CamillaRH skriver:
hej igen. så er der gang i den igen
det er min mening
ikke en forskers. jeg kan ikke se hvordan vi skal spare på vandet. jeg tager ikke time lange bade, osv osv. jeg gider ikke gå og stinke fordi jeg skal spare.
vi gør så mange andre ting, og det er sku også for nedren at gå og tænke på det hele tiden.
du kan godt lide at køre min alder?
føj! læs de andres svar - så kan du jo se jeg ikke er den eneste, du for satme travlt hvis du skal ha' alle til at spare. haha
nu spurgte jeg ikke til din mening, men til dit argument for dit udsagn om at man ikke behøver at spare. Når ting er fastslået af fagfolk, der har bevist en ting, så kan man jo ikke sige at man mener noget andet, for så er det jo fastslået hvad der er rigtigt og forkert. Man kan så argumentere HVORFOR man vælger at gøre som man gør, og f.eks. gøre noget 'forkert'.
Når de kloge hoveder har dokumenteret at vi bør spare på vandet eller at sæbe er usundt for babyer hud, så kan man jo ikke bare sige at man mener noget andet, for den del er jo ikke til diskussion. Men man kan argumentere for hvorfor man vælger at gøre det præcis modsatte af det der anbefales. Det synes enndnu ikke jeg har hørt et sagligt argument fra dig, understøttet af fakta frem for en subjektiv mening.
Anmeld