hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

twinny

FruRafn skriver:

det burde man måske hvis man vælger at ryge ude i naturen? Det er jo ikke samfundets problem at du har dårlige vaner, eller hvad?

Hvis du tager emballage med på skovtur så tager du jo også en plastikpose til at samle affald i, og tager den med hjem hvis ikke der er en skralder på vejen.

Samfunndet skal ikke indrette sig efter dig, du skal indrette dig efter samfundet og respektere det vi alle er en del af.

sandt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

desværre - ikke i mit tilfælde.

hvorfor? er du højt hævet over samfundets normer eller hvad?

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

læs nu hvad jeg skriver pigebarn! Hvis du bruger 1 enhed om dagen gange 7, hvad gir det så? Ja 7! og hvis andre kun bruger det 3 gange om ugen, ja så er 7 jo sjovt nok MEGET i forhold til det anbefalede, uanset hvor 'lidt' du bruger pr. bad!

SÅ svært er det vel ikke at forstå, det er jo simpel matematik.

du er virkelig flabet - gammel dame..

Anmeld

29. marts 2011

132319

CamillaRH skriver:

hvis en spørg mig og jeg mener noget og jeg så svare ærligt? det vil ikke at nedgører nogle. hvis folk ikke vil hører min mening - så skal man jo bare lade vær med at spørge?

jeg har jo ikke angrebet dig(fx) ved at skrive at det er forkert at du bader din datter som du gør. Jeg har skrevet min holdning er at, der er max. skal gå to dage mere synes jeg personligt ikke er renligt.

det er da ikke at nedgører nogle?

hvor har du det fra?

Du skriver at det er uhygiejnisk og nej, det er det ikke. Ej heller er det forkert.

Du kan skrive pænt at det ville du ikke gøre men at kalde det noget det ikke er (især ikke når det lige præcis er det anbefalingerne lyder på) så fejler du fælt.

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

hvorfor? er du højt hævet over samfundets normer eller hvad?

nej.

jeg er nok bare ego ( i dine øjne )

Anmeld

29. marts 2011

Magsen

OMG !!!  den her debat er blevet laaaaaaang, og så om noget så underligt noget - som badning  hold da op .. 

Naomi kommer i bad hver 2. - 3. dag, alt efter om hun er beskidt eller ej, hun lugter ikke overhovedet - ligemeget hvad. Og de bliver jo vasket ved bleskift, så JEG ser ikke grunden til at de skal i bad hver dag, men tror sku gerne at de nyder det og at det er deejligt for dem at komme i bad så tit

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

FruRafn skriver:

læs nu hvad jeg skriver pigebarn! Hvis du bruger 1 enhed om dagen gange 7, hvad gir det så? Ja 7! og hvis andre kun bruger det 3 gange om ugen, ja så er 7 jo sjovt nok MEGET i forhold til det anbefalede, uanset hvor 'lidt' du bruger pr. bad!

SÅ svært er det vel ikke at forstå, det er jo simpel matematik.

Få dog nogle større sko at gå i..

Der er ingen grund til at skrive så hårdt og nedladene til Camilla.. Om hun bruger 3 "enheder" eller 7, så er det sgu da hende selv der skal betale for sæben.. Er ret sikker på at "PIGEBARNET" godt kan regne...

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Du skriver at det er uhygiejnisk og nej, det er det ikke. Ej heller er det forkert.

Du kan skrive pænt at det ville du ikke gøre men at kalde det noget det ikke er (især ikke når det lige præcis er det anbefalingerne lyder på) så fejler du fælt.

Når folk spørg om min mening og gerne vil ha' jeg uddyber det - så har jeg lov til at sige - hvad jeg personligt mener?

så det har du ikke helt ret i.

Og mange skriver til mig at jeg har problemer osv. Det gør jeg ikke, jeg skriver ganske enkelt at jeg synes det er forkert jeg begynder ikke at svine jer til som person.

omg..

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

du er virkelig flabet - gammel dame..

nej jeg er tilsyneladende bare skarpere end dig, til almen viden:-)

Det kan godt være at 24 er gammelt når man er 18 år og stadig er teenager, men i den virkelige verden, der er man ikke en gammel dame fordi man er en ansvarlig og voksen kvinde på snart 25 somre.

Anmeld

29. marts 2011

N&J

CamillaRH skriver:

nej - men, mange af jer som er uenige med mig - for det til at lyde som at jeg er den eneste i verden som gør den slags.

og det viser hovedebanen bla. at jeg ikke er ( med hensyn til smøger )

Selvfølgelig er du ikke det, men må indrømme at det er første gang jeg har diskutere med en der ser så meget anerledes på miljøet end jeg gør.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.