hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

tinasmor

Laulund87 skriver:

Samme jeans to dage i træk??

Puha føler du dig ikke som en skidt mor??

Ha ha LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

meem

Vi har faste badedage med Emilie.. Hver tirsdag, torsdag og søndag...

Vores SP anbefalede os at hun kommer i bad 3-4 gange om ugen, da hendes hud ikke har godt af bad hver dag..  

Anmeld

28. marts 2011

BinaMor

CamillaRH skriver:

vi bruger vådservietter til malik - ved bleskift.

og det er heller ikke der jeg mener han bliver ulækker.

det er under halsen, imellem fingerne, og ved alle der folder. Malik sidder ikke 2minutter stille det resultere i, at han hverdag sveder helt vildt. Plus nu hvor han spiser selv, for han mad overalt og der synes jeg ikke en varm klud er nok der skal et bad til.

Det er foskelligt om jeg tager brusebad sammen med ham, eller om han kommer i badekar.

der er vi dybt uenige.

jeg vil bare helst mine børn undgår så mange kemekalier så muligt. så jeg bruger heller ikke vådservietter... men gl.dags vaskeklude.

Anmeld

28. marts 2011

skønneunger

Laulund87 skriver:

Samme jeans to dage i træk??

Puha føler du dig ikke som en skidt mor??

jo det er jo næsten misrøgt. hehe

Jeg syntes nogen går lidt for meget op i om deres børn nu lige dufter helt som de skal og guuuud nej lille ole har beskidte finge.

Det kan godt være mine børn ikke er i bad hver dag men de er stadig rene og de lugter altså heller ikke.

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

tinasmor skriver:

Ha ha LOL

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

skønneunger skriver:

jo det er jo næsten misrøgt. hehe

Jeg syntes nogen går lidt for meget op i om deres børn nu lige dufter helt som de skal og guuuud nej lille ole har beskidte finge.

Det kan godt være mine børn ikke er i bad hver dag men de er stadig rene og de lugter altså heller ikke.

Nemlig

Selvfølgelig skal børn ikke gå rundt og være beskidte og have beskidt tøj på hele tiden

Men herre gud, børn BLIVER beskidte når de leger og jeg føler med de børn der har en forælder rendende efter dem, hele tiden, med en klud

Anmeld

28. marts 2011

Mortilelias<3

min søn kommer i bad vær 2 dag, og rent tøj VÆR dag og body osv !

Anmeld

28. marts 2011

morethanperfect

hver 3 dag ca

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

BinaMor skriver:

jeg vil bare helst mine børn undgår så mange kemekalier så muligt. så jeg bruger heller ikke vådservietter... men gl.dags vaskeklude.

okay jeg bruger svanemærkede/baby shampo og sæbe og vådservietterne er nogle ganske alm. fra spar som har godt med crem i, har brugt dem siden han blev født og har aldrig haft problemer med fx. rød numse eller andre ting med huden så herhjemme er det ikke et problem.

Synes det er helt vildt, så meget forskel der er fra familie til familie ..

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

MorTilElias<3 30/10/09! skriver:

min søn kommer i bad vær 2 dag, og rent tøj VÆR dag og body osv !

Det samme her.

Udover at Malik kommer i bad hverdag, rent tøj - flere gange daligt, da han sveder. Nyt nattøj hverdag og rent sengetøj hver anden dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.