Gider ikke være mor mere :'((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Anonym

madagaskar skriver:

Man kan aldrig regne med hvordan fremtiden bliver. Du kan blive forladt når du er 18 år og du kan blive forladt når du er 75 år.

Giver dig ret i, at det er nødvendigt at vente med at få børn til den dag man kan klare alle livets forviklinger (som f.eks at blive forladt og klare sin hverdag). For nogle kommer dette hurtigere end for andre.

Men heldigvis er vi alle stærkere end vi tror og jeg er sikker på at du klarer det hele (selvom det virker overvældende nu) - og oven i købet blivere gladere hurtigere end du tror. Brug dit netværk og glæd dig over dit pragtfulde barn (børn)

siger os at jeg tror man kan bedere håndtere det hvis man har mere erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Anonym

madagaskar skriver:

Man kan aldrig regne med hvordan fremtiden bliver. Du kan blive forladt når du er 18 år og du kan blive forladt når du er 75 år.

Giver dig ret i, at det er nødvendigt at vente med at få børn til den dag man kan klare alle livets forviklinger (som f.eks at blive forladt og klare sin hverdag). For nogle kommer dette hurtigere end for andre.

Men heldigvis er vi alle stærkere end vi tror og jeg er sikker på at du klarer det hele (selvom det virker overvældende nu) - og oven i købet blivere gladere hurtigere end du tror. Brug dit netværk og glæd dig over dit pragtfulde barn (børn)

siger os at jeg tror man kan bedere håndtere det hvis man har mere erfaring

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym

Efter hvad jeg tror, lyder det som noget der er ganske normalt.. Og måske skulle du få din lille datter passet, og så pleje dig selv lidt! For selvf synker man i vasketøj, madlavning, husholdning og den lille hvis man ikke "husker" sig selv en gang imellem. Tror det ville være godt for dig at få hende passet en weekend og så kunne du lave hvad du havde lyst til ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.