hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

MaliksMor

Kb skriver:

Og så tror jeg bare vi runder af her og lade denne kommentar stå som noget af det sidste, til skræk og advarsel om, hvor lavet man kan synke når det kommer til almindelig hensyn og omtanke overfor andre (der i blandt vores børn, børnebørn, oldebørn, tipoldebørn, tiptip....)

overdriv lidt mere ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

N&J

Honnie's Wife:) skriver:

Hahahaha, tag dog en bajer, kvinde!!

Du kan slukke for din egen vandhane, men ikke min!! Den løber som det passer mig, og mine katte skal ikke drikke af deres vandskål, hvis de ikke vil..

Mine børn og børnebørn skal nok få vand, så galt står det nu ikke til, enednu

Jeg er helt sikkert et miljø svin, er da heller ikke bleg for at indrømme, jeg smider gerne plastik fra mig ude i naturen, tømmer askebærget fra bilen, ud på vejen.. Sådan er jeg bare, og det vil du aldrig kunne lave om på, uanset hvor sur du så bliver, eller hvor meget du prøver

OMG.. håber altså virkelig du er sakastisk her.. 

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Baby-støv skriver:

hvis alle var som dig, havde vi ikk rent drikkevand og boet meget beskidt... Men godt for DK at der er nogen, der gør noget godt og tænker på fremtid og andre....

Men jaa, godt jeg ikk er som dig, så ville jeg have en rigtig grim grim smag i munden...

helt ærligt. du sidder og sviner en anden person til pga. Vand?

Anmeld

29. marts 2011

Hansen97

CamillaRH skriver:

helt ærligt. du sidder og sviner en anden person til pga. Vand?

Tror det er på grund af vores børns fremtid

Anmeld

29. marts 2011

N&J

CamillaRH skriver:

overdriv lidt mere ..

det er faktisk ikke en overdrivelse, hvis man sætter sig ind i en saglig miljødebat vil man se at drikkevand er på vej til at blive en mangelvare - og nej det sker nok ikke mens du og jeg lever, men det betyder altså ikke at vi ikke har et ansvar overfor vores børn og deres børn som er dem der vil lide under vores miljøsløseri - som VI ALLE bidrager til

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

isimaven skriver:

Det er nemlig det mor skal passe sine kaffeaftaler og ikke drukne i vasketøj Og jeg er glad for at få medhold i at ungerne ikke lugter

jeg drukner ikke i vasketøj. tre vaske fordelt på en hel dag er ingenting jeg er bare ikke doven, smiler

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

112233 skriver:

Tror det er på grund af vores børns fremtid

come on.

det er da latterligt - at sidde og svine en anden til, pga. ens tip-tip-tip-tip-tip oldebørn?????

Anmeld

29. marts 2011

Ranarupta

Karoline skriver:

Hej piger

Sikke en spændende og vigtig debat.

Det er ofte sådan, at brænder man meget for en ting, kan man nogle gange lade sig rive med. Men husk lige den gode tone - at kalde andre miljøsvin gavner vist intet.

Bedste hilsner og ønsker om et godt debat-miljø,

Karoline, redaktør

Jeg tvivler på, at der kommer mere ud af denne debat. Altså af saglige argumenter. 
Miljødebatten er en helt anden... 

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

N&J skriver:

det er faktisk ikke en overdrivelse, hvis man sætter sig ind i en saglig miljødebat vil man se at drikkevand er på vej til at blive en mangelvare - og nej det sker nok ikke mens du og jeg lever, men det betyder altså ikke at vi ikke har et ansvar overfor vores børn og deres børn som er dem der vil lide under vores miljøsløseri - som VI ALLE bidrager til

tja. jeg tror skam nok de har fundet en løsning til den tid

de snakker jo også om at jorden går under om 100år - hvad skal de så med vand? ( spøg tid side )

jeg forstår virkelig bare ikke at folk flipper ud over den slags.

Jeg synes ikke det er særlig meget vasketøj vi har, jeg synes det er fint at bruge et nyt håndklæde hver dag, vi elsker at komme i bad herhjemme.. og fordi mine tip-tipX 40 tip olebørn skal ha' det godt. så skal jeg spare?.. det er jeg nok lidt ego..

Anmeld

29. marts 2011

Hansen97

CamillaRH skriver:

come on.

det er da latterligt - at sidde og svine en anden til, pga. ens tip-tip-tip-tip-tip oldebørn?????

Fortæl du det til dine børn som så kan fortæller det videre og videre... På et tidspunkt rammer det og så er man nok ikke i høj kurs... Det bedste man kan gøre er at investere på alle måder i sine børns fremtid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.