Honnie's Wife:) skriver:
Hahahaha, tag dog en bajer, kvinde!!
Du kan slukke for din egen vandhane, men ikke min!! Den løber som det passer mig, og mine katte skal ikke drikke af deres vandskål, hvis de ikke vil..
Mine børn og børnebørn skal nok få vand, så galt står det nu ikke til, enednu
Jeg er helt sikkert et miljø svin, er da heller ikke bleg for at indrømme, jeg smider gerne plastik fra mig ude i naturen, tømmer askebærget fra bilen, ud på vejen.. Sådan er jeg bare, og det vil du aldrig kunne lave om på, uanset hvor sur du så bliver, eller hvor meget du prøver
ej hvor er du dog utiltalende, det virker jo som om du bevidst prøver at smadre miljøet mest muligt! Askebægre der tømmes på veje, vand der fosser ud pga. nogle skide katte, plastik i naturen osv.?
Hvem i alverden har glemt at opdrage dig? Har da aldrig høret noget lignende! Her render man rundt og har skiftet samtlige pærer i huset til sparepærer, sparer på vandet og køber sjældent plastikposer til indkøb, men bruger stofnet, alt sammen for at bekæmpe det stigende vandforbrug og co2 udslip, og så rennder der folk som dig rundt og er SÅ ligeglade.. Ej, det er sgu for vildt
HVORFOR?? Kom med et godt argument?
Anmeld