hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

MaliksMor

SanneBoe skriver:

Hver dag herhjemme, syntes selv det er skønt at komme i seng nyvasket, så det kommer drengene også her

Især også når de er blebørn,

har det helt på samme måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

slettet_7530

Min den store 10 år snart kommer i bad mandag onsdag (torsdag i skolen til gymnastik) lørdag eller søndag alt efter hvilken dag han gider, til sommer ved han godt at det er hver dag på grund afsol og varme.
Den lille på 4 kommer i bad tirsdag torsdag og lørdag eller søndag alt efter hvad hun vil.
De bliver begge vasket hver dag forneden og den store også foroven (under armene) de får vasket hår når de er i bad.
Min den store havde børneeksem da han var lille og han blev badet dag da jeg var uvidende om vand og sæbes konsekvenser for så lille et barns hud, men da vi stoppede med det og han kom i bad 1 gang i ugen gik det væk og har været væk siden.
til sommer kommer de begge i bad hver dag på grund af snasket solcreme men der får de ikke vasket hår hver dag

Anmeld

28. marts 2011

skønneunger

Laulund87 skriver:

Nemlig

Selvfølgelig skal børn ikke gå rundt og være beskidte og have beskidt tøj på hele tiden

Men herre gud, børn BLIVER beskidte når de leger og jeg føler med de børn der har en forælder rendende efter dem, hele tiden, med en klud

jo mere beskidte mine børn jo mere sjov har de som regel også haft det

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

- skriver:

Får han rent sengetøj hver dag?

Mine kommer i bad hver 2. dag og ellers efter behov. Bliver vasket med sæbe hver gang, de er 15 mdr, knap 4 år og 5 år.

han for rent tøj - flere gange daligt - da han sveder meget.

rent nattøj hverdag.

rent sengetøj hverdag/ hver anden dag så ja.

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

skønneunger skriver:

jo mere beskidte mine børn jo mere sjov har de som regel også haft det

Det lyder meget fornuftigt

Anmeld

28. marts 2011

Fru Nielsen

Nicklas bliver 4 år til Maj og Mathias 1 år i april.

Nicklas kommer i bad hver-hver anden dag... Alt efter hvor beskidt han er, og om han gider.... Det er forskelligt om det er bruser eller badekar, det bestemmer han selv! Og han kan sagtens stå ½ time under bruseren og passe sig selv og nyde det.... Han bruger minirisk sæde til krop og hår..... Hår bliver vasket 2 gange i ugen!

Mathias er i badekar hver dag. Det er en del af hans aften ritural. Og han elsker det... han får nogen dage olie i, og ellers bruger han samme sæbe som hans storbror.

Ingen af mine børn har nogensinde haft hud problemer....

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Fordi hendes sarte babyhud ikke har godt af mere. Jeg kunne i øvrigt aldrig finde på at vaske hende med hverken sæbe, shampoo eller olie før hun er minimum 1 år.

okay

- uh. jeg kan ikke undværre sæbe eller olie for den sags skyld.

Anmeld

28. marts 2011

slettet_7530

CamillaRH skriver:

Det samme her.

Udover at Malik kommer i bad hverdag, rent tøj - flere gange daligt, da han sveder. Nyt nattøj hverdag og rent sengetøj hver anden dag

Hold da op har du ikke andet at lave end at vaske tøj og sengetøj?? har du overvejet at det kan være alle de cremer og så vidre du smører ham ind i der kan tilstoppe han porer så han sveder endnu mere

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Fru Nielsen skriver:

Nicklas bliver 4 år til Maj og Mathias 1 år i april.

Nicklas kommer i bad hver-hver anden dag... Alt efter hvor beskidt han er, og om han gider.... Det er forskelligt om det er bruser eller badekar, det bestemmer han selv! Og han kan sagtens stå ½ time under bruseren og passe sig selv og nyde det.... Han bruger minirisk sæde til krop og hår..... Hår bliver vasket 2 gange i ugen!

Mathias er i badekar hver dag. Det er en del af hans aften ritural. Og han elsker det... han får nogen dage olie i, og ellers bruger han samme sæbe som hans storbror.

Ingen af mine børn har nogensinde haft hud problemer....

Fornuftigt hehe..

Malik har heller aldrig haft hud-problemer.

og, som du skrev er det også blevet en del af vores rutine, i bad, smøres ind i crem(hygge med det) kigge i en bog eller noget. lign også ind og putte

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Albertesmor skriver:

Hold da op har du ikke andet at lave end at vaske tøj og sengetøj?? har du overvejet at det kan være alle de cremer og så vidre du smører ham ind i der kan tilstoppe han porer så han sveder endnu mere

haha. smiler

Jeg vasker tøj 3 gange om dagen  så der bliver vaskede en del herhjemme.

- nej, det må du gerne uddybe???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.