeld

12. juni 2011

twinny

smillaluna skriver:

Øj jeg er godt nok ved at være træt af de debatter om rygning og graviditet... Dem har der dælme været nogle stykker af og de ender altid grimt

Helt enig.....

TS:

Blander mig ikk i hva andre gør og ser ikk ned på dem, hvis de ryger. Det gør dem ikk til et dårligere menneske.

Anmeld

12. juni 2011

roenlund

Jeg hat røget i mange år men holdt op da jeg fandt ud af at jeg var gravid, men er efterfølgende begyndt igen... manden ryger også... rygning foregår udenfor...

Anmeld

12. juni 2011

wamse

Jeg røg under mine 2 første graviditeter, og ikke under sin sidste. Jeg har været røgfri i 6 år nu, men har ingen problemer med at være i røg. 

Hvad andre gør, er deres sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.