hvor tit kommer jeres børn i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Darling<3

SussieThyssen skriver:

Ohhh!
Dér var jeg godt nok for hurtigt ude....Undskyld

Synes heller ikke rigtigt det lignede dig at være sådan en skrappert

Men tråden her er jo lidt...ehhh...anspændt...så vi er lige lidt på tæerne i staff.

Amen, du er tilgivet Troede da godt du vidste hvad jeg hedder

Ja, det er blevet lidt en strid tråd, men ved at Camilla ikke sidder og græder over noget Hun er en skøn ung kvinde, som gør det bedste for hendes lækre Mailk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

DLM

CamillaRH skriver:

ja, vi kom lige ud på et side spor ..

dejligt, at han kan spise "ordenligt" malik smør sig altid ind i alt hvad han spiser, smiler

- tusind tak' skal du ha

hehe maden skal mærkes på, hvor skønt Magnus er også begyndt at gerne ville "mærke" på maden, men der er ikke mere end pegefingeren lige skal på endnu

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Honnie's Wife:) skriver:

Amen, du er tilgivet Troede da godt du vidste hvad jeg hedder

Ja, det er blevet lidt en strid tråd, men ved at Camilla ikke sidder og græder over noget Hun er en skøn ung kvinde, som gør det bedste for hendes lækre Mailk

Må med skam indrømme at jeg ikke har styr på folks IRL-navne..men sig mig deres nick og jeg er med, med det samme

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

DLM skriver:

hehe maden skal mærkes på, hvor skønt Magnus er også begyndt at gerne ville "mærke" på maden, men der er ikke mere end pegefingeren lige skal på endnu

ja. det er dejligt

- det skal nok komme, snart så er der mad overalt

..

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

SussieThyssen skriver:

Må med skam indrømme at jeg ikke har styr på folks IRL-navne..men sig mig deres nick og jeg er med, med det samme

Hehe, det er heller ikke til at følge med hele tiden

Anmeld

29. marts 2011

slettet_7530

Hvis du læser min besked igen - så skriver jeg ingen steder at du er det..

diverse sæber?

altså. den baby-sæbe vi bruger kan jeg ikke se skulle gøre noget..

og jeg har jo sagt flere gange, at det er dejligt med forskellige holdninger - fordi jeg ikke er enige med mange af jer - betyder det jo ikke at jeg gør noget forkert.

Fik du læst de link jeg smed ind omkring børn og diverse sæber, både til hår og krop ???

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Albertesmor skriver:

Fik du læst de link jeg smed ind omkring børn og diverse sæber, både til hår og krop ???

nej - den må jeg ha' overset.

du må gerne sende dem igen

Anmeld

29. marts 2011

slettet_7530

CamillaRH skriver:

nej - den må jeg ha' overset.

du må gerne sende dem igen

De er på side 9 nederst, først 1 så kommer der to andre indlæg og så kommer der 2 link mere

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Albertesmor skriver:

De er på side 9 nederst, først 1 så kommer der to andre indlæg og så kommer der 2 link mere

så er det da slået fast - et bad hverdag skader ikke.

og vi bruger altså også svane mærkede produkter til ham - sæbe og lotion - ? de skriver jo ikke noget om at det er skadeligt, når man bruger de rigtige mærker. De skal bare at man ikke skal bruge ret meget, men jeg bruger jo heller ikke en hel håndfuld sæbe til lillemanden ..

så der er vidst mange som har taget fejl

- tak for links.

Anmeld

29. marts 2011

LR85

nu har jeg læst til side 17, og vælger a kommentere her.

Det er da fuldstændig ****** a tage sit barn i bad HVER dag med sæbe, cremer og alt muligt.

Har du ovewrhoved nogen viden om hvad det gør ved huden, både på et lille barn og dig selv for den sags skyld... og dernæst også miljøet.

Min dreng kommer i bad en gang om ugen med ÉN dråbe sæbe og olie.

Han bliver selvfølgelig vasket ved belskift, samt hænder og ansigt oftere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.