hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

twinny

FruRafn skriver:

helt enig.. sidder her og ryster på hovedet, og håber at det kun er et lille udsnit af dk's befolkning der er sådan...

jaaah jeg var virkelig forarget, da jeg læste det med kattene og askebægerne... jeg troede skam det var for sjov. Men nej....  Jeg må sige efter mit hovede er det en ting og det er egoisme....  og jeg vidste godt nogle folk ikke tænker så meget over miljøet, men troede slet ikk det var direkte skade mod miljøet på den måde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

N&J

Baby-støv skriver:

ja er så enig.... og jeg må ærligt talt sige, jeg er rasende indeni.... og ikk mindst forarget....

Jeg bliver bare ked af det istedet.. og lidt opgivende.. tror hellere jeg ville være rasende

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

nu spurgte jeg ikke til din mening, men til dit argument for dit udsagn om at man ikke behøver at spare. Når ting er fastslået af fagfolk, der har bevist en ting, så kan man jo ikke sige at man mener noget andet, for så er det jo fastslået hvad der er rigtigt og forkert. Man kan så argumentere HVORFOR man vælger at gøre som man gør, og f.eks. gøre noget 'forkert'.

Når de kloge hoveder har dokumenteret at vi bør spare på vandet eller at sæbe er usundt for babyer hud, så kan man jo ikke bare sige at man mener noget andet, for den del er jo ikke til diskussion. Men man kan argumentere for hvorfor man vælger at gøre det præcis modsatte af det der anbefales. Det synes enndnu ikke jeg har hørt et sagligt argument fra dig, understøttet af fakta frem for en subjektiv mening.

Jeg synes jeg har forklaret det over 100. gange nu - men tager den da gerne igen.

Min søn, kommer i bad hver dag(hveranden) Fordi - han er en ekstrem aktiv dreng som ikke sidder to minutter stille, og det resultere ofte i at han, bliver meget varm og svedig (IKKE at han sveder, håber du forstår, da det er svært at forklare) Også er han begyndt at spise selv, som også resultere i at han har mad overalt. imellem fingrene, bag ørene, i håret, på armene. overalt.. OG jeg synes personligt IKKE en klud er nok til at fjerne "lugten" jeg gider heller ikke stå at skroppe ham med en klud. badet er samtidige også blevet en hygge stod for os, malik slapper fuldstændig af, og bliver dejligt træt efter et bad. Med hensyn til creamer, så for han tit massage efter badet, og der bruger jeg foskellige lotion ( svane mærkede osv )

Grunden til alt det vasketøj, er fordi jeg ikke bryder mig om at genbruge tøj to gange. Og det gælder også min søn og mand. DOG kan min mand godt finde på at tag bukser på to gange.. Men, nu hvor jeg går i bad hverdag - synes jeg det er ulækkert at tag et par bukser på som ikke har været vaskede

Jep, du synes sikkert at jeg er ego osv. Det blev måske lidt rodet - skrevet hurtig, gider ikke læse det igennem.. så håber du forstår

Anmeld

29. marts 2011

twinny

N&J skriver:

Jeg bliver bare ked af det istedet.. og lidt opgivende.. tror hellere jeg ville være rasende

tror jeg er lidt af det hele...

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

Baby-støv skriver:

jaaah jeg var virkelig forarget, da jeg læste det med kattene og askebægerne... jeg troede skam det var for sjov. Men nej....  Jeg må sige efter mit hovede er det en ting og det er egoisme....  og jeg vidste godt nogle folk ikke tænker så meget over miljøet, men troede slet ikk det var direkte skade mod miljøet på den måde....

Ej jeg vil også sige at selvfølgelig skal der være plads til at man tage sig et langt bad, lade vandet løbe lidt så det blir koldt, gå i bad hverdag osv. uden at man behøver være fanatisk, men det med at vaske 3 maskiner hver eneste dag, lade vandet til kattene løbe i 30 min. osv. det er da HELT van(d)vittigt... Så er man da ligeglad med vores stakkels planet...

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Baby-støv skriver:

med hensyn til smøger. så smider jeg også mine smøger på jorden. medmindre der er en skraldespand - men det sku sjældent

- har du set inden på hovedebanegården, hvor mange smøger der lægger nede ved skinnerne ( i det hele taget på alle st ) det viser lidt, at der er mange som ikke går og tænker over det i deres hverdag. Det måske 25% ud af 100% ( REN GÆT )

Anmeld

29. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Piger-piger.
Hvordan er det dog I omtaler og taler til hinanden??
Skal man sidde og holde øje med jer hele tiden??

Hvis I ikke kan debatere i denne tråd med respekt.....
Så bliver den låst!!!!
Så enkelt er det.
Skal I kritisere en anden, så tag diskussionen privat...det andet her skaber en utroligt dårlig stemning.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

29. marts 2011

N&J

CamillaRH skriver:

med hensyn til smøger. så smider jeg også mine smøger på jorden. medmindre der er en skraldespand - men det sku sjældent

- har du set inden på hovedebanegården, hvor mange smøger der lægger nede ved skinnerne ( i det hele taget på alle st ) det viser lidt, at der er mange som ikke går og tænker over det i deres hverdag. Det måske 25% ud af 100% ( REN GÆT )

Men det gør det jo ikke mere rigtigt at andre gør det.. 

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Kindfed skriver:

Nu ved jeg ikke, om du bemærkede det, men jeg roser dig jo faktisk også for at håndtere det flot

det bemærke jeg godt - og tak for det

nu var det mere fordi du skrev at du ikke har læst alle sider (hvilkede er forståeligt ) så kan godt være jeg ikke har skrevet pænt til sidst. når folk bliver ved - er det svært at holde en pæn tone..

Anmeld

29. marts 2011

twinny

FruRafn skriver:

Ej jeg vil også sige at selvfølgelig skal der være plads til at man tage sig et langt bad, lade vandet løbe lidt så det blir koldt, gå i bad hverdag osv. uden at man behøver være fanatisk, men det med at vaske 3 maskiner hver eneste dag, lade vandet til kattene løbe i 30 min. osv. det er da HELT van(d)vittigt... Så er man da ligeglad med vores stakkels planet...

selvfølgelig skal der være plads til et langt bad engang imellem. det er dejligt med selvforkælelse på den måde også... og jeg går også i bad hverdag. men ikk lange....

Men alt med måde... Det er ikk måde, at lade vandet løbe en halv time fordi man ikk gider rejse sig.

det er sørgeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.