hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

Så er du fandme et miljø sv*n..... det kan jeg virkelig få ondt i r*ven over... Jeg prøver i det mindste og sparer lidt og så gør du bare sådan noget... din katte skal sku nok drikke af en skål, hvis der ikk er andet... Det er noget forbandet svineri..... og fordi du ikk lige giver lette r*ven, så lader du det løbe i en halv time....  Det er bare super ego... tænk på dine børnebørn eller oldebørn, skal de ikke have rent vand i hanen??????

Hahahaha, tag dog en bajer, kvinde!!

Du kan slukke for din egen vandhane, men ikke min!! Den løber som det passer mig, og mine katte skal ikke drikke af deres vandskål, hvis de ikke vil..

Mine børn og børnebørn skal nok få vand, så galt står det nu ikke til, enednu

Jeg er helt sikkert et miljø svin, er da heller ikke bleg for at indrømme, jeg smider gerne plastik fra mig ude i naturen, tømmer askebærget fra bilen, ud på vejen.. Sådan er jeg bare, og det vil du aldrig kunne lave om på, uanset hvor sur du så bliver, eller hvor meget du prøver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Kb

Honnie's Wife:) skriver:

Ja, seriøst!!

Nå okay, jamen du er sikkert også en god mor overfor dine børn og jeg er det over for min - så har vi da lige fået det sat på plads

Jo jeg bruger skam vand i min hverdag Tro det eller lad være.... MEEEEEEEEEN derfra og til at lade det løbe en halv time til fordel for et par halv dovne katte....eller ejer, alt efter hvordan man læser dit indlæg, er der altså lysår til forskel....

Er total færdig over dit; Har aldrig oplevet der ikke var mere vand i hanen.... Det må være en fornøjelse at være fri for alverdens bekymringer.

PS Spar på vandet, drik øl....Hvornår skal man ellers bruge det ikon????

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Du kan slukke for din egen vandhane, men ikke min!! Den løber som det passer mig, og mine katte skal ikke drikke af deres vandskål, hvis de ikke vil..

Jeg er helt sikkert et miljø svin, er da heller ikke bleg for at indrømme, jeg smider gerne plastik fra mig ude i naturen, tømmer askebærget fra bilen, ud på vejen.. Sådan er jeg bare, og det vil du aldrig kunne lave om på, uanset hvor sur du så bliver, eller hvor meget du prøver

Jeg slukker sgu os min vandhane, jeg prøver i det mindste, så vores fremtide generationer kan få det godt...

Det er simpelhen for ego at tænke sådan....

føj

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Kb skriver:

Nå okay, jamen du er sikkert også en god mor overfor dine børn og jeg er det over for min - så har vi da lige fået det sat på plads

Jo jeg bruger skam vand i min hverdag Tro det eller lad være.... MEEEEEEEEEN derfra og til at lade det løbe en halv time til fordel for et par halv dovne katte....eller ejer, alt efter hvordan man læser dit indlæg, er der altså lysår til forskel....

Er total færdig over dit; Har aldrig oplevet der ikke var mere vand i hanen.... Det må være en fornøjelse at være fri for alverdens bekymringer.

PS Spar på vandet, drik øl....Hvornår skal man ellers bruge det ikon????

Jeg har ikke nogle børn, så jeg er ikke nogen god mor overfor nogen, endnu..

Skrev også at når jeg får børn, så bliver jeg som Camilla, for jeg kan ikke se at det hun gør, er forkert, eller for dårligt overfor vores miljø!

Skal du have en øl med??

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

Jeg slukker sgu os min vandhane, jeg prøver i det mindste, så vores fremtide generationer kan få det godt...

Det er simpelhen for ego at tænke sådan....

føj

Rolig nu da, du skulle nødigt få hovedpine

Jeg lever som jeg har lyst til, og du lever som du har lyst til.. Vi kan ikke allesammen være ens, og det er vidst også det bedst i den sidste ende

Anmeld

29. marts 2011

Kb

Og så tror jeg bare vi runder af her og lade denne kommentar stå som noget af det sidste, til skræk og advarsel om, hvor lavet man kan synke når det kommer til almindelig hensyn og omtanke overfor andre (der i blandt vores børn, børnebørn, oldebørn, tipoldebørn, tiptip....)

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Rolig nu da, du skulle nødigt få hovedpine

Jeg lever som jeg har lyst til, og du lever som du har lyst til.. Vi kan ikke allesammen være ens, og det er vidst også det bedst i den sidste ende

Jeg er skam helt rolig.....

Jaah det er fint alle er forskellige. og ikke alle som dig for så havde vi nok ikk boet i et rent land. eller fået rent drikkevand....

men der er sgu en grund til eksperter og andre råder til at spare..... også er der bare nogen som der skider på det højt og helligt.... Man kan i det mindste prøve en smule og tænke på andre....

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

Jeg er skam helt rolig.....

Jaah det er fint alle er forskellige. og ikke alle som dig for så havde vi nok ikk boet i et rent land. eller fået rent drikkevand....

men der er sgu en grund til eksperter og andre råder til at spare..... også er der bare nogen som der skider på det højt og helligt.... Man kan i det mindste prøve en smule og tænke på andre....

Har du været i Thailand eller indien?? Sikker hvor der ser ud dernede, og så tror jeg aldrig det kommer til at se ud herhjemme i DK. Heller ikke pga mig!

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Har du været i Thailand eller indien?? Sikker hvor der ser ud dernede, og så tror jeg aldrig det kommer til at se ud herhjemme i DK. Heller ikke pga mig!

hvis alle var som dig, havde vi ikk rent drikkevand og boet meget beskidt... Men godt for DK at der er nogen, der gør noget godt og tænker på fremtid og andre....

Men jaa, godt jeg ikk er som dig, så ville jeg have en rigtig grim grim smag i munden...

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

hvis alle var som dig, havde vi ikk rent drikkevand og boet meget beskidt... Men godt for DK at der er nogen, der gør noget godt og tænker på fremtid og andre....

Men jaa, godt jeg ikk er som dig, så ville jeg have en rigtig grim grim smag i munden...

Jeg spiser dagligt tyggegummi, så nope, her er der skam altid frisk mund Hahaha..

OVER AND OUT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.