hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

twinny

CamillaRH skriver:

med hensyn til smøger. så smider jeg også mine smøger på jorden. medmindre der er en skraldespand - men det sku sjældent

- har du set inden på hovedebanegården, hvor mange smøger der lægger nede ved skinnerne ( i det hele taget på alle st ) det viser lidt, at der er mange som ikke går og tænker over det i deres hverdag. Det måske 25% ud af 100% ( REN GÆT )

hvorfor tømmer man sit askebæger ud af vinduet????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MaliksMor

N&J skriver:

Men det gør det jo ikke mere rigtigt at andre gør det.. 

nej - men, mange af jer som er uenige med mig - for det til at lyde som at jeg er den eneste i verden som gør den slags.

og det viser hovedebanen bla. at jeg ikke er ( med hensyn til smøger )

Anmeld

29. marts 2011

132319

Honnie's Wife:) skriver:

Hahahaha, tag dog en bajer, kvinde!!

Du kan slukke for din egen vandhane, men ikke min!! Den løber som det passer mig, og mine katte skal ikke drikke af deres vandskål, hvis de ikke vil..

Mine børn og børnebørn skal nok få vand, så galt står det nu ikke til, enednu

Jeg er helt sikkert et miljø svin, er da heller ikke bleg for at indrømme, jeg smider gerne plastik fra mig ude i naturen, tømmer askebærget fra bilen, ud på vejen.. Sådan er jeg bare, og det vil du aldrig kunne lave om på, uanset hvor sur du så bliver, eller hvor meget du prøver

Jeg er MÅLLØS!!

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Baby-støv skriver:

hvorfor tømmer man sit askebæger ud af vinduet????????

lige den - kan jeg ikke svare på, for det gør jeg ikke.

men, hvis jeg går en tur og ryger, og der ikke er skraldespand, så smider jeg smøgen på jorden.

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

Jeg synes jeg har forklaret det over 100. gange nu - men tager den da gerne igen.

Min søn, kommer i bad hver dag(hveranden) Fordi - han er en ekstrem aktiv dreng som ikke sidder to minutter stille, og det resultere ofte i at han, bliver meget varm og svedig (IKKE at han sveder, håber du forstår, da det er svært at forklare) Også er han begyndt at spise selv, som også resultere i at han har mad overalt. imellem fingrene, bag ørene, i håret, på armene. overalt.. OG jeg synes personligt IKKE en klud er nok til at fjerne "lugten" jeg gider heller ikke stå at skroppe ham med en klud. badet er samtidige også blevet en hygge stod for os, malik slapper fuldstændig af, og bliver dejligt træt efter et bad. Med hensyn til creamer, så for han tit massage efter badet, og der bruger jeg foskellige lotion ( svane mærkede osv )

Grunden til alt det vasketøj, er fordi jeg ikke bryder mig om at genbruge tøj to gange. Og det gælder også min søn og mand. DOG kan min mand godt finde på at tag bukser på to gange.. Men, nu hvor jeg går i bad hverdag - synes jeg det er ulækkert at tag et par bukser på som ikke har været vaskede

Jep, du synes sikkert at jeg er ego osv. Det blev måske lidt rodet - skrevet hurtig, gider ikke læse det igennem.. så håber du forstår

Så det er korrekt forstået at du vælger at opfylde dit behov for ekstrem renhed, frem for hvad der er bedst for barnet?

Jamen fair nok, så længe du bare står ved det, i stedet for at prøve at bilde folk ind at det er det bedste for et barn, når de fleste her ved at det er det ikke.

Jeg ville personligt aldrig tilsidesætte barnets tarv, for en hyggevane eller andet, men det er jo bare min mening:-)

PS. udover at huden tager skaden, så øger man jo også risikoen for allergi kraftigt ved at bruge så meget sæbe på et barn. Plus at børn der aldrig bliver udsat for alm. bakterier får et meget lavere imunforsvar. Men det ved du jo sikkert allerede

Anmeld

29. marts 2011

twinny

CamillaRH skriver:

lige den - kan jeg ikke svare på, for det gør jeg ikke.

men, hvis jeg går en tur og ryger, og der ikke er skraldespand, så smider jeg smøgen på jorden.

Når man alligevel har et askebæger og allerede har smidt sit skod i et askebæger. kan man vel vente til man kommer hjem med at tømme i stedet for at gøre det på vejen?????? Det synes jeg noget rigtig S******..  

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

Så det er korrekt forstået at du vælger at opfylde dit behov for ekstrem renhed, frem for hvad der er bedst for barnet?

Jamen fair nok, så længe du bare står ved det, i stedet for at prøve at bilde folk ind at det er det bedste for et barn, når de fleste her ved at det er det ikke.

Jeg ville personligt aldrig tilsidesætte barnets tarv, for en hyggevane eller andet, men det er jo bare min mening:-)

PS. udover at huden tager skaden, så øger man jo også risikoen for allergi kraftigt ved at bruge så meget sæbe på et barn. Plus at børn der aldrig bliver udsat for alm. bakterier får et meget lavere imunforsvar. Men det ved du jo sikkert allerede

jeg kan ikke lade vær med at smile

hvor at jeg skrevet at jeg bruger meget sæbe.

mange skriver at det bruger en dråbe sæbe, olie osv - hvem siger jeg ikke også gør det?

det står ingen steder skrevet at jeg propper badekaret med olie og bruger en håndfuld sæbe ? så ved ikke lige hvor du har det fra.

men, som sagt du bruger med salt og peber i dine svar..

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Baby-støv skriver:

Når man alligevel har et askebæger og allerede har smidt sit skod i et askebæger. kan man vel vente til man kommer hjem med at tømme i stedet for at gøre det på vejen?????? Det synes jeg noget rigtig S******..  

griner.

hvem render rundt med et æskebager, når de går en tur?

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

med hensyn til smøger. så smider jeg også mine smøger på jorden. medmindre der er en skraldespand - men det sku sjældent

- har du set inden på hovedebanegården, hvor mange smøger der lægger nede ved skinnerne ( i det hele taget på alle st ) det viser lidt, at der er mange som ikke går og tænker over det i deres hverdag. Det måske 25% ud af 100% ( REN GÆT )

nu findes der jo også ret mange junkier og andet godtfolk derinde, der sikkert ryger af h til. Og derudover så er der generelt mange mennesker på hovedbanegården der ryger (til stor gene for os andre). Især hvis man er så uheldig og skal med toget til pestegnen, så er der godt gang i smøgerne

Men bare fordi at nogen gør noget forkert, så er det jo ikke ensbetydende med at vi bare alle skal gøre det. Der er også masser af folk der gør noget ulovligt, men derfor skal vi andre jo ikke også gøre det.

Man bør holde sig for god til at efterabe de sørgelige typer der gør dumme ting.

Anmeld

29. marts 2011

twinny

CamillaRH skriver:

griner.

hvem render rundt med et æskebager, når de går en tur?

Hun tømmer sit askebæger ud af vinduet i sin bil. har du slet ikk læst hva hun har skrevet????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.