hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

slettet_7530

CamillaRH skriver:

malik lugter hvis jeg ikke gør det. og hvis du mener at baby lugter så synes jeg det er forkert. der er jo hverken parfyme eller noget lign. i sæben eller creamen. så derfor DUFTER han jo ikke men han lugter tilgengæld heller ikke - det må vel være at dufte af baby

jeg synes det er ego. at bade sit barn engang om ugen - det er der vel ingen voksne som selv ville bryde sig om?

orkk jo, de ældre på plejehjemmene skla være heldige hvis de får bad 1 gang om måneden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

miinimeal

CamillaRH skriver:

malik lugter hvis jeg ikke gør det. og hvis du mener at baby lugter så synes jeg det er forkert. der er jo hverken parfyme eller noget lign. i sæben eller creamen. så derfor DUFTER han jo ikke men han lugter tilgengæld heller ikke - det må vel være at dufte af baby

jeg synes det er ego. at bade sit barn engang om ugen - det er der vel ingen voksne som selv ville bryde sig om?

ser er stor forskel på voksne og børn(; da albert var 0-3mdr var han kun i bad en gang i ugen, ellers fik han mega tør hud, og det ville jeg virkelig ikke byde mit barn, og han havde det fint, og lugtede bestemt ikke, og gør det stadig ikke

jeg selv går i bad hver anden dag, og lugter heller ikke!,

men som sagt hver sin mening heldigvis for det(;

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Albertesmor skriver:

Jeg har altså en stor knægt på snart 10 der ved at være teenager og han behøver ikek komme i bad hver dag, jeg tror nu nok han bevæger sig noget mere end din lille purk på 11 måneder.
Iøvrigt synes jeg det er noget forbandet miljøsvineri at vaske tøj så ofte, bruge så meget sæbe og andre kemikaler der belaster miljøet

der er forskel på børn - husk det!

- forbandet miljø svinerri?

hmm.. man skal vel ha' rent tøj? og rene håndklæder og sengetøj. det er altså ikke noget jeg går og tænker over i min hverdag. Og jeg ved at jeg ikke er ene om at vaske så meget tøj hverdag!

For det andet, hvis jeg springer en dag over med tøjvask, så har jeg bare 5-6 vaske dagen efter, det vel heller ikke bedre. Vi bruger så heller ikke tørretumbler herhjemme..

Anmeld

28. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

Er det egoistisk at skåne sit barns hud? Hmm ok så... 

Anmeld

28. marts 2011

henh01

alberts mor<3 skriver:

jeg tænker og sorry vil ikek ramme nnogle, men syntes det er lidt egoistisk at fylde sine små poder med dvs olier cremer sæber og jeg ved snart ikke hvad, bare fordi de skal dufte,

min dreng dufter lækkert af baby(;

somsagt skal ikke ramme nogle min mening andre må have deres(:

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

alberts mor<3 skriver:

ser er stor forskel på voksne og børn(; da albert var 0-3mdr var han kun i bad en gang i ugen, ellers fik han mega tør hud, og det ville jeg virkelig ikke byde mit barn, og han havde det fint, og lugtede bestemt ikke, og gør det stadig ikke

jeg selv går i bad hver anden dag, og lugter heller ikke!,

men som sagt hver sin mening heldigvis for det(;

Nemmelig - heldigvis da 

- så er der jo også en grund til det. vi har aldrig haft problemer med maliks hud, så derfor ser jeg ingen grund til ikke at gøre det.

Anmeld

28. marts 2011

henh01

CamillaRH skriver:

hmm.. man skal vel ha' rent tøj? og rene håndklæder og sengetøj. det er altså ikke noget jeg går og tænker over i min hverdag. Og jeg ved at jeg ikke er ene om at vaske så meget tøj hverdag!

For det andet, hvis jeg springer en dag over med tøjvask, så har jeg bare 5-6 vaske dagen efter, det vel heller ikke bedre. Vi bruger så heller ikke tørretumbler herhjemme..

Det er ok at holde sit vasketøj i bund, det skader ikke dit barn, men at bade ham dagligt og smøre ham ind i creme det skader altså. Måske du skal tale med SP eller lægen om et alternativ til hans "lugt"

Puha tør slet ikke tænke på den lille mands hud. Sorry to say men det er jo for søren da overhovedet ikek sundt.

Anmeld

28. marts 2011

slettet_7530

CamillaRH skriver:

Hvis du nu tørrer ham hele dagen igennem er jeg sikker på at han sagtens kan undvære badet
jeg er REN når jeg har været i bad og behøver derfor ikke skifte håndklæder hver dag

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Er det egoistisk at skåne sit barns hud? Hmm ok så... 

når barnet ikke har problemer med huden - så synes jeg da ikke der er en grund til at der går en heeel uge imellem.

det heller ikke sundt ikke at komme i bad ..

Anmeld

28. marts 2011

henh01

CamillaRH skriver:

Nemmelig - heldigvis da 

- så er der jo også en grund til det. vi har aldrig haft problemer med maliks hud, så derfor ser jeg ingen grund til ikke at gøre det.

Bare vent til den dag du stopper med at bruge creme, så kommer reaktionen fordi cremen.

Ej undskyld jeg blander mig så meget, bliver bare chokeret over din holdning til bad og creme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.