hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg spiser dagligt tyggegummi, så nope, her er der skam altid frisk mund Hahaha..

OVER AND OUT!

hahahahaha... til grin......

farvel......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

marhemor

isimaven skriver:

Hihi fint at høre at der er andre end mig der er nygerrige nok til at læse samtlige sider i debatten Mht. vores badevaner så kommer min datter på 7 år og min knapt 4 årige søn i bad hver 3. dag og bliver vasket med babyshampoo, og den lille på 4 mdr. kommer i bad en gang om ugen i rent vand. De får rent tøj på når de trænger, men genbruger det meget gerne hvis tøjet er pletfrit (undertøj skifter de hver dag) Jeg synes aldrig mine unger lugter, men kommer de til det en dag skal de selvfølgelig oftere i bad. Hænder og munde vasker vi mange gange om dagen.Men hold da fast en debat det her!!!

Synes heller ikke at dine børn lugter

Nå ja glemte jo at kommentere på at vi også sagtens kan genbruge tøjet herhjemme, for selvom der er diverse madsvinerier, så kan vi da godt passe lidt på tøjet, så mor her også kan nå andet end at vaske tøj dagen lang (eksempelvis diverse kaffeslapperadser )

Og det miljømæssige i det her, har da vist også taget en lidt hidsig drejning

Anmeld

29. marts 2011

Ranarupta

Helt ærligt, det er altså ved at være ret pinlig læsning...

Anmeld

29. marts 2011

smokin

Ranarupta skriver:

Helt ærligt, det er altså ved at være ret pinlig læsning...

jeg gad slet ikke læse det... 

Anmeld

29. marts 2011

Ranarupta

Zette skriver:

jeg gad slet ikke læse det... 

Jamen... Det er dels sådan, at jeg læser pga. de saglige svar, men bliver grebet af det - lidt ligesom at glo på et biluheld... 

Anmeld

29. marts 2011

smokin

Ranarupta skriver:

Jamen... Det er dels sådan, at jeg læser pga. de saglige svar, men bliver grebet af det - lidt ligesom at glo på et biluheld... 

Ja haha... men jeg lader med vilje vær at læse fordi jeg kan se på side 34 at det er en grim debat med uartig tiltale brugerne imellem. Orker ikke mere mudderkastning herinde.

Malou kommer iøvrigt i bad hver anden dag (eller efter behov hvis hun fx har lort op til nakken, eller pasta og kødsovs ud over hele bordet og sig selv ) jeg vasker hende sjældent med sæbe fordi hun bliver så tør af det, og smører kun de hårdtramte områder med creme da jeg ikke mener børn skal indsmattes i creme og olier.  Hår får hun vasket en gang om ugen (eller igen efter behov) Malou synes iøvrigt bad er fantastisk og bruger meget lang tid - til hun er helt "mormor" i vandet med alle sine 30 ænder... 

Anmeld

29. marts 2011

jakobsen196

Hej....

Min pige på 3 kommer i bad ca. hveranden dag, min lille pige på knapt et år, kommer i bad hver dag...der er sæbe i badevandet, men vasker ikke hendes hår med sæbe...det synes jeg simpelthen ikke der er nok af...til at jeg vil det endnu ;-)

Anmeld

29. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej piger

Sikke en spændende og vigtig debat.

Det er ofte sådan, at brænder man meget for en ting, kan man nogle gange lade sig rive med. Men husk lige den gode tone - at kalde andre miljøsvin gavner vist intet.

Bedste hilsner og ønsker om et godt debat-miljø,

Karoline, redaktør

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

N&J skriver:

Ja måske, men grunden til I har så meget vasketøj er jo et bevidst valg fra jeres side til at bruge rigtig meget tøj, sengetøj og håndklæder - så lige på det område sparer I ingenstedet, og det er faktisk på den konto der er mest at spare for miljøet i den enkelte husholdning.. 

jeg føler mig ikke ren - hvis jeg bruger det samme håndklæde to gange .. også synes jeg heller ikke det er så slemt vores forbrug.

Anmeld

29. marts 2011

isimaven

marhemor skriver:

Synes heller ikke at dine børn lugter

Nå ja glemte jo at kommentere på at vi også sagtens kan genbruge tøjet herhjemme, for selvom der er diverse madsvinerier, så kan vi da godt passe lidt på tøjet, så mor her også kan nå andet end at vaske tøj dagen lang (eksempelvis diverse kaffeslapperadser )

Og det miljømæssige i det her, har da vist også taget en lidt hidsig drejning

Det er nemlig det mor skal passe sine kaffeaftaler og ikke drukne i vasketøj Og jeg er glad for at få medhold i at ungerne ikke lugter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.