Gider ikke være mor mere :'((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.744 visninger
92 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg orker det ikke mere, jeg savner mit liv. Jeg gider ikke alt det ansvar. Jeg elsker mit barn højere end noget andet, men gud hvor ville jeg bare ønske jeg havde ventet med at få hende!! Jeg er en god mor, og det ved jeg, jeg er. Men jeg savner at være sammen med vennerne når jeg har lyst, gå i skole uden at tænke på alt der skal ordnes efter skole. Gå i byen og være i byen så længe jeg har lyst, og sove til jeg selv vågner. Jeg gider ikke at holde hus, gøre rent, vaske tøj, lave mad, rydde op igen. Jeg gider bare ikke mere  

Jeg vil være ung igen!!!!!!! og det sårer mig at tænke sådan og jeg får helt vildt dårlig samvittighed.

Til alle jer der har planer om at blive unge mødre - Vent.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

signe.

Anonym skriver:

Jeg orker det ikke mere, jeg savner mit liv. Jeg gider ikke alt det ansvar. Jeg elsker mit barn højere end noget andet, men gud hvor ville jeg bare ønske jeg havde ventet med at få hende!! Jeg er en god mor, og det ved jeg, jeg er. Men jeg savner at være sammen med vennerne når jeg har lyst, gå i skole uden at tænke på alt der skal ordnes efter skole. Gå i byen og være i byen så længe jeg har lyst, og sove til jeg selv vågner. Jeg gider ikke at holde hus, gøre rent, vaske tøj, lave mad, rydde op igen. Jeg gider bare ikke mere  

Jeg vil være ung igen!!!!!!! og det sårer mig at tænke sådan og jeg får helt vildt dårlig samvittighed.

Det er bestemt ikke en rar fornemmelse du sidder med... hvor gammel er du? og er du alene med din datter? Kan du evt få hjælp fra dine forældre eller noget? Hvordan har du det med evt at få en aflastningsfamilie til hende?

Anmeld

31. maj 2011

BinaMor

har du mulighed for aflastning? personer omkring dig der kan hjælpe lidt til?

Anmeld

31. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Er der ikke en far??

EN mormor og morfar, farmor og farfar, der kan hjælpe lidt??

Det kan være rart måske at få en fri weekend og lidt aflastning, når man nu er yngre end gennemsnittet og har det som dig.

Bed om hjælp

*Camilla 22+6

Anmeld

31. maj 2011

quar20

uanset om man er ung eller ej - så har man brug for et pusterum engang imellem..!! Nogle har et større behov for det end andre..!! husk på at det er HELT OKAY at få barnet passet en dag eller to..!!

Anmeld

31. maj 2011

Stéphanie

Anonym skriver:

Det lyder bestemt ikke rart at du har det sådan, har du ikke noget familie der kan hjælpe dig lidt?? Har du snakket med nogle om hvordan du har det? Kan godt forstå at hvis/at sådan noget må være svært at snakke om, men tænker lidt at hvis du får sat direkte ord på dine følelser, til nogle dejlige mennesker i din hverdag, at så bliver det nemmere at håndterer, og evt. at få noget hjælp?

Håber det giver mening.

fra Stéphanie

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

signe. skriver:

Det er bestemt ikke en rar fornemmelse du sidder med... hvor gammel er du? og er du alene med din datter? Kan du evt få hjælp fra dine forældre eller noget? Hvordan har du det med evt at få en aflastningsfamilie til hende?

jeg er 18 år gammel. Har en kæreste, men det går heller ikke alt for godt der.

Min mor ser hende meget, og hun bliver nok passet engang om måneden ca... 

det ville jeg slet ikke kunne holde ud for jeg elsker hende alligevel så så så meget, og kan slet ikke holde ud at være væk fra hende .. 

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Er der ikke en far??

EN mormor og morfar, farmor og farfar, der kan hjælpe lidt??

Det kan være rart måske at få en fri weekend og lidt aflastning, når man nu er yngre end gennemsnittet og har det som dig.

Bed om hjælp

*Camilla 22+6

ser svar lige over ..

mig og kæresten skal på en hel uges ferie væk fra hende, hans ønske, ikke mit.. jeg ved ikke hvordan jeg skal kunne holde det ud. Og alligvel så glæder jeg mig :/

Anmeld

31. maj 2011

signe.

Anonym skriver:

jeg er 18 år gammel. Har en kæreste, men det går heller ikke alt for godt der.

Min mor ser hende meget, og hun bliver nok passet engang om måneden ca... 

det ville jeg slet ikke kunne holde ud for jeg elsker hende alligevel så så så meget, og kan slet ikke holde ud at være væk fra hende .. 

Er det lige for nylig der er kommet problemer mellem dig og kæresten? for det kan jo også være rent psykisk, at du tænker at hvis i aldrig hvde fået hende, så havde i stadig været sammen for så havde jeres liv været som før..

du skal i hvert fald nok overveje at få en eller anden form for hjælp.. også for at komme problemerne i forkøbet, så du pludselig bare siger " nu gider jeg ikke mere"...

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

uanset om man er ung eller ej - så har man brug for et pusterum engang imellem..!! Nogle har et større behov for det end andre..!! husk på at det er HELT OKAY at få barnet passet en dag eller to..!!

Ved det, har bare svært ved det. Hun er blevet passet et par gange efterhånden, men det har hver gang været - afleveret lige før sengetid, og afhentet når hun er stået op igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.