FruRafn skriver:
nu spurgte jeg ikke til din mening, men til dit argument for dit udsagn om at man ikke behøver at spare. Når ting er fastslået af fagfolk, der har bevist en ting, så kan man jo ikke sige at man mener noget andet, for så er det jo fastslået hvad der er rigtigt og forkert. Man kan så argumentere HVORFOR man vælger at gøre som man gør, og f.eks. gøre noget 'forkert'.
Når de kloge hoveder har dokumenteret at vi bør spare på vandet eller at sæbe er usundt for babyer hud, så kan man jo ikke bare sige at man mener noget andet, for den del er jo ikke til diskussion. Men man kan argumentere for hvorfor man vælger at gøre det præcis modsatte af det der anbefales. Det synes enndnu ikke jeg har hørt et sagligt argument fra dig, understøttet af fakta frem for en subjektiv mening.
Jeg synes jeg har forklaret det over 100. gange nu - men tager den da gerne igen.
Min søn, kommer i bad hver dag(hveranden) Fordi - han er en ekstrem aktiv dreng som ikke sidder to minutter stille, og det resultere ofte i at han, bliver meget varm og svedig (IKKE at han sveder, håber du forstår, da det er svært at forklare) Også er han begyndt at spise selv, som også resultere i at han har mad overalt. imellem fingrene, bag ørene, i håret, på armene. overalt.. OG jeg synes personligt IKKE en klud er nok til at fjerne "lugten" jeg gider heller ikke stå at skroppe ham med en klud. badet er samtidige også blevet en hygge stod for os, malik slapper fuldstændig af, og bliver dejligt træt efter et bad. Med hensyn til creamer, så for han tit massage efter badet, og der bruger jeg foskellige lotion ( svane mærkede osv )
Grunden til alt det vasketøj, er fordi jeg ikke bryder mig om at genbruge tøj to gange. Og det gælder også min søn og mand. DOG kan min mand godt finde på at tag bukser på to gange.. Men, nu hvor jeg går i bad hverdag - synes jeg det er ulækkert at tag et par bukser på som ikke har været vaskede 
Jep, du synes sikkert at jeg er ego osv. Det blev måske lidt rodet - skrevet hurtig, gider ikke læse det igennem.. så håber du forstår 
Anmeld