hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

jeg kan ikke lade vær med at smile

hvor at jeg skrevet at jeg bruger meget sæbe.

mange skriver at det bruger en dråbe sæbe, olie osv - hvem siger jeg ikke også gør det?

det står ingen steder skrevet at jeg propper badekaret med olie og bruger en håndfuld sæbe ? så ved ikke lige hvor du har det fra.

men, som sagt du bruger med salt og peber i dine svar..

hvis du bruger sæbe hver dag, så er det MEGET for en babys hud, sammenholdt med hvad der anbefales. Det er vel ikke så svært at regne ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MaliksMor

Baby-støv skriver:

Hun tømmer sit askebæger ud af vinduet i sin bil. har du slet ikk læst hva hun har skrevet????

nu spurgte du mig, og og jeg svarede at jeg ikke gjorde det. så troede lige vi snakkede om noget andet.

- det skal jeg ikke gøre dig klog på..

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

hvis du bruger sæbe hver dag, så er det MEGET for en babys hud, sammenholdt med hvad der anbefales. Det er vel ikke så svært at regne ud?

du svare ikke på det jeg skrev. hvor står der jeg bruger meeeeeget sæbe til malik?

Anmeld

29. marts 2011

twinny

CamillaRH skriver:

nu spurgte du mig, og og jeg svarede at jeg ikke gjorde det. så troede lige vi snakkede om noget andet.

- det skal jeg ikke gøre dig klog på..

Ok.

Anmeld

29. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

Jeg har ikke kaldt nogle for noget som helst, fordi de gør tingene anderledes end mig. Tilgængæld bliver jeg sur over at folk begynder at skrive at jeg har problemer i mit liv fordi jeg går op i at vi alle kommer i bad - hverdag

- camilla

Det er ikke rigtigt, du behøver ikke at helliggøre dig selv for jeg synes faktisk at du er lige så slem som alle de der "angriber dig" (ikke at det er berettet).

Jeg har flere gange set at du har skrevet at det er uhygiejnisk og forkert at vi er nogle der kun vasker vores børn 1-2 gange om ugen. Dét er da om noget at kalde andre noget 

Jeg tager det ikke til mig for jeg gør selv det jeg synes er bedst for mit, hverken uhygeiniske eller beskidte barn.

Jeg synes endnu engang du gerne vil fremstå lidt mere uskyldig end du er.

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

griner.

hvem render rundt med et æskebager, når de går en tur?

det burde man måske hvis man vælger at ryge ude i naturen? Det er jo ikke samfundets problem at du har dårlige vaner, eller hvad?

Hvis du tager emballage med på skovtur så tager du jo også en plastikpose til at samle affald i, og tager den med hjem hvis ikke der er en skralder på vejen.

Samfunndet skal ikke indrette sig efter dig, du skal indrette dig efter samfundet og respektere det vi alle er en del af.

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Det er ikke rigtigt, du behøver ikke at helliggøre dig selv for jeg synes faktisk at du er lige så slem som alle de der "angriber dig" (ikke at det er berettet).

Jeg har flere gange set at du har skrevet at det er uhygiejnisk og forkert at vi er nogle der kun vasker vores børn 1-2 gange om ugen. Dét er da om noget at kalde andre noget 

Jeg tager det ikke til mig for jeg gør selv det jeg synes er bedst for mit, hverken uhygeiniske eller beskidte barn.

Jeg synes endnu engang du gerne vil fremstå lidt mere uskyldig end du er.

hvis en spørg mig og jeg mener noget og jeg så svare ærligt? det vil ikke at nedgører nogle. hvis folk ikke vil hører min mening - så skal man jo bare lade vær med at spørge?

jeg har jo ikke angrebet dig(fx) ved at skrive at det er forkert at du bader din datter som du gør. Jeg har skrevet min holdning er at, der er max. skal gå to dage mere synes jeg personligt ikke er renligt.

det er da ikke at nedgører nogle?

hvor har du det fra?

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

du svare ikke på det jeg skrev. hvor står der jeg bruger meeeeeget sæbe til malik?

læs nu hvad jeg skriver pigebarn! Hvis du bruger 1 enhed om dagen gange 7, hvad gir det så? Ja 7! og hvis andre kun bruger det 3 gange om ugen, ja så er 7 jo sjovt nok MEGET i forhold til det anbefalede, uanset hvor 'lidt' du bruger pr. bad!

SÅ svært er det vel ikke at forstå, det er jo simpel matematik.

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

CamillaRH skriver:

griner.

hvem render rundt med et æskebager, når de går en tur?

Det tror jeg da at jeg vil til at gøre smukke, haha... Så kan vi gå ture sammen, så sviner hverken du eller jeg

Til du der Baby-støv, så tømmer jeg det jo ikke inde midt på Nørrebro, men længere ude på landet hvor det ikke "sviner" og "flyder". Jeg tror at den her debat er kørt helt af sporet, og nu gælder det om at kaste med mest l**t efter de andre!

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

det burde man måske hvis man vælger at ryge ude i naturen? Det er jo ikke samfundets problem at du har dårlige vaner, eller hvad?

Hvis du tager emballage med på skovtur så tager du jo også en plastikpose til at samle affald i, og tager den med hjem hvis ikke der er en skralder på vejen.

Samfunndet skal ikke indrette sig efter dig, du skal indrette dig efter samfundet og respektere det vi alle er en del af.

desværre - ikke i mit tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.