hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Kb

CamillaRH skriver:

Det samme her.

Udover at Malik kommer i bad hverdag, rent tøj - flere gange daligt, da han sveder. Nyt nattøj hverdag og rent sengetøj hver anden dag

I kan ikke tænke særlig meget på miljøet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

MaliksMor

Albertesmor skriver:

salver og cremer, som kan tilstoppe hudens porer og besværliggøre hudens ”selvrensende” funktion.

tror slet ikke det har noget med det at gøre. han sveder fordi han ikke "kan" sidde stille. han kravler rundt, op og ned af sofaen og ja kunne blive ved. han sveder fordi han er SUPER aktiv - det er jeg helt overbevist om.

Anmeld

28. marts 2011

132319

Kb skriver:

Også min tanke 

Anmeld

28. marts 2011

miinimeal

CamillaRH skriver:

dejligt med lidt foskellige holdninger.

jeg har dog stadig den holdning. at børn min. skal i bad hver anden dag. og med sæbe, shampo og olie loooove it.

og derefter smøres ind i en lækker fed cream.. mums.. også i noget rent nattøj..

jeg tænker og sorry vil ikek ramme nnogle, men syntes det er lidt egoistisk at fylde sine små poder med dvs olier cremer sæber og jeg ved snart ikke hvad, bare fordi de skal dufte,

min dreng dufter lækkert af baby(;

somsagt skal ikke ramme nogle min mening andre må have deres(:

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Kb skriver:

tja. det ved jeg nu ikke.

jeg synes det er vigtigt at hvis han har savlede lidt på sin bluse, at han for en ny på. Hvis han har svedt - at han for nyt på. Vasketøj 3 gange daligt er et must herhjemme da vi alle sammen går i bad hverdag, er det ret mange håndklæder. Og, jeg bruger aldrig tøj to gange, heller ikke min mand eller vores søn - så det bliver hurtigt meget vasketøj.

Anmeld

28. marts 2011

slettet_7530

CamillaRH skriver:

tror slet ikke det har noget med det at gøre. han sveder fordi han ikke "kan" sidde stille. han kravler rundt, op og ned af sofaen og ja kunne blive ved. han sveder fordi han er SUPER aktiv - det er jeg helt overbevist om.

Jeg har altså en stor knægt på snart 10 der ved at være teenager og han behøver ikek komme i bad hver dag, jeg tror nu nok han bevæger sig noget mere end din lille purk på 11 måneder.
Iøvrigt synes jeg det er noget forbandet miljøsvineri at vaske tøj så ofte, bruge så meget sæbe og andre kemikaler der belaster miljøet

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

alberts mor<3 skriver:

jeg tænker og sorry vil ikek ramme nnogle, men syntes det er lidt egoistisk at fylde sine små poder med dvs olier cremer sæber og jeg ved snart ikke hvad, bare fordi de skal dufte,

min dreng dufter lækkert af baby(;

somsagt skal ikke ramme nogle min mening andre må have deres(:

malik lugter hvis jeg ikke gør det. og hvis du mener at baby lugter så synes jeg det er forkert. der er jo hverken parfyme eller noget lign. i sæben eller creamen. så derfor DUFTER han jo ikke men han lugter tilgengæld heller ikke - det må vel være at dufte af baby

jeg synes det er ego. at bade sit barn engang om ugen - det er der vel ingen voksne som selv ville bryde sig om?

Anmeld

28. marts 2011

slettet_7530

CamillaRH skriver:

jeg synes det er vigtigt at hvis han har savlede lidt på sin bluse, at han for en ny på. Hvis han har svedt - at han for nyt på. Vasketøj 3 gange daligt er et must herhjemme da vi alle sammen går i bad hverdag, er det ret mange håndklæder. Og, jeg bruger aldrig tøj to gange, heller ikke min mand eller vores søn - så det bliver hurtigt meget vasketøj.

Så må i være meget beskidte hvis i skal skifte håndklæder hver dag på trods af at du bruger dem NÅR du er vasket,(går jeg da udfra)

Anmeld

28. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

Skifter I også håndklæder hver gang I har været i bad?

Hold da op et vand/varme/elforbrug I må have 

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Man kan også se på det pædagogiske aspekt i at han skal være så ren hele tiden - Du kan risikere at han får angst for snavns, hvilket vil hæmme mig voldsomt ift hans udvikling. Man ser ofte piger i BH sidde med en meget fin kjole som de ikke ønsker at snavse til, de er så inaktive i løbet af dagen, tør ikke udfolde sig som de ellers plejer eller som deres alder tillader.

Jeg siger ikke din søn er eller vil blive angst for snavs. Jeg mener bare det er ret "overfladisk"  og ikke barnets behov, at SKULLE i bad, have rent sengetøj på osv HVER dag! Lad børn være børn - det er sgu alligevel sjældent børn der bades og vaskes jævnligt lugter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.