Gider ikke være mor mere :'((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

frk-stoltze

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

CamillaSoefelt

Vil bare give dig en kæmpe kæmpe stor krammer, og sige at hvis du befinder dig i en del af DK hvor jeg bor tæt på vil jeg gerne hjælpe og støtte dig. Om ik andet ku det da måske være rart og komme lidt ud af huset, sammen med en anden. Og jeg går hjemme til august;-). Skriv en PB til mig hvis du ku ha brug for en snak eller andet!

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

CamillaSoefelt skriver:

Vil bare give dig en kæmpe kæmpe stor krammer, og sige at hvis du befinder dig i en del af DK hvor jeg bor tæt på vil jeg gerne hjælpe og støtte dig. Om ik andet ku det da måske være rart og komme lidt ud af huset, sammen med en anden. Og jeg går hjemme til august;-). Skriv en PB til mig hvis du ku ha brug for en snak eller andet!

1000 tak, hvor du sød 

Anmeld

31. maj 2011

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

1000 tak, hvor du sød 

Var det mindste jeg ku gøre

Anmeld

31. maj 2011

quar20

Anonym skriver:

Ved det, har bare svært ved det. Hun er blevet passet et par gange efterhånden, men det har hver gang været - afleveret lige før sengetid, og afhentet når hun er stået op igen. 

Kender det ALT for godt - sådan er jeg selv.. jeg er 23 år og har to dejlige drenge - jeg er ikke meget for at få dem passet.. Tino har eks. kun sovet ude 3 gange og to gange var da lillebror blev født og han er 2½ år nu..!!

Lillebror er blevet passet i 3 timer ikke længere og d. 16 bliver han 7 måneder.. jeg duer bare ikke til at få dem passet..!!

Men prøv for din egen skyld at få dit barn passet - evt. lørdag til søndag også en dag på ugen evt.. så du kan lade op..!! Det er altså helt okay at man engang imellem har brug for lidt hjælp så man kan finde sig selv igen

Anmeld

31. maj 2011

Sphynxlover

Anonym skriver:

nej, det er efter vi har fået hende. Vi skændtes aldrig! før vi fik hende ..

jamen jeg har det virkelig dårligt med at sige at jeg har brug for hjælp. Jeg synes det er så tydeligt at jeg har brug for hjælp. Huset ligner noget der er løgn, jeg ligner noget der er løgn jeg gider intet og sidder bare ved comp. hele dagen

Det er IKKE en svaghed men en STYRKE at bede om hjælp mange har svært ved det og så er det bare ekstra flot hvis du kan

Anmeld

31. maj 2011

Mi

Hvor syntes jeg at det er flot at du er så ærlig  Du udtrykker det som rigtig mange mødre tænker. Jeg ved godt at man kan have den følelse i alle aldre, og jeg tror at de fleste mødre har tænkt som dig. Men jeg forstår godt at du har ofret rigtig meget for at være mor for dit barn. Nogle ofre som fx jeg ikke er blevet nødt til at bringe, for jeg var færdig med min ungdom da jeg fik børn.

Jeg hører nærmest kun fra unge mødre at de er så fantastisk glade for at have fået børn så unge, og det har undret mig og virket mere som et forsvar som ærlighed. Derfor er det SÅ godt at du kan sætte en anden og mere ærlig debat igang.

Jeg er sikker på at du er en fantastisk mor  og jeg håber at du kan blive aflastet så du også kan opleve den ungdom som du står midt i.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

31. maj 2011

SussieThyssen

Jeg vil ikke gå forbi uden at give dig et stort knus

Selv som 38 årig kan man få anfald af, at man bare ikke orker at være mor, så det skal du ikke skamme dig over.
Men alligevel, så vil man jo heller ikke undvære sin guldklump uanset hvad, men der er bare dage, hvor man næsten ikke magter det.

Men så er det jo godt, at du kan læsse af herinde og jeg synes bestemt du skal tage imod lidt pasning et par gange om måneden, så du kan få et pusterum..det sker der overhovedet intet ved, om ikke andet så bare få sovet lidt, så man får fornyede kræfter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. maj 2011

Isabella_mor

nogle dage får man den følelse at man ikke gider være mor. det er okay at have en dag hvor man ikke orker det.. 

men jeg syntes det er vildt at have det sådan hver dag. tror du ikke du skal prøve at tale med din læge, eller en eller anden fra kommunen evt om lidt aflastning engang imellem... så du ikke kører helt surt i det.. ? 

Anmeld

31. maj 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Jeg orker det ikke mere, jeg savner mit liv. Jeg gider ikke alt det ansvar. Jeg elsker mit barn højere end noget andet, men gud hvor ville jeg bare ønske jeg havde ventet med at få hende!! Jeg er en god mor, og det ved jeg, jeg er. Men jeg savner at være sammen med vennerne når jeg har lyst, gå i skole uden at tænke på alt der skal ordnes efter skole. Gå i byen og være i byen så længe jeg har lyst, og sove til jeg selv vågner. Jeg gider ikke at holde hus, gøre rent, vaske tøj, lave mad, rydde op igen. Jeg gider bare ikke mere  

Jeg vil være ung igen!!!!!!! og det sårer mig at tænke sådan og jeg får helt vildt dårlig samvittighed.

Til alle jer der har planer om at blive unge mødre - Vent.. 

Du er ikke den eneste der har det sådan. der har andre der har følt det samme. og evt at de ikke er gode nok forældre. - men din kæreste bliver altså nød til at støtte og hjælpe. det er ikke kun dig der er forældre.
- nu er jeg selv 18, og selv gravid. men jeg er heller ikke jordens største festabe mere. - jeg bor sammen med min kæreste, og hvis han værdsætter noget andet end blyp, lidt for meget, så vil jeg også fortælle ham det, for jeg vil ikke føle jeg står selv med det, og at det kun er mig der skal gøre dit og dat.

men uanset alder, så er det altid hårdt at blive mor første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.