hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Mira0911

Julie bliver vasket hver dag, kommer i bad 3 gange i ugen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MaliksMor

louiseandersen85 skriver:

nu har jeg læst til side 17, og vælger a kommentere her.

Det er da fuldstændig ****** a tage sit barn i bad HVER dag med sæbe, cremer og alt muligt.

Har du ovewrhoved nogen viden om hvad det gør ved huden, både på et lille barn og dig selv for den sags skyld... og dernæst også miljøet.

Min dreng kommer i bad en gang om ugen med ÉN dråbe sæbe og olie.

Han bliver selvfølgelig vasket ved belskift, samt hænder og ansigt oftere.

det er din mening. ærligt at du lige skal ødelægge den gode stemning du behøver ikke skrive på den måde.

vi er forskellige alle sammen og jeg synes det er OK.

Okay. Efter min mening er det også alt for lidt bad

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

MoarJ skriver:

Julie bliver vasket hver dag, kommer i bad 3 gange i ugen... 

okay

tak for ordenligt svar..

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

CamillaRH skriver:

okay

tak for ordenligt svar..

Var så lidt... 

Anmeld

29. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
louiseandersen85 skriver:

nu har jeg læst til side 17, og vælger a kommentere her.

Det er da fuldstændig ****** a tage sit barn i bad HVER dag med sæbe, cremer og alt muligt.

Har du ovewrhoved nogen viden om hvad det gør ved huden, både på et lille barn og dig selv for den sags skyld... og dernæst også miljøet.

Min dreng kommer i bad en gang om ugen med ÉN dråbe sæbe og olie.

Han bliver selvfølgelig vasket ved belskift, samt hænder og ansigt oftere.

Man kan nu godt udtale sig om sin mening uden at nedgøre andre.

Så endnu engang en løftet finger fra staff.

Desuden, så kommer masser af børn i bad hver dag med olie og sæbe, og det gør voksne også.
Så det er et valg forældrene tager.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

29. marts 2011

N&J

CamillaRH skriver:

Hej tøser.

læste et fra et andet indlæg, af et barn kun fik vaskede hår to gange om måneden. det overrasker mig lidt.

Malik er 11 måneder og kommer i bad hverdag(med sæbe og shampo, og han for vaskede hår hverdag) (ligesom mig og min mand) jeg synes han lugter hvis jeg springer endag over. Også synes jeg også det er lækkert at bade ham, rent nattøj, sengetøj også ind og putte. Og han elsker simpelthen at komme i bad.

Fra han var en månede har det været sådan.

Jamen Nikita kommer i bad 3 gange om ugen tror jeg - nogle gange flere gange - og selvom jeg har et yderst aktiv vuggestue barn så lugter min unge sku dejlig, børn sveder ikke på samme måde som voksne, hvis de gør kunne det tyde på at porene er tilstoppet, jeg ville nok hvis det var mig spørge ind til det næste gang ved lægen - også fordi det jo evt. kunne være et tegn på en forøget svedproduktion som måske vil genere når barnet kommet i teenageralderen og for alvor begynder at "lugte" (udskille hormoner) 

Men vi har selvfølgelig alle vores ret til at gøre hvad vi syntes er bedst for vores børn - men må indrømme at jeg syntes det er vildt og ret trist at du vasker så meget tøj, jeg vasker selv en gang om ugen og forsøger selv at spare på miljøet ved lokale varer, økologi, vandforbrug, varme, elektricitet osv. så det er en smule demotiverende at der findes familier derude som slet ikke tænker over det overhovedet men det vidste jeg selvfølgelig godt at der var.. var måske bare en smule naiv på det punkt. 

Anmeld

29. marts 2011

N&J

Hov glemte helt, det kunne være spændende med en afstemning, så vi procentvis kan se hvor mange der egentlig bader deres børn hver dag, hveranden dag, hver 3. osv.. 

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

N&J skriver:

Hov glemte helt, det kunne være spændende med en afstemning, så vi procentvis kan se hvor mange der egentlig bader deres børn hver dag, hveranden dag, hver 3. osv.. 

Det var da en god ide

Anmeld

29. marts 2011

JulieE

N&J skriver:

Jamen Nikita kommer i bad 3 gange om ugen tror jeg - nogle gange flere gange - og selvom jeg har et yderst aktiv vuggestue barn så lugter min unge sku dejlig, børn sveder ikke på samme måde som voksne, hvis de gør kunne det tyde på at porene er tilstoppet, jeg ville nok hvis det var mig spørge ind til det næste gang ved lægen - også fordi det jo evt. kunne være et tegn på en forøget svedproduktion som måske vil genere når barnet kommet i teenageralderen og for alvor begynder at "lugte" (udskille hormoner) 

Men vi har selvfølgelig alle vores ret til at gøre hvad vi syntes er bedst for vores børn - men må indrømme at jeg syntes det er vildt og ret trist at du vasker så meget tøj, jeg vasker selv en gang om ugen og forsøger selv at spare på miljøet ved lokale varer, økologi, vandforbrug, varme, elektricitet osv. så det er en smule demotiverende at der findes familier derude som slet ikke tænker over det overhovedet men det vidste jeg selvfølgelig godt at der var.. var måske bare en smule naiv på det punkt. 

Rigtig godt skrevet! Du rammer rigtig mange af mine tanker om denne debat,

Mine to kommer "kun" i bad 2gen og får kun vasket hår med sæbe en gang om ugen. Jeg har aldrig oplevet de lugter af sved

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Det var lige dit indlæg jeg gerne ville kommentere på!

Hvad er spilde vand i dine øjne?? 2 maskiner om dagen? Bad hver dag??

Jeg har 2 katte, som drikker fra vandhanen, og der lader jeg da gerne vandet løbe i en halv time . Vi har også et "skide" akvarie på 400 liter, som bliver skiftet hver 10 dag, det er 200 liter der bare løber ud i kloarken, GISP!?!

Vi mennesker bruger rigtig meget vand, og det bliver der først lavet om på når der ikke er mere tilbage!

Jeg ved at Camilla er en super dejlig mor over for Malik,og jeg ville selv gøre som hende hvis jeg havde børn, ingen tvivl om det..

seriøst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.