Gider ikke være mor mere :'((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

hmm, måske skulle jeg prøve at få hende ind nu .. ringer man bare til komunen??

jeg har bare slet ikke lyst til at snakke med min familie om det, så har de det mere imod mig. Jeg hører nok dårligt fra deres side af.

Hvis du snakker med din SP om det kan hun hjælpe dig  de ved lige hvem de skal snakke med på kommunen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Anonym trådstarter

MichelleLjungberg skriver:

Du er abolut ikke den eneste! 

Har du prøvet at snakke med din kæreste om det? Du bliver nød til at forklare ham, at du ikke kan klarer det hele selv, og at han bliver nød til at tage over en gang imellem. Jeg håber virkelig, at i finder ud af det 

jeg synes ikke det nytter noget at snakke med ham .. Han er stadig som en ung dreng .. 

tak <3

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Jeg synes du skal ringe til din SP, og lægge kortene på bordet. Så kan hun hjælpe dig, med at søge DP-plads o.s.v.

Har du slet ingen i din omgangskreds, der kan være en støtte??

Har du overvejet, at du kan være deprimeret?? Det er noget der rammer rigtig mange nybagte mødre, og som man kan få hjælp til at komme over.

Grunden til at jeg spørger er, at du beskriver nogle ting/følelser der kan være tegn på depression, f.eks.

- Føler at kravene er større end du kan indfri dem.

- Sidder ved pc'en hele tiden.

- Føler ikke at der er nogle der holder af dig, og som vil hjælpe dig.

- Elsker din datter, men vil gerne være fri for alle pligterne.

- Tør ikke fortælle hvor dårligt du har det.

Håber at du kan følge mig...........og at du seriøst vil overveje at søge hjælp evt. hos lægen eller SP.

Jeg VED at jeg har en dep. jeg har snakket med sp om det ''scorede'' 34 udaf 40 points. Men jeg vil ikke gå til lægen da jeg synes alle de 3 læger jeg har været til er åndsvage ''endnu et tegn på min dep.'' så hun skulle ringe igen og fortælle hvad der skulle ske... der sker bare ikke noget .. 

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Jeg synes du skal ringe til din SP, og lægge kortene på bordet. Så kan hun hjælpe dig, med at søge DP-plads o.s.v.

Har du slet ingen i din omgangskreds, der kan være en støtte??

Har du overvejet, at du kan være deprimeret?? Det er noget der rammer rigtig mange nybagte mødre, og som man kan få hjælp til at komme over.

Grunden til at jeg spørger er, at du beskriver nogle ting/følelser der kan være tegn på depression, f.eks.

- Føler at kravene er større end du kan indfri dem.

- Sidder ved pc'en hele tiden.

- Føler ikke at der er nogle der holder af dig, og som vil hjælpe dig.

- Elsker din datter, men vil gerne være fri for alle pligterne.

- Tør ikke fortælle hvor dårligt du har det.

Håber at du kan følge mig...........og at du seriøst vil overveje at søge hjælp evt. hos lægen eller SP.

Jeg VED at jeg har en dep. jeg har snakket med sp om det ''scorede'' 34 udaf 40 points. Men jeg vil ikke gå til lægen da jeg synes alle de 3 læger jeg har været til er åndsvage ''endnu et tegn på min dep.'' så hun skulle ringe igen og fortælle hvad der skulle ske... der sker bare ikke noget .. 

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

nårh for pokker..
hmm ved at man kan ringe og snakke med dem, så skal de finde en plads i løbet af 14 dage.. det er i hvert fald sådan i vejen kommune..
det er i hvert fald utrolig hårdt for dig at have det på den måde..  har du nogle veninder med børn så kunne i jo hygge jer mens ungerne leger ?..

seriøst.. det vil jeg gøre!

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

MillePrinsessensMor skriver:

Hvis du snakker med din SP om det kan hun hjælpe dig  de ved lige hvem de skal snakke med på kommunen ..

det har jeg også tænkt mig at gøre nu 

Anmeld

31. maj 2011

MLT

Anonym skriver:

jeg synes ikke det nytter noget at snakke med ham .. Han er stadig som en ung dreng .. 

tak <3

Det er jeg ked af at høre 

Anmeld

31. maj 2011

anna-jonas

Hvor bor du henne i DK???

Anmeld

31. maj 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

det har jeg også tænkt mig at gøre nu 

Super duper  håber det blir bedre

Anmeld

31. maj 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

seriøst.. det vil jeg gøre!

Det lyder godt kom endelig med en update på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.