hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

merle2010

har kommer børnene i bad hver anden dag både den lille på 10 mdr og de to store på 5, får vasket hår med sæbe og den lille får lidt babybad i badekarret... vi bruger børneshampoo til de store og babyshampoo til den lille... synes de er så dejlige når de har været i bad men hvis den lille har skidt helt op til nakken, kan det ske at hun kommer i bad hver dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

twinny

CamillaRH skriver:

så det også forståeligt nok.

jeg går i bad hverdag, og vasker hår hverdag.. føler mig ikke ren hvis jeg ikke vasker mit hår

vil bare sige, det er ikkk sundt for håret at blive vasket hver dag (nu tænker jeg på dig)... Mange frisører siger 3 gange om ugen...

Anmeld

28. marts 2011

nannanadja

Silja skriver:

Hej

Mine piger kommer i bad en gang om ugen, det er slet ikke sundt for huden at komme i bad hver dag,huden bliver udtørret.

Jeg synes min den yngste dufter dejligt også selvom hun ikke har været i bad.

Og vi bruger kun shampoo uden parfume og parabener, fordi det er usundt for håret.

en gang om ugen....??? det er for sjovt du skriver det ik?

det syntes jeg simpelhen er for dårligt.. de er ude og lege i vuggestue/bh osv... børn skal da i bad hver dag eller hver 2. dag... de sveder da også-lugter og blire urene for neden.. går du også selv i bad en gang om ugen? hvorfor dine børn så?    det er ikke for at svine dig til eller noget, syntes bare det lyder helt vildt i mine øre.

mine børn kommer i bad hver dag-en gang har de tøjet påogså til vask med det.

Anmeld

28. marts 2011

Maise

2-3 gange om ugen. Der er ikke grund til flere gange, da børn ikke udskiller hormoner. men hun bliver vasket forneden, hænder og ansigt hver dag.

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Baby-støv skriver:

vil bare sige, det er ikkk sundt for håret at blive vasket hver dag (nu tænker jeg på dig)... Mange frisører siger 3 gange om ugen...

det er jeg ligeglad med jeg synes alt andet er ulækkert og nu hvor jeg også ryger, så lugter håret hvis jeg ikke vasker det. herhjemme er det et MUST

Anmeld

28. marts 2011

ZamanogDania

Dania kommer i bad hver 3-4 dage. Men jeg vasker hendes numse med vand hver gang når hun laver det pølser

Hun er 15 måneder

Anmeld

28. marts 2011

132319

Fordi man ikke plasker sine børn til med vand, sæbe og shampoo hver dag, betyder det jo ikke at man har beskidte usoignerede børn 

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

nannanadja skriver:

en gang om ugen....??? det er for sjovt du skriver det ik?

det syntes jeg simpelhen er for dårligt.. de er ude og lege i vuggestue/bh osv... børn skal da i bad hver dag eller hver 2. dag... de sveder da også-lugter og blire urene for neden.. går du også selv i bad en gang om ugen? hvorfor dine børn så?   det er ikke for at svine dig til eller noget, syntes bare det lyder helt vildt i mine øre.

mine børn kommer i bad hver dag-en gang har de tøjet påogså til vask med det.

er så enig med dig

Anmeld

28. marts 2011

twinny

CamillaRH skriver:

det er jeg ligeglad med jeg synes alt andet er ulækkert og nu hvor jeg også ryger, så lugter håret hvis jeg ikke vasker det. herhjemme er det et MUST

okay....

Anmeld

28. marts 2011

tinasmor

MHK skriver:

Fordi hendes sarte babyhud ikke har godt af mere. Jeg kunne i øvrigt aldrig finde på at vaske hende med hverken sæbe, shampoo eller olie før hun er minimum 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.