hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

twinny

CamillaRH skriver:

ja. men, derfor behøver du ikke gi hende en såkaldt sviner ?

bare fordi i er uenige om tingene..

helt ærligt... vi lever et oplyst samfund.. hun burde sku vide bedre og det var ikk en sviner... Den gav jeg til min kæreste omkring hende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

N&J

Baby-støv skriver:

desværre er hun ikk...

Det er fandme til at tude over.... 

Nogen gange er jeg sku flov over at være dansk og vores brug-og-smid-væk kultur.. stakkels alle de dyr der får affald galt i halsen, og jorden der skal bruge (er det omkring 10.000 år - kan ikke huske det på stående fod) på at nedbryde plastik, jeg er bestemt heller ikke nogen helgene, men altså - det gør sku ondt i mit hjerte at der findes så stor en ligyldighed overfor den jord som giver os næring og liv.. æv æv æv æv 

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

isimaven skriver:

Jeg vil sige jeg er blevet god til at genbruge ungernes tøj især efter vi fik lille zoe for 4 mdr siden, førhen var det tit at tingene ikke nødvendigvis var synligt beskidte inden de røg til vask!

måske ændre det sig også hos os. men, ikke lige pt. jeg synes det er fint - som vi gør herhjemme 

hvis han har spist og der fx er spildt om det er en lille plet eller om det er meget... så for han skiftet tøj..

OG - man kan jo også sagtens bruge fx. en trøje to-tre gange.. jeg gør bare ikke smiler men det kommer nok når han bliver større.. måske..

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

hej igen. så er der gang i den igen

det er min mening ikke en forskers. jeg kan ikke se hvordan vi skal spare på vandet. jeg tager ikke time lange bade, osv osv. jeg gider ikke gå og stinke fordi jeg skal spare.

vi gør så mange andre ting, og det er sku også for nedren at gå og tænke på det hele tiden.

du kan godt lide at køre min alder?  føj! læs de andres svar - så kan du jo se jeg ikke er den eneste, du for satme travlt hvis du skal ha' alle til at spare. haha

nu spurgte jeg ikke til din mening, men til dit argument for dit udsagn om at man ikke behøver at spare. Når ting er fastslået af fagfolk, der har bevist en ting, så kan man jo ikke sige at man mener noget andet, for så er det jo fastslået hvad der er rigtigt og forkert. Man kan så argumentere HVORFOR man vælger at gøre som man gør, og f.eks. gøre noget 'forkert'.

Når de kloge hoveder har dokumenteret at vi bør spare på vandet eller at sæbe er usundt for babyer hud, så kan man jo ikke bare sige at man mener noget andet, for den del er jo ikke til diskussion. Men man kan argumentere for hvorfor man vælger at gøre det præcis modsatte af det der anbefales. Det synes enndnu ikke jeg har hørt et sagligt argument fra dig, understøttet af fakta frem for en subjektiv mening.

Anmeld

29. marts 2011

twinny

N&J skriver:

Det er fandme til at tude over.... 

Nogen gange er jeg sku flov over at være dansk og vores brug-og-smid-væk kultur.. stakkels alle de dyr der får affald galt i halsen, og jorden der skal bruge (er det omkring 10.000 år - kan ikke huske det på stående fod) på at nedbryde plastik, jeg er bestemt heller ikke nogen helgene, men altså - det gør sku ondt i mit hjerte at der findes så stor en ligyldighed overfor den jord som giver os næring og liv.. æv æv æv æv 

ja er så enig.... og jeg må ærligt talt sige, jeg er rasende indeni.... og ikk mindst forarget....

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Kindfed skriver:

Har læst de første 29 (!) sider af debatten, og sad igennem det hele og tænkte, at du klarer dig sgu godt under beskydning, TS. Jeg er bestemt ikke enig i dine synspunkter, men det er sådan set ligemeget. Du har fået spyttet nogle meget velformulerede, sobre svar ud på et par knap så sobre, endda ret så aggressive indlæg. Godt gået. (Hvis du bliver strid efter side 29, tager jeg det i mig igen )

Jeg har ikke kaldt nogle for noget som helst, fordi de gør tingene anderledes end mig. Tilgængæld bliver jeg sur over at folk begynder at skrive at jeg har problemer i mit liv fordi jeg går op i at vi alle kommer i bad - hverdag

- camilla

Anmeld

29. marts 2011

N&J

CamillaRH skriver:

men tilgengæld er hun en deejlig pige

jamen man kan vel sagtens have en saglig diskussion, hvor bølgerne går højt uden at man behøver at dømme den person - jeg er sjældent helt enig med mine veninders valg og de med mine - men det handler jo ikke om hvordan de er som personer, men i dette tilfælde ens handlinger og synspunkter på tingene..

Jeg kender jo heller ikke dig og dømmer dig ikke på denne tråd skulle jeg løbe ind i dig på gaden, men det betyder ikke at jeg er dybt uenig i din måde at anskue verden på..

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

du kan jo bare lade vær

har du lyst til at gøre som hende - så gør du det bare

istedet for at flippe ud over, at det ikke lige er det VI går mest op i..

har da ikke samvittighed til at være så ligeglad med verden. Alle mennesker har da et ansvar her i verden, og at nogle er så ligeglade elller uoplyste at de skider højt og flot på vores samfund, jamen det er da bare super ærgerligt.

Mod dumhed kæmper selv den bedste, plejer min mor at sige.. Det kan der være noget om her. For når man sviner miljøet SÅ voldsomt til, så er man sgu langt ude...

Anmeld

29. marts 2011

Kindfed

CamillaRH skriver:

Jeg har ikke kaldt nogle for noget som helst, fordi de gør tingene anderledes end mig. Tilgængæld bliver jeg sur over at folk begynder at skrive at jeg har problemer i mit liv fordi jeg går op i at vi alle kommer i bad - hverdag

- camilla

Nu ved jeg ikke, om du bemærkede det, men jeg roser dig jo faktisk også for at håndtere det flot

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

Baby-støv skriver:

ja er så enig.... og jeg må ærligt talt sige, jeg er rasende indeni.... og ikk mindst forarget....

helt enig.. sidder her og ryster på hovedet, og håber at det kun er et lille udsnit af dk's befolkning der er sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.