hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

41.540 visninger
469 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

MaliksMor

Hej tøser.

læste et fra et andet indlæg, af et barn kun fik vaskede hår to gange om måneden. det overrasker mig lidt.

Malik er 11 måneder og kommer i bad hverdag(med sæbe og shampo, og han for vaskede hår hverdag) (ligesom mig og min mand) jeg synes han lugter hvis jeg springer endag over. Også synes jeg også det er lækkert at bade ham, rent nattøj, sengetøj også ind og putte. Og han elsker simpelthen at komme i bad.

Fra han var en månede har det været sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Lullaby

Hver 2, 3 dag alt afhængig af hvor beskidte de er

Anmeld

28. marts 2011

132319

Kamille kommer i bad en gang om ugen. Hun bliver ikke vasket med andet end vand. Sådan fortsætter det indtil hun er 1 år.

Hjalte kommer i bad hver 2.-3. dag og bliver vasket med sæbe og shampoo en gang om ugen.

Om sommeren kommer han dog i bad hver dag da han er beskidt og snasket pga. solcreme.

Deres hud har ikke godt af mere.

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Lullaby skriver:

Hver 2, 3 dag alt afhængig af hvor beskidte de er

det synes jeg alligvel er lang tid. hvordan kan det være? altså, at det ikke er hverdag.

Anmeld

28. marts 2011

FrkLarsen

Her kommer Emilie (næsten 8 måneder) i bad hver anden dag.  

Det kan også blive hver dag hvis der er den velkendte 'nakkebæ', og så er det nemmere at bade end det bøvl med skumklude. .

Anmeld

28. marts 2011

kiwifrugten

Jeg mener man skal vaskes hver dag selvføleglig med vand og sæbe men vaskning af hår syntes jeg bare skal gøres hver tredje dag maks.

Men som helt lille så skal de ikke i bad hver dag og heller ikke med sæbe da det ødelægger opbyggelsen af deres hud.

Anmeld

28. marts 2011

Gaia

Vores datter kommer vel i bad alt mellem 2-3 gange om ugen. Men kun en af gangen med shampoo. Hun har ikke særlig meget hår, så ikke rigtig nødvendigt at vaske det med sæbe medmindre hun har svinet sig selv til.

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Kamille kommer i bad en gang om ugen. Hun bliver ikke vasket med andet end vand. Sådan fortsætter det indtil hun er 1 år.

Hjalte kommer i bad hver 2.-3. dag og bliver vasket med sæbe og shampoo en gang om ugen.

Om sommeren kommer han dog i bad hver dag da han er beskidt og snasket pga. solcreme.

en gang om ugen? jeg synes 2-3 dage var lang tid. du skal ikke misforstå mig - hvordan kan det være? at hun fx. ikke kommer i bad hverdag?

Anmeld

28. marts 2011

nvm

CamillaRH skriver:

Hej tøser.

læste et fra et andet indlæg, af et barn kun fik vaskede hår to gange om måneden. det overrasker mig lidt.

Malik er 11 måneder og kommer i bad hverdag(med sæbe og shampo, og han for vaskede hår hverdag) (ligesom mig og min mand) jeg synes han lugter hvis jeg springer endag over. Også synes jeg også det er lækkert at bade ham, rent nattøj, sengetøj også ind og putte. Og han elsker simpelthen at komme i bad.

Fra han var en månede har det været sådan.

mine piger kommer i bad hver 2 dag

den mindste kan dog trække den 3 dage hvis vi ikke lige når det

Anmeld

28. marts 2011

birthee

Frederik bliver 4 år her til maj, og han kommer i bad hver dag, og bliver vasket med sæbe på kroppen... Han får vasket hår ca. 3 gange om måneden, men det er fordi hans hovedbund begynder at klø, hvis det er for tit - til trods for at vi bruger shampoo der både er svanemærket og godkendt af astma-allergi-forbundet... jeg vasker heller ikke selv hår hver dag, da det bliver fedtet... det er ca. 2 gange om ugen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.