Gider ikke være mor mere :'((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Hvor bor du henne i DK???

det vil jeg ikke sige her, da jeg vil være så anonym som muligt. Og jeg har jo allerede afsløret at jeg har en pige på et halvt år -.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

anna-jonas

Anonym skriver:

det vil jeg ikke sige her, da jeg vil være så anonym som muligt. Og jeg har jo allerede afsløret at jeg har en pige på et halvt år -.-

Ja, sorry..............det tænkte jeg ikke lige over.

Nå, men hvis du har brug for støtte, så er du velkommen til at kontakte mig. Vil gerne hjælpe dig, så godt jeg kan.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Ja, sorry..............det tænkte jeg ikke lige over.

Nå, men hvis du har brug for støtte, så er du velkommen til at kontakte mig. Vil gerne hjælpe dig, så godt jeg kan.

Ej, det gør ikke noget  heh

1000 tak for det, og tak for din hjælp! 

Det betyder meget for mig

Anmeld

31. maj 2011

mortilnoahogmelina

Årh stakkels dig ..
Jeg er selv ret ung mor , er 21 har en søn på 5 måneder .
Og jeg kender udemærket alt til de tanker du har .
Jeg vil bare give dig en stor krammer , det hele skal nok gå .
Jeg synes du skal overveje at sende din datter i dp hvis det er muligt så du får noget alene tid ,
Og så se samtidig om du ikke kan få passet din datter en weekend af gangen måske en gang om måneden . Det er ingen skam at bede om hjælp .

Stort knus

Anmeld

31. maj 2011

frk-stoltze

Du får lige en fra mig

har lige luret med fra siden af og hvis du får brug for at snakke, så ligger jeg gerne øre til.

Du kan jo smide en privat besked hvis det er

Selvom du måske føler dig depri, så virker du til at have en et indre gåpå mod.

Anmeld

31. maj 2011

chael

Anonym skriver:

ser svar lige over ..

mig og kæresten skal på en hel uges ferie væk fra hende, hans ønske, ikke mit.. jeg ved ikke hvordan jeg skal kunne holde det ud. Og alligvel så glæder jeg mig :/

Ok, ja jeg ville nok heller ikke kunne tage væk 1 uge, men måske det er ok, når i er så unge?!

JEg ved det ikke, hvor gammel er jeres datter??

Håber i finder ud af det. Måske du skulle tale med nogen om det, så du kan få lidt hjælp til det hele.

Det er overvældende at være mor, ingen tvivl om det, og det er ingen skam at bede om hjælp, og din alder gør jo, at der sikkert er en masse veninder der lever det vilde byliv, mens du sikkert føler du står tilbage og ikke har de samme muligheder.

Men sådan vælger man så forskelligt i livet. Tro mig, det er en periode i ens liv, ogf de er så små i så kort tid, så prøv at nyd det, du er jo stadig ung og har masser af byture i dig i fremtiden

*CAmilla 22+6

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Årh stakkels dig ..
Jeg er selv ret ung mor , er 21 har en søn på 5 måneder .
Og jeg kender udemærket alt til de tanker du har .
Jeg vil bare give dig en stor krammer , det hele skal nok gå .
Jeg synes du skal overveje at sende din datter i dp hvis det er muligt så du får noget alene tid ,
Og så se samtidig om du ikke kan få passet din datter en weekend af gangen måske en gang om måneden . Det er ingen skam at bede om hjælp .

Stort knus

tak for knus <3

ja jeg skal ringe til min sp lige nu. Så måsker vi finder udaf det. Uha uha, en hel week. Det længste jeg nogensinde har været væk fra hende er en nat dvs. imens hun alligevel sov .. 

Anmeld

31. maj 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

tak for knus <3

ja jeg skal ringe til min sp lige nu. Så måsker vi finder udaf det. Uha uha, en hel week. Det længste jeg nogensinde har været væk fra hende er en nat dvs. imens hun alligevel sov .. 

Håber i kan finde en løsning på det så
Ja kender det godt min søn er heller ikke blevet passet længere og jeg kunne slet ikke forstille mig at skulle undvære ham en hel weekend selvom nogen gange ville det da tage rart .

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ok, ja jeg ville nok heller ikke kunne tage væk 1 uge, men måske det er ok, når i er så unge?!

JEg ved det ikke, hvor gammel er jeres datter??

Håber i finder ud af det. Måske du skulle tale med nogen om det, så du kan få lidt hjælp til det hele.

Det er overvældende at være mor, ingen tvivl om det, og det er ingen skam at bede om hjælp, og din alder gør jo, at der sikkert er en masse veninder der lever det vilde byliv, mens du sikkert føler du står tilbage og ikke har de samme muligheder.

Men sådan vælger man så forskelligt i livet. Tro mig, det er en periode i ens liv, ogf de er så små i så kort tid, så prøv at nyd det, du er jo stadig ung og har masser af byture i dig i fremtiden

*CAmilla 22+6

altså det er selvf. okay, da hun ser sin bedstemor næsten hver dag. Og jeg stole 100 prc. på min mor når det kommer til at passe hende. Men jeg ved ikke hvordan jeg kommer til at ku klar det. Kæresten har bara plaget om det i virkelig lang tid nu og da disse ord kom udaf hans mund ''Jeg har brug for dig, os to alene, jeg har brug for at elske dig som kæreste og ikke som hendes mor, og så har jeg også brug for både at kunne give og få din fulde opmærksomhed'' så var det nok til at få mig overtalt. Men det bliver hårdt!!! På det tidspunkt er hun 7-8 måneder.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Du får lige en fra mig

har lige luret med fra siden af og hvis du får brug for at snakke, så ligger jeg gerne øre til.

Du kan jo smide en privat besked hvis det er

Selvom du måske føler dig depri, så virker du til at have en et indre gåpå mod.

1000 tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.