hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

nvm

HOLD DA OP.....milla mus, stopper denne debat aldrig

du styre debatter der køre i evigheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

N&J

CamillaRH skriver:

at vasketøj engang om ugen er umligt her - vi har som sagt 2-3 vaske om dagen, og der er maskinen proppede så engang om ugen - kan slet ikke lade sig gøre.

vi spare på så mange andre områder.

Ja måske, men grunden til I har så meget vasketøj er jo et bevidst valg fra jeres side til at bruge rigtig meget tøj, sengetøj og håndklæder - så lige på det område sparer I ingenstedet, og det er faktisk på den konto der er mest at spare for miljøet i den enkelte husholdning.. 

Anmeld

29. marts 2011

marhemor

Nu har jeg lige læst de 33 (!!!!!) sider igennem, og må da belønnes ved at smide en lille kommentar

Her bader min datter på 5 mdr. 1-3 gange om ugen, efter behov. Hvis vi skal komme ud i at hun får et behov der hedder HVER dag, så ville jeg ALDRIG drømme om sæbe og creme HVER dag!

Det er min holdning og vores vaner, og det er det TS efterspørger, og jeg vil sige at mange har gjort deres viden, erfaringer, meninger, holdninger osv. klart, og TS holder fast i sine vaner, og så fred være med det  (men forstår altså slet, slet ikke den med rene håndklæder/sengetøj HVER dag )

Anmeld

29. marts 2011

tinasmor

marhemor skriver:

Nu har jeg lige læst de 33 (!!!!!) sider igennem, og må da belønnes ved at smide en lille kommentar

DET fortjener sgu en op. Jeg tror føst jeg nåede de første 10.

Anmeld

29. marts 2011

Christine

Jeg har også læst hele tråden og ligesome flertallet (så vidt jeg kan se) bader jeg min søn på 3 år ca. hver anden dag. Men det kan bestemt sagtens springes over en gang uden at han bliver ulækker eller lugter

Anmeld

29. marts 2011

Maja88

CamillaRH skriver:

et lidt sent tillykke med hende

okay. overasker mig lidt

tak skal du have....

hvad overrasker dig?

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Kb skriver:

Uha lige et indlæg efter min smag, ÆÆÆÆÆÆLSKER go diskution... For lige at slå det helt og adeles fast, så har jeg ikke på noget tidspunkt sagt at Camilla skulle være en dårlig mor

Jeg har spekuleret i, om der lå noget dybere til grund for hendes - EFTER MIN MENING - lidt hysteriske vask af barn, men det har da ikke noget med om hun er en dårlig mor eller ej....

Derudover har jeg sagt at hun har et uhørt stort vandforbrug, som er egoistisk, da jeg mener man må tag et medansvar for den verden man lever i..... MEEEEEEN HOLD NU OP, her er hendes overmand da alligevel. Camilla fremstår jo som en sparepære i forhold til det du fortæller...OMG En halv time for at en kat kan drikke af hanen, det alene burde man state en ny diskussion om - det er fandme flot

Jeg har aldrig skrevet at du synes Camilla er en dårlig mor, jeg skriver bare at jeg ved at hun er en god mor over for Malik

Jeg forstår godt at hun ikke vil have en dreng der lugter af makrel, og en vaske klud er ikke nok til at fjerne den fiske"duns"

Bruger du ikke vand i din hverdag??

Mine katte gider ikke drikke af deres vand skål, og jeg gider ikke rejse mig efter 10 min, så det løber til jeg enten husker det, eller gider rejse mig

Har dog aldrig oplevet at der ikke er mere vand i hanen, så det forsætter jeg med

Opretter du en tråd/diskution, så kobler jeg mig på

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

seriøst?

Ja, seriøst!!

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Ja, seriøst!!

Så er du fandme et miljø sv*n..... det kan jeg virkelig få ondt i r*ven over... Jeg prøver i det mindste og sparer lidt og så gør du bare sådan noget... din katte skal sku nok drikke af en skål, hvis der ikk er andet... Det er noget forbandet svineri..... og fordi du ikk lige giver lette r*ven, så lader du det løbe i en halv time....  Det er bare super ego... tænk på dine børnebørn eller oldebørn, skal de ikke have rent vand i hanen??????

Anmeld

29. marts 2011

isimaven

marhemor skriver:

Her bader min datter på 5 mdr. 1-3 gange om ugen, efter behov. Hvis vi skal komme ud i at hun får et behov der hedder HVER dag, så ville jeg ALDRIG drømme om sæbe og creme HVER dag!

Det er min holdning og vores vaner, og det er det TS efterspørger, og jeg vil sige at mange har gjort deres viden, erfaringer, meninger, holdninger osv. klart, og TS holder fast i sine vaner, og så fred være med det  (men forstår altså slet, slet ikke den med rene håndklæder/sengetøj HVER dag )

Hihi fint at høre at der er andre end mig der er nygerrige nok til at læse samtlige sider i debatten Mht. vores badevaner så kommer min datter på 7 år og min knapt 4 årige søn i bad hver 3. dag og bliver vasket med babyshampoo, og den lille på 4 mdr. kommer i bad en gang om ugen i rent vand. De får rent tøj på når de trænger, men genbruger det meget gerne hvis tøjet er pletfrit (undertøj skifter de hver dag) Jeg synes aldrig mine unger lugter, men kommer de til det en dag skal de selvfølgelig oftere i bad. Hænder og munde vasker vi mange gange om dagen.Men hold da fast en debat det her!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.