hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Ina33

MHK skriver:

Kamille kommer i bad en gang om ugen. Hun bliver ikke vasket med andet end vand. Sådan fortsætter det indtil hun er 1 år.

Hjalte kommer i bad hver 2.-3. dag og bliver vasket med sæbe og shampoo en gang om ugen.

Om sommeren kommer han dog i bad hver dag da han er beskidt og snasket pga. solcreme.

Deres hud har ikke godt af mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Silja

Hej

Mine piger kommer i bad en gang om ugen, det er slet ikke sundt for huden at komme i bad hver dag,huden bliver udtørret.

Jeg synes min den yngste dufter dejligt også selvom hun ikke har været i bad.

Og vi bruger kun shampoo uden parfume og parabener, fordi det er usundt for håret.

Anmeld

28. marts 2011

Lullaby

CamillaRH skriver:

det er jeg ked af at hører øv..

hvis de ikke havde det - ville du så ha' badet dem hver dag?

Nej synes ikke de bliver så beskidte at de har behov for det. De sveder ikke på samme måde som mig og derfor synes jeg heller ikke de lugter

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

henh01 skriver:

Det er ultra usundt for børn at komme i bad hver dag..  Min datter på 6 år kommer i bad hveranden dag - vasket med sæbe over det hele og min lille på 4 mdr kommer i bad 2-3 gange om ugen og bliver vasket i vand med speciel olie Han bliver dog vasket hver dag.

tja, jeg synes han bliver "ulækker" lugter og har en masse imellem fingere og alle folderne.. så uanset hvad er det hverdag herhjemme - også en masse cream bagefter

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Silja skriver:

Hej

Mine piger kommer i bad en gang om ugen, det er slet ikke sundt for huden at komme i bad hver dag,huden bliver udtørret.

Jeg synes min den yngste dufter dejligt også selvom hun ikke har været i bad.

Og vi bruger kun shampoo uden parfume og parabener, fordi det er usundt for håret.

vi har ingen problemer med malik. og for helt ondt af ham hvis vi springer en dag over. han sveder helt vildt, fordi han altid fare/kravler rundt overalt. også spiser han også selv og det betyder makral/osv i håret og alle mulige andre steder

Anmeld

28. marts 2011

MinWilliam

William kommer i bad hver 2 dag og bliver vasket med sæbe..

Anmeld

28. marts 2011

henh01

CamillaRH skriver:

tja, jeg synes han bliver "ulækker" lugter og har en masse imellem fingere og alle folderne.. så uanset hvad er det hverdag herhjemme - også en masse cream bagefter

Hverken sæbe eller creme bør bruges til børn. :/

Man kan jo vaske med vand i alle folderne osv hver morgen og så kun bade hveranden dag?

Dit eget hår for den sags skyld har bestemt heller ikke godt af at blive vasket hver dag, og tro mig man kan godt vænne sig til kun at vaske hår hveranden.

Anmeld

28. marts 2011

Lillefe

den lille kommer i bad hverdag, men det er pga mos osv det grisser sådan.. mine andre hver anden ca. dog syntes jeg de er mere beskidte om sommeren så der kan det godt blive hverdag..

Anmeld

28. marts 2011

Ina33

Min datter på 10 år kommer i bad næsten hver dag, og får vasket hår hver gang hun er i bad. Hun dyrker meget sport, og derfor er det nødvendigt med bad.

Min søn på 6 år kommer i bad 2-3 gange om ugen, han bliver aldrig vasket med sæbe og shampoo.

Jeg ser absolut ingen grund til at bade ham mere end det vi gør. Hans hud har slet ikke godt af det. Og nej han lugter ikke, og nej han har ikke fedtet og beskidt hår.

Jeg går selv i bad hver dag, og vasker hår hver anden dag...

Anmeld

28. marts 2011

LenaJohansen

jeg har en datter på 4mdr som kommer i bad hver anden dag og de andre dage bliver hun hurtig vasket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.