hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

skønneunger

Honnie's Wife:) skriver:

Det tror jeg da at jeg vil til at gøre smukke, haha... Så kan vi gå ture sammen, så sviner hverken du eller jeg

Til du der Baby-støv, så tømmer jeg det jo ikke inde midt på Nørrebro, men længere ude på landet hvor det ikke "sviner" og "flyder". Jeg tror at den her debat er kørt helt af sporet, og nu gælder det om at kaste med mest l**t efter de andre!

nej men for fan jeg ved ikke om jeg skal tude eller grine her, så det at du smider det ude på "landet" gør det bedre for naturen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

SussieThyssen

Måske er TS bare ærlig og åben..i stedet for alle de, der bare gør tingene men tier stille, når der bliver snakket om det

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

nej.

jeg er nok bare ego ( i dine øjne )

men hvad er det der gør at du føler det er ok at du smider smøger og affald på gaden?

Anmeld

29. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

Når folk spørg om min mening og gerne vil ha' jeg uddyber det - så har jeg lov til at sige - hvad jeg personligt mener?

så det har du ikke helt ret i.

Og mange skriver til mig at jeg har problemer osv. Det gør jeg ikke, jeg skriver ganske enkelt at jeg synes det er forkert jeg begynder ikke at svine jer til som person.

omg..

Og jeg skriver blot at dine udtalelser intet hold har i sig.

Men ak, det er endeløst det her!

Igen synes jeg bare du skal lade være med at opføre dig som et stakkels lille offer når du mindst er lige så slem med dine udtalelser.

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Det tror jeg da at jeg vil til at gøre smukke, haha... Så kan vi gå ture sammen, så sviner hverken du eller jeg

Til du der Baby-støv, så tømmer jeg det jo ikke inde midt på Nørrebro, men længere ude på landet hvor det ikke "sviner" og "flyder". Jeg tror at den her debat er kørt helt af sporet, og nu gælder det om at kaste med mest l**t efter de andre!

øhhhhhh det er jo ikk bedre på nogen måde... Det er da bedøvende ligemeget hvor f*nden du kaster det henne????? Det er det værreste argument jeg nogensinde har hørt....   du der!

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

nej jeg er tilsyneladende bare skarpere end dig, til almen viden:-)

Det kan godt være at 24 er gammelt når man er 18 år og stadig er teenager, men i den virkelige verden, der er man ikke en gammel dame fordi man er en ansvarlig og voksen kvinde på snart 25 somre.

du lyder/virker slet ikke som en på 24. tvært imod.

. vi alle intressere os for forskellige ting. igen, vi alle er ikke ens - lev med det.. gammel dame

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

SussieThyssen skriver:

Måske er TS bare ærlig og åben..i stedet for alle de, der bare gør tingene men tier stille, når der bliver snakket om det

hvem gør det? Det må være fåtallet...

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

skønneunger skriver:

nej men for fan jeg ved ikke om jeg skal tude eller grine her, så det at du smider det ude på "landet" gør det bedre for naturen?

Jeg ved ikke om det gør det bedre, men så er det da ikke mig der sviner inde i byen.. Og det bliver nu heller ikke tømt ud af vinduet, åbner sgu da døren Ved ikke lige hvem der skrev vinduet, men kommentere det bare her..

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Og jeg skriver blot at dine udtalelser intet hold har i sig.

Men ak, det er endeløst det her!

Igen synes jeg bare du skal lade være med at opføre dig som et stakkels lille offer når du mindst er lige så slem med dine udtalelser.

det gør jeg skam ikke.

men. hvis du vil snakke om det - kan du sende en PB.

Anmeld

29. marts 2011

twinny

skønneunger skriver:

jaah altså....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.