hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Darling<3

MHK skriver:

Hvad POKKER går der af dig, hvis du smider det i en skraldespand i stedet for??? 

Synes du det er sjovt at være med til at smadre vores i forvejen skrøbelige miljø??

Der er andre af "min slags" her i DK.. Måske skulle du gå til politikkerne, og få indført, at det giver en bøde på 500 for at smide affald i naturen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MaliksMor

Apples skriver:

Gud hvor er du dog naiv og høre på i dine udtalelser... Sidder og krummer tæer når jeg læser denne laaaange debat..... Kan kun håbe på at mange af indlæggende er sarkasme, ellers ved jeg godt nok ikke hvad det er for en verden vi lever i mere

jamen. hvis jeg skal kaldes pigebarn - så bliver det gammel dame. det vel ikke så sjovt i længden?!

Anmeld

29. marts 2011

132319

Honnie's Wife:) skriver:

Der er andre af "min slags" her i DK.. Måske skulle du gå til politikkerne, og få indført, at det giver en bøde på 500 for at smide affald i naturen

Det er da fuldstændigt ligegyldigt, det retfærdiggører da på ingen måde det du gør! 

Og ja, gid man kunne det.

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

CamillaRH skriver:

nej.nej.

min mening var - at hun virker som en der er yngre end 24.

det skørt - det her..

Jeg kan godt klare at blive kaldt gammel, især af dig

Det er farligt at sige sin mening herinde, og man må slet ikke være ærlig Så fra nu af, vil jeg være fuld af løgn og have falske meninger, det hjælper heltsikkert på det Hahaha...

Anmeld

29. marts 2011

N&J

Finno, så tømmer jeg det fremover inde på Nørrebro Henne ved Runddelen

Gad vide om du ændre holdning til det her når du engang får børn (syntes at kunne erindre at du skrev at du endnu ikke havde børn), det tror jeg- det håber jeg.

Den måde vi anskuer naturen på sker hovedsagelig gennem vores opdragelse, derfor har forældre et stort ansvar overfor deres børn når det kommer til naturen - vi kan selvfølgelig have forskellige natursyn, men jeg mener at man i det mindste bør sætte sig ordentlig ind i tingene inden man vælger hvilket natursyn man ønsker at videregive til sine børn.. (og det siger jeg som naturfaglig lærer)

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

MHK skriver:

Det er da fuldstændigt ligegyldigt, det retfærdiggører da på ingen måde det du gør! 

Du kan jo prøve, du vil højest få et Nej

Anmeld

29. marts 2011

DLM

hold da op en lang debat uden ende om bad og miljø

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

man får en bøde - hvis man fx. kaster affald ud af vindut når man kører - 1000kr.

så den er skam indført

Anmeld

29. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu har denne tråd kørt længe nok.
Den har udviklet sig til en stor gang mudderkastning og folk opfører sig som i en børnehave.
Tag jeres diskusioner i PB og få jeres divergerende meninger afklaret der.

Tråden bliver hermed låst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.