hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Lisbeth85

Min søn kommer i bad hver aften. Det er en del af vores aftenrutine, og han ELSKER det bare. Han er ikke i vandet så længe, og han har STADIG den lækreste bløde og dejlige hud. Jeg bruger en smule sæbe, men ikke meget.

For mig er det en god rutine, som jeg ved, at min søn også synes om. Hvis hans hud en dag skulle blive tør og træls, ja så bliver der skåret ned på badene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

nannanadja

Det er simpelhen ulækker hvis man kun bader sine børn en gang om ugen... de er u bh og vuggestue-ude og lege osv.. man går jo heller ikke selv i bad en gang om ugen.. man skal da vaskes forneden osv hver dag eller hver 2. makkss.. mine unger kommer i bad hverdag og rent tøj på hver dag.

Anmeld

28. marts 2011

132319

nannanadja skriver:

en gang om ugen....??? det er for sjovt du skriver det ik?

det syntes jeg simpelhen er for dårligt.. de er ude og lege i vuggestue/bh osv... børn skal da i bad hver dag eller hver 2. dag... de sveder da også-lugter og blire urene for neden.. går du også selv i bad en gang om ugen? hvorfor dine børn så?   det er ikke for at svine dig til eller noget, syntes bare det lyder helt vildt i mine øre.

mine børn kommer i bad hver dag-en gang har de tøjet påogså til vask med det.

Børn "skal da" ikke noget som helst fordi du siger det 

Og hvad andre gør, er da ikke "for dårligt".

Synes godt nok din kommentar var under bæltestedet.

Min søn er 3 år og han sveder nærmest aldrig, derfor kommer han ikke i bad hver dag OVERHOVEDET. Det kunne jeg simpelthen ikke drømme om da han har børneeksem og ekstrem tør hud.

Det kan godt være at nogle børns hud klarer frisag men jeg tør i hvert fald ikke lege med skæbnen og derfor kommer min datter på ½ år i bad en gang om ugen og bliver naturligvis vasket i numsen ved hvert bleskift og i ansigtet efter hvert måltid.

Anmeld

28. marts 2011

132319

nannanadja skriver:

Det er simpelhen ulækker hvis man kun bader sine børn en gang om ugen... de er u bh og vuggestue-ude og lege osv.. man går jo heller ikke selv i bad en gang om ugen.. man skal da vaskes forneden osv hver dag eller hver 2. makkss.. mine unger kommer i bad hverdag og rent tøj på hver dag.

Jamen så må min datter på ½ år som hverken går i vuggestue eller børnehave, jo være ulækker 

Hellere at folk som dig åbenbart synes det, end jeg risikerer at smadre hendes hud.

Anmeld

28. marts 2011

tinasmor

MHK skriver:

Min søn er 3 år og han sveder nærmest aldrig, derfor kommer han ikke i bad hver dag OVERHOVEDET. Det kunne jeg simpelthen ikke drømme om da han har børneeksem og ekstrem tør hud.

Det kan godt være at nogle børns hud klarer frisag men jeg tør i hvert fald ikke lege med skæbnen og derfor kommer min datter på ½ år i bad en gang om ugen og bliver naturligvis vasket i numsen ved hvert bleskift og i ansigtet efter hvert måltid.

Enig. Det er da en mærkelig kommentar at komme til en anden mor. Bare fordi man selv gør det anderledes.

Anmeld

28. marts 2011

132319

Lisbeth85 skriver:

Min søn kommer i bad hver aften. Det er en del af vores aftenrutine, og han ELSKER det bare. Han er ikke i vandet så længe, og han har STADIG den lækreste bløde og dejlige hud. Jeg bruger en smule sæbe, men ikke meget.

For mig er det en god rutine, som jeg ved, at min søn også synes om. Hvis hans hud en dag skulle blive tør og træls, ja så bliver der skåret ned på badene.

Problemet er jo desværre bare at det meget hurtigt kan blive kronisk med den tørre hud 

Anmeld

28. marts 2011

mor_sabina

Herhjemme har det også altid været sådan, men nu har løgen sagt han kun må bade to gange om ugen pga tør hud Øv hn elsker bare at bade, faktisk gerne flere gange om dagen hvis han fik lov

Anmeld

28. marts 2011

TinaPina

Det er slet ikke nødvendigt for børn at bare hver dag med sæbe osv.

Og der er da forskel på ikke at bade og så på slet ikke at blive vasket!

Synes bøvle af jer er lige hårde.nok ved del der går lidt ekstra op barnets huds sundhed.

Anmeld

28. marts 2011

serinasmor

MHK skriver:

Anmeld

28. marts 2011

BinaMor

MHK skriver:

enig.

og desuden hvis man vasker dem ordentlig med en klud efter bleskift eller mad så blir de ikke ulækre

desuden i et badekar sidder de i deres eget skidt.

nå men bortset fra det så kommer min ældste ca hver 2 dag i bad. nogle gange hver dag. men jeg syntes bestemt ikke at det er sådan det bør være. det er mest fordi hun elsker det og blir så dejlig træt.

min datter på 7 måbeder en gang I UGEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.