hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

MaliksMor

SussieThyssen skriver:

Måske er TS bare ærlig og åben..i stedet for alle de, der bare gør tingene men tier stille, når der bliver snakket om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

N&J

Honnie's Wife:) skriver:

Det tror jeg da at jeg vil til at gøre smukke, haha... Så kan vi gå ture sammen, så sviner hverken du eller jeg

Til du der Baby-støv, så tømmer jeg det jo ikke inde midt på Nørrebro, men længere ude på landet hvor det ikke "sviner" og "flyder". Jeg tror at den her debat er kørt helt af sporet, og nu gælder det om at kaste med mest l**t efter de andre!

Okey, det forstår jeg ikke, sviner det mindre fordi det foregår ude på landet frem for inde på nørrebro..  det er naturen der svines til, faktisk så jeg hellere at du tømte det inde på nørrebro- der er i det mindste en chance for at der er en eller anden der fejer det op efter dig, hvor der ude på landet er stor risiko for at der er dyr der tror det er mad og derfor bliver kvalt i det - hvorfor skal det gå ud over dem

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

CamillaRH skriver:

du lyder/virker slet ikke som en på 24. tvært imod.

. vi alle intressere os for forskellige ting. igen, vi alle er ikke ens - lev med det.. gammel dame

Hahaha, den var sgu lidt sjov søde Så er jeg altså også ved at være gammel, men jeg er nok uansvarlig

Anmeld

29. marts 2011

Meliora

CamillaRH skriver:

du lyder/virker slet ikke som en på 24. tvært imod.

. vi alle intressere os for forskellige ting. igen, vi alle er ikke ens - lev med det.. gammel dame

det kommer nok an på hvilke 24 årige du sammenligner mig med. Jeg kan kun gisne om hvilke typer du omgiver dig med, men jeg kan forsikre dig for at de fleste jeg kender på min alder også er ansvarlige unge mennesker, der er ordentlige forbilleder for deres børn.

Men at du synes man er en gammel dame fordi man er intelligent og tænker på andre end sig selv, ja det siger sgu nok mere om dig end det siger om mig:-)

Anmeld

29. marts 2011

132319

Jeg ved ikke om det gør det bedre, men så er det da ikke mig der sviner inde i byen.. Og det bliver nu heller ikke tømt ud af vinduet, åbner sgu da døren Ved ikke lige hvem der skrev vinduet, men kommentere det bare her..

Hvad POKKER går der af dig, hvis du smider det i en skraldespand i stedet for??? 

Synes du det er sjovt at være med til at smadre vores i forvejen skrøbelige miljø??

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

FruRafn skriver:

men hvad er det der gør at du føler det er ok at du smider smøger og affald på gaden?

igen slat og peber.

jeg smider ikke affald i naturen(udover mine smøger)

en tom pakke smøger, smider jeg i skraldespand men en smøg ryger på jorden.

- jeg behøver ikke forklare overfor dig - hvorfor - da der ikke er noget svar. jeg tænker bare ikke  på samme måde som du

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

hvem gør det? Det må være fåtallet...

MON..det er næppe TS der smider alt det skidt jeg ser ligge og flyde alle steder ude i naturen

Alle mennesker misbruger vand og miljø hver eneste dag på mange forskellige måder..og jeg skal være den sidste til at kaste med sten.
Jeg smider ikke ting i naturen eller lader vandet løbe...men så gør jeg så meget andet.

Så jeg holder mig fra andre folks glashuse når jeg selv bor i et.

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

N&J skriver:

Okey, det forstår jeg ikke, sviner det mindre fordi det foregår ude på landet frem for inde på nørrebro..  det er naturen der svines til, faktisk så jeg hellere at du tømte det inde på nørrebro- der er i det mindste en chance for at der er en eller anden der fejer det op efter dig, hvor der ude på landet er stor risiko for at der er dyr der tror det er mad og derfor bliver kvalt i det - hvorfor skal det gå ud over dem

Finno, så tømmer jeg det fremover inde på Nørrebro Henne ved Runddelen

Anmeld

29. marts 2011

Fenris

CamillaRH skriver:

du er virkelig flabet - gammel dame..

Gud hvor er du dog naiv og høre på i dine udtalelser... Sidder og krummer tæer når jeg læser denne laaaange debat..... Kan kun håbe på at mange af indlæggende er sarkasme, ellers ved jeg godt nok ikke hvad det er for en verden vi lever i mere

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Hahaha, den var sgu lidt sjov søde Så er jeg altså også ved at være gammel, men jeg er nok uansvarlig

nej.nej.

min mening var - at hun virker som en der er yngre end 24.

det skørt - det her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.