Kb skriver:
Uha lige et indlæg efter min smag, ÆÆÆÆÆÆLSKER go diskution... For lige at slå det helt og adeles fast, så har jeg ikke på noget tidspunkt sagt at Camilla skulle være en dårlig mor
Jeg har spekuleret i, om der lå noget dybere til grund for hendes - EFTER MIN MENING - lidt hysteriske vask af barn, men det har da ikke noget med om hun er en dårlig mor eller ej....
Derudover har jeg sagt at hun har et uhørt stort vandforbrug, som er egoistisk, da jeg mener man må tag et medansvar for den verden man lever i..... MEEEEEEN HOLD NU OP, her er hendes overmand da alligevel. Camilla fremstår jo som en sparepære i forhold til det du fortæller...OMG
En halv time for at en kat kan drikke af hanen, det alene burde man state en ny diskussion om - det er fandme flot
Jeg har aldrig skrevet at du synes Camilla er en dårlig mor, jeg skriver bare at jeg ved at hun er en god mor over for Malik
Jeg forstår godt at hun ikke vil have en dreng der lugter af makrel, og en vaske klud er ikke nok til at fjerne den fiske"duns" 
Bruger du ikke vand i din hverdag??
Mine katte gider ikke drikke af deres vand skål, og jeg gider ikke rejse mig efter 10 min, så det løber til jeg enten husker det, eller gider rejse mig
Har dog aldrig oplevet at der ikke er mere vand i hanen, så det forsætter jeg med
Opretter du en tråd/diskution, så kobler jeg mig på
Anmeld